• Ik zoek enkele Harry Potter gerelateerde stories om te lezen. Dus als je er één hebt zet hem hier dan neer. Liefst met een beschrijving over wat het gaat!


    And if you leave me now, you'll take away the very heart of me.

    Ik heb een bijna afgeronde story (mist alleen nog epiloog) van een story in het Marauderstijdperk over een meisje in Slytherin, wat vijftig hoofdstukken heeft en een super lange story waar ik nog aan bezig ben die gewoon faalt in het begin. En gaat over heel veel. Echt, te veel. Maar dus, in het Harry Potter tijdperk. Oh, en ik zou een hier kijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Here you go c:

    Crazy • Sirius Black
    x Link • 50K • Drama/Fanfiction/Fantasy • HP; Sirius Black • Nederlandstalig x
    Katherina Vakrov wordt dagenlang gemarteld door Voldemort en zijn aanhangers omdat zij als één van de weinige weet, waar Lily en James ondergedoken zitten. Langzaam wordt ze gek, maar ze geeft niet toe, nooit zal ze hen verraden. Nadat ze weer vrijkomt lijkt alles de goede kant op de gaan in de oorlog tegen Voldemort, totdat Sirius Black - James' beste vriend - de familie Potter verraad en de wereld van Katherina compleet in elkaar stort.

    I'm not stupid! • Wolfstar
    x Link • 17K • Drama/Fanfiction/Romantiek • HP; Wolfstar • Engelstalig x
    Sirius Black is the most popular boy at school and he hides two big secrets. When the chronically sick Remus Lupin turns up and becomes Sirius’ new tutor, slowly things change and secrets come out…

    Just say "yes" • A Marauders story
    x Link • 3K • Drama/Fanfiction/Romantiek • HP; Marauders • Engelstalig x
    James Potter and Sirius Black are both trying to get a date to the annual christmas ball, but it turns our different than they had wished...

    Birthday Wishes [Wolfstar] • [4 shot]
    x Link • 3K • Stand Alone/Fanfiction/Romantiek • HP; Wolfstar • Nederlandstalig x
    Het is Remus' verjaardag en Sirius heeft een heel bijzonder cadeau voor hem klaarstaan... "My present, is my love for you."

    Secrets • Draco Malfoy
    x Link • 5K • Drama/Fantasy/Avontuur • HP; Draco Malfoy • Nederlandstalig x
    Everyone has secrets, the one worse than the other. But some of us have secrets that are so dark, so deep, that they can never tell them to anyone. Not even to their best friends and the persons the act like they trust. Those secrets are so strong, that they will change the world if they will ever come out. But are they really able to keep them to themselves? Will they change the situation of their secrets? Or will the secret change them?

    Fifty Shades of Black • HP
    x Link • 0K • Drama/Fanfiction/Fantasy • HP; Black family • Nederlandstalig x
    The house of Black is een van de weinige nog bestaande pure blood families in de wizarding world. In de familie wordt er alles gedaan om het motto hoog te houden, maar niet alles is zo zuiver als het lijkt. Hoewel het gezegde ons verteld dat de banden van bloed het sterkst zijn en familie altijd familie blijft, lijkt het niet altijd zo te werken. Volg de leden van de Black familie in hun strijd tegen de moderne wereld en in hun keuzes die er gemaakt moeten worden en alles wat vertrouwd leek op het spel zetten. Toujour pur.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 15:18 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hier is een overzichtje van actieve en afgeronde HP-verhalen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeh, dit is een topic waar ik mij aangesproken voel. Ik heb 45 stories met HP fanfic. :Y)

    Het lijkt me niet zo handig om hier een lijst te plakken, maar je kunt ze allemaal hier vinden, met beschrijvingen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oeh, dit is een topic waar ik mij aangesproken voel. Ik heb 45 stories met HP fanfic. :Y)

    Het lijkt me niet zo handig om hier een lijst te plakken, maar je kunt ze allemaal hier vinden, met beschrijvingen. ^^


    45 :O Amai, dat is veel!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hier een Harry Potter story waar ik momenteel aan werk (;

    P E N S I E V E



    "It is called a Pensieve. I sometimes find, and I am sure you know the feeling, that I simply have too many thoughts and memories crammed into my mind."


    Duik mee in de verhalen van de verschillende personages uit de boekenreeks van Rowling en kom te weten hoe Sirius Zwarts uit Azkaban ontsnapte, hoe Jammerende Jenny aan haar einde kwam, en nog veel meer. Gebeurtenissen die werkelijk plaatsvonden volgens Rowling, maar die je nooit eerder las, worden hier uitgeschreven.

