• Hier gaat ons spelletje gewoon verder ja? ^^
    Ashlee = Isabeau


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Elisa: Owkééj dan ^^ En Ryan nog gehoord? :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Isabeau: Oh my gay.. weetje,, Ik heb zin een een .. winegumpje X'D

    ----
    Srry peepz ,but droogheid heerst hier x'D


    Crack a bottle

    Samm: Ik weet niet meer precies, voglens mij heb ik hem na jou niet meer gesproken.


    i need you like a heart needs a beat.

    Elisa: Kijk es in de kast, misschien ligt daar nog een zak die ik gisteren heb meegebracht! :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Samm@ Elisa, nee, die zak ligt bij minn bed, ik had m al gevonden xD


    i need you like a heart needs a beat.

    Elisa: owkééj, wat zou ik vandaag kunnen doen om zu aandacht te trekken? :$


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    isabeau: Najaa >< *springt in Samm's bed* Oopsie,chick je bed is een beetje dood (A)


    Crack a bottle

    Elisa @ Sam: Ik wil een winegum!!! *loopt naar samm bed en springt er met een harde bok op* Hmm, winegumpies! Steekt een tussen haar tanden en smiled breed naar Isabeau


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    samm: Vraag of je weer mag helpen koken!^^
    maar, ik ga heel even naar het dorp, ik ben zo terug! Doe Cars de groeten als je m ziet!


    ik moet echt even mn krantenwijk doen, ben binnen een uurtje terug


    i need you like a heart needs a beat.

    Samm: Dat bed fix ik wel weer!
    ciaaaoo!

    ---
    dadaagh <3


    i need you like a heart needs a beat.

    Isabeau: Stom kind ^^ I luf you *grijnst en jat dan een winegumpje uit de zak* Het ligt kinda chill half op de grond als ik eerlijk moet zijnxD


    Crack a bottle

    Elisa: wahah x'D Die winegums zijn overheerlijk! *zwaait met de zak en steekt nog een in haar mond*
    ---
    Sorry Q blokt kinde --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Isabeau: *jat de zak uit elisa's handjes en probt der nog 1 in der bek* Gheghe xD wat je zegt :P


    Crack a bottle

    Elisa: Héé! Geef die zak terug! :P *springt op Isabeau*
    ---
    Blokt Q van jou owk?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    isabeau: gaa van me af geakkie *sgiet in de lag*


    jaa >< zwaar irritant ¬¬'


    Crack a bottle