• Hoi allemaal,

    Sinds kort ben ik werkzaam bij uitgeverij Ambilicious, een gloednieuwe uitgeverij voor beginnende schrijvers. We zijn nu druk bezig met het opzetten van de website en ik zou graag willen weten hoe onze tekst op het publiek overkomt. Gezien hier veel nog niet gepubliceerde schrijvers te vinden zijn, is dit de ideale mogelijkheid om tips te ontvangen. :)

    Het gaat met name om deze pagina. Hier staat een beknopt stukje over wat wij te bieden hebben. Ik ben op zoek naar antwoorden op de volgende vragen:
    - Wat is je eerste indruk?
    - Nodigt het stukje/de website je uit om contact op te nemen als je een manuscript zou hebben liggen? Waarom wel/niet?
    - Welke informatie mis je? Zijn er nog zaken waar je antwoord op zou willen krijgen zonder daarvoor contact te hoeven opnemen?
    - Zijn er nog tips?

    Ik hoop dat jullie mij hiermee willen helpen, want het is erg belangrijk voor mij en jullie zijn eigenlijk het beste publiek dat ik mij kan indenken. ^^



    Edit
    De afgelopen twee weken zijn we hard aan de slag gegaan met de website. Daarbij hebben we jullie tips meegenomen. Wat vinden jullie er nu van? ^^
    Klik hier voor de website

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 16:02 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wauw, ziet er veel beter uit! Ik zie dat de prijzen er ook bij staan, mooi.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wauw, super! Ziet er heel netjes uit!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik vind het er heel netjes uitzien. Maar ik heb zelf nog niet zoveel ervaring met dit soort websites dus ik weet ook niet goed wat er allemaal verwacht wordt.
    Ik weet niet waarom, maar de lay-out van de website lijkt wel eerder op een iets 'jongere' generatie (<40) gericht. Geen idee of dat doelbewust is of niet, maar dat is gewoon een beetje het gevoel dat ik krijg. (:


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    Ik vind het er heel netjes uitzien. Maar ik heb zelf nog niet zoveel ervaring met dit soort websites dus ik weet ook niet goed wat er allemaal verwacht wordt.
    Ik weet niet waarom, maar de lay-out van de website lijkt wel eerder op een iets 'jongere' generatie (<40) gericht. Geen idee of dat doelbewust is of niet, maar dat is gewoon een beetje het gevoel dat ik krijg. (:

    Dat was inderdaad wel een beetje de insteek. We zijn een jong team en begeleiden ook relatief jonge schrijvers. ^^

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 16:35 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wauw, nu is het echt een professionele site!

    Ik heb je interview trouwens gelezen.(wbw)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Wauw, nu is het echt een professionele site!

    Ik heb je interview trouwens gelezen.(wbw)

    Hehe, ja leuk, hè. ^^

    Bedankt voor alle reacties trouwens. Dat doet ons erg goed na al die uren die erin hebben gezeten. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het er nu echt uitzien alsof dat het een echte to-go uitgeverij is.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Amphibian schreef:
    (...)
    Hehe, ja leuk, hè. ^^

    Bedankt voor alle reacties trouwens. Dat doet ons erg goed na al die uren die erin hebben gezeten. :')


    Heel leuk, ik heb ook een reactie geschreven.:P


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Amphibian schreef:
    (...)
    Dat was inderdaad wel een beetje de insteek. We zijn een jong team en begeleiden ook relatief jonge schrijvers. ^^


    Oh super dan, want daar ben je volledig in geslaagd! Ik heb de vorige versie niet gezien, maar op deze heb ik op het eerste zicht in ieder geval niets op aan te merken (:


    The soul needs autumn.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Heel leuk, ik heb ook een reactie geschreven.:P

    Echt? Ik zie hem niet, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Heel leuk, ik heb ook een reactie geschreven.:P

    Oh je reactie staat er nu op! Super leuk, haha. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het echt heel mooi geworden!


    in love with the fictional characters, I'm sorry