    Giet een zilverachtige vloeistof in de hersenpan door onderaan een hoofdstuk aan te klikken, laat je hoofd in de doorzichtige substantie zakken en kom terecht in de magische wereld van herinneringen.

    x Copyrights naar J.K. Rowling
    x Deze herinneringen zijn zonder geweld verkregen
    x Verzoekjes zijn altijd welkom
    x Start 21-12-'15


    "At these times, I use the Pensieve. One simply siphons the excess thoughts from one’s mind, pours them into the basin, and examines them at one’s leisure."

    ~ Founder ~




    I wanna be a wizard!

    A Darkened Heart || HP
    x link ~ Drama/Fanfiction/Fantasy ~ HP ~ Nederlandstalig x

    Ailionora (Eleanor) Whelan begint aan haar zesde jaar op Hogwarts. Al zag ze op tegen het leren voor de naderende N.E.W.T's van het volgende jaar, ze was opgelucht dat ze eindelijk was verlost van het weeshuis waar zij wederom haar tijd had moeten doorbrengen in de vakantie. Na alles wat er het afgelopen jaar was gebeurd, hoopte ze deze keer op een rustig jaar, zonder problemen en gevaren die op de loer liggen. Zoals elk jaar, leek dit een te moeilijke taak voor Hogwarts.
    Niet alleen komt de school opnieuw in de problemen, Eleanor zelf houd het ook niet veilig. Ze stuit op een groot geheim, verborgen door haar moeder en altijd verborgen gebleven, tot nu toe. Na het openen van één deur, ontrafelt ze het mysterie van de dood van haar gehele familie en blijkt datzelfde gevaar, dichterbij dan zij ooit zou hebben vermoeden.



    Quizlet goes to Hogwarts || HP
    x link ~ avontuur/Fanfiction/Fantasy ~ HP ~ Nederlandstalig x

    Zweinstein staat op zijn kop als de leerlingenkamers opeens gevuld zijn met voormalige Dreuzels. Al snel komen de nieuwe leerlingen tot de ontdekking dat Quizlet hét aanknopingspunt is, omdat ze allemaal users zijn van die website. De enige twee buitenbeentjes zijn Mike en Layla - zij leven al langer op Zweinstein, maar zijn weinig behulpzaam doordat ze hun geheugen hebben verloren.
    Wat doen de Quizletters op Zweinstein? Waar zijn de oorspronkelijke leerlingen en docenten gebleven? Hoe komen ze weer naar huis? En is Zweinstein werkelijk zo leuk als Rowling hen al die tijd heeft doen geloven?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je las One does not simply call Potter James al toch?

    Ik heb verder deze afgeronde story, welke ergens dit jaar hopelijk nog een vervolg gaat krijgen:


    Genre: Harry Potter fanfic, fantasie, spanning, drama en een vleugje romantiek
    Leeftijdskeuring: 12 jaar en ouder, voornamelijk vanaf hoofdstuk 13
    Lengte: 99 hoofdstukken, +-116K
    Samenvatting:
    Masquerades, precursors of theatre as we know it, where a source of chaos. They cloaked conspiracy, treachery, murder and mystery. Well, I'm something like that. A mystery cloaked by a mask. A secret hidden in the shadows. I'm The Mystery Behind the Mask.

    Gryffindor corresponds to the element of fire, Hufflepuff to the element of earth, Ravenclaw to the element of air and Slytherin corresponds roughly to the element of water. United their power would have been beyond imagination.

    Quinn is zo'n typisch gevalletje van samensmelting. In de verstreken jaren zijn de bloedlijnen van de vier oprichters wel eens in contact gekomen, maar nog nooit is het voorgekomen dat iemand afstamde zowel Gryffindor, als Hufflepuff, als Ravenclaw, als Slytherin. Haar bestaan is zeventien jaar geheim gehouden door een ex dooddoener, met het idee haar krachten te kunnen gebruiken wanneer zij een volwassen heks is. Nu dit het geval is, stuurt hij haar naar Hogwarts met maar één simpele missie: het volbrengen van het plan van de gesneuvelde Heer van het Duister. Echter blijkt Quinn ook nog haar eigen inbreng en mening te hebben en is het volbrengen van haar taak lastiger dan gedacht. Vooral wanneer ene James Sirius Potter ook nog in de waan lijkt te zijn dat hij ooit net zo'n beroemde held zal worden als zijn vader.


