• Hier gaat ons spelletje gewoon verder ja? ^^
    Ashlee = Isabeau


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Samm: aawh Elise, kom hier, *knuffelt elisa* ze komen vast zo wel weer!


    i need you like a heart needs a beat.

    Elisa: Oww, nu ben ik happy *knuffelt terug & geeft owk Isabeau een knuffel*
    ----
    Btw: wat is jullie naam eigenlijk?(A)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Samm: Jeej iedereen blij!


    mijn naam is Janouk, maar Samm mag ook ^^


    i need you like a heart needs a beat.

    Isabeau: Gheghe xD Lol

    ---
    Mijn HEELE Egte naam is chantou x] maar die was kut ,, en toen verandere ik hem in Ashley en toen vond ik Isabeau tog een leukere naam , But het komt derop neer dat mensjes mij gwn Ashley noemen xD


    Crack a bottle

    Elisa: Jup, iedereen's happy! Maar de jongens moeten komen! :@(A)
    ----
    Mijne Lisa, maar op me geboortekaartjes stonden er allemaal Elisa, dus moest die snel veranderd worden x'D Daarom noemen sommige mu Elisa :P
    Heb owk nog ander account op Q ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bijdeweg: van mijn geake moedermens moet ik der so agter weg :'(


    Crack a bottle

    aawh to bad Ash!
    wel grappig van dat van je naam Elisa! xD
    wat is je andere account dan?


    i need you like a heart needs a beat.

    Oww moet je echt weg ='( Ik zal er owk dan wel van moeten, pff geen sin --"
    Jup dat van Elisa vond ik owk grappig toen mu ouders dat vertelden >< En ik vond Elisa owk wel mooie naam =D
    Ander acc: DeadPrincess, zegt ju da wat? x'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kinders,, Ik bn genaait met dat wiskunde gedoetje xD


    Crack a bottle

    hmm nee sorry!

    kijk wil je weten waar Samm vandaan komt? dan zal k t uitleggen.xD
    mn ouders wilden me eerst Samantha noemen, tot 3 dagen voordat ik geboren werd, ze vonden Janouk toch leuker.xD
    maar ikv ind Samantha ook heel leuk, vandaar Samm


    i need you like a heart needs a beat.

    Oww Ashley toch! Over wat gaat het je wiskunde?
    Ik vind Samantha owk mooie naam ^^ Maar je ouders zijn weird, zo plots 3 dagen voor je geboorte wisselen :P Maar ze hadden wel gelijk, Janouk is wel mooi =D
    x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    NOu nu wil ik ook een goede uitleg voor mijn naam ^^

    Mijn moeder was gwn stoned vind ik toen ze chantou bed8 en ik haat tie naam dus heeft anouk Ashley voor mij bed8. Duss toen noemde iedereen mij zo en toen nam Elle mijn naam over dus nu noemt iedereen haar chantou XD En het is nog altijd een sgele naam xD en Ashley ook ,Wnt ik vind Isabeau leuker klinken xD


    Crack a bottle

    over iets moeilijks xD maar ik moet gaan :P
    moeders.. :'(
    cyaa morgen fseu <33 (K)


    Crack a bottle

    Byee!! Tot morgen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maaruh Janouk, ik ga nog es mijn anders account dan checken, dus ben er owk mee weg.
    BYE SWEETYS! TOT MORGEN <333 LOVE JULLIE! ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right