• Hier gaat ons spelletje gewoon verder ja? ^^
    Ashlee = Isabeau


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Samm: *komt weer boven onder de dekens vandaan* ik let heel goed op hoor! niemand komt er aan jou!


    i need you like a heart needs a beat.

    Isabeau: jajaa ,, Dat zeggen ze allemaal :P


    Crack a bottle

    Samm: je kunt me vertrouwen heurr!


    i need you like a heart needs a beat.

    Isabeau: *Laat zich op het bed van Samm vallen* Weetje ,, Ik heb het koud ><


    Crack a bottle

    Sammm:"doet de dekens omhoog* , kom hier liggen dan, ruimte genoeg, en als Cars komt, dan maakt ie de kachel wel!


    i need you like a heart needs a beat.

    Isabeau: *gaat onder dekens liggen* Dan moet tie wel snel komen X'D


    Crack a bottle

    Elisa: Hunneys I'm hooome! ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Samm: Elisaa *joheoee* we zijn hier onder de deken!


    i need you like a heart needs a beat.

    Elisa: Heuh waar? *kijkt rond in de kamer* wahaha! daar dus x'D *loopt naar het bed toe en springt er op* BOE! ^^ EN dames, er moet nog een jongen bij!! Voor Isabeau! ^^ (heb jullie gesprekje gelezen) :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Isabeau: GheGhe xD Wat Samm segt :P


    SHIT! ik hb morgen wiskune en ik bn bij 44 fseu xD nadat ik het halfe hoofdstuk hb overgeslagen ,Jaa wnt ik liep agter duss bn ik van 25 naar 44 gesprongen fseu iets in die rigting xd maar nu moet ik morgen duss HEEEEEEEEEEL veel afhebben x] en ik hb geen zin om te beginnen ><


    Crack a bottle

    Samm: Elisa, kom dr ook bijliggen chick, dat past vast wel ^^
    dan kunnen we een plan ontwikkelen voor de extra jongen.
    en ik wil CARS!


    i need you like a heart needs a beat.

    Elisa: Man man, waar is Cars eigenlijk? En Ryan? *gaat ondertussen bij Samm & Isabeau liggen* We hebben echt een nieuwe jongen nodig, ofwel komt die er gewoon bij? ^^
    ---
    @CuteAsHell: Oww das nei zo positief joh, hmm, moet je vanavond nog heel veel leren! :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Isabeau: miss moeten we gwn iemand kidnappen fseu X]


    zeg maar Ashley :P But,daar hb ik geen zin in xD


    Crack a bottle

    Samm: Ik heb geen idee waar Cars en Ryan zijn, we zouden nog een kampvuur houden!


    i need you like a heart needs a beat.

    Elisa: Jaa, kidnapping! x'D En idd, ik heb express marshmallows meegebracht =( *voelt zich zielig nu*


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right