    En hier ga ik zeer binnenkort aan beginnen, de proloog komt waarschijnlijk deze week al:


    Genre: Harry Potter fanfic, romantische komedie, fantasie
    Leeftijdskeuring: 12 jaar en ouder
    Planning: Start 1 februari 2016, afronden in 2016
    Samenvatting:
    Wanneer Harry begint te twijfelen aan de liefde tussen zijn ouders, grijpt Sirius Black in en vertelt zijn petekind hoe James en Lily precies bij elkaar zijn gekomen, namelijk dankzij zijn eigen heldhaftige optreden. Het humoristische verhaal wordt bijgeschaafd door Remus Lupin, die koste wat het kost wil voorkomen dat Harry slachtoffer wordt van Sirius' levendige fantasie. Echter zorgt dit ervoor dat Harry uiteindelijk niet het ontstaan van één perfect koppel krijgt te horen, maar twee.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 12:43 ]


    Happy Birthday my Potter!

    severus snape teacher or father/


    Axelle is elf wanneer ze voor het eerst een brief van Hogwarts ontvangt. Aanvankelijk enthousiast. Maar wat als ze op school haar tot dan toe onbekende vader ontmoet? Eindelijk? Of had ze dit liever niet gewild?
    ~~~


    De voor Axelle altijd verborgen gebleven liefde tussen Snape en haar moeder wordt geleidelijkaan aan haar onthult. Uiteindelijk raken ze bevangen in gebeurtenissen die het gevolg zijn van relaas van deze diepe, ingeslagen liefde, die niet is over gegaan.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Lily_Evans schreef:
    Je las One does not simply call Potter James al toch?

    Ik heb verder deze afgeronde story, welke ergens dit jaar hopelijk nog een vervolg gaat krijgen:


    Genre: Harry Potter fanfic, fantasie, spanning, drama en een vleugje romantiek
    Leeftijdskeuring: 12 jaar en ouder, voornamelijk vanaf hoofdstuk 13
    Lengte: 99 hoofdstukken, +-116K
    Samenvatting:
    Masquerades, precursors of theatre as we know it, where a source of chaos. They cloaked conspiracy, treachery, murder and mystery. Well, I'm something like that. A mystery cloaked by a mask. A secret hidden in the shadows. I'm The Mystery Behind the Mask.

    Gryffindor corresponds to the element of fire, Hufflepuff to the element of earth, Ravenclaw to the element of air and Slytherin corresponds roughly to the element of water. United their power would have been beyond imagination.

    Quinn is zo'n typisch gevalletje van samensmelting. In de verstreken jaren zijn de bloedlijnen van de vier oprichters wel eens in contact gekomen, maar nog nooit is het voorgekomen dat iemand afstamde zowel Gryffindor, als Hufflepuff, als Ravenclaw, als Slytherin. Haar bestaan is zeventien jaar geheim gehouden door een ex dooddoener, met het idee haar krachten te kunnen gebruiken wanneer zij een volwassen heks is. Nu dit het geval is, stuurt hij haar naar Hogwarts met maar één simpele missie: het volbrengen van het plan van de gesneuvelde Heer van het Duister. Echter blijkt Quinn ook nog haar eigen inbreng en mening te hebben en is het volbrengen van haar taak lastiger dan gedacht. Vooral wanneer ene James Sirius Potter ook nog in de waan lijkt te zijn dat hij ooit net zo'n beroemde held zal worden als zijn vader.


    En hier ga ik zeer binnenkort aan beginnen, de proloog komt waarschijnlijk deze week al:


    Genre: Harry Potter fanfic, romantische komedie, fantasie
    Leeftijdskeuring: 12 jaar en ouder
    Planning: Start 1 februari 2016, afronden in 2016
    Samenvatting:
    Wanneer Harry begint te twijfelen aan de liefde tussen zijn ouders, grijpt Sirius Black in en vertelt zijn petekind hoe James en Lily precies bij elkaar zijn gekomen, namelijk dankzij zijn eigen heldhaftige optreden. Het humoristische verhaal wordt bijgeschaafd door Remus Lupin, die koste wat het kost wil voorkomen dat Harry slachtoffer wordt van Sirius' levendige fantasie. Echter zorgt dit ervoor dat Harry uiteindelijk niet het ontstaan van één perfect koppel krijgt te horen, maar twee.


    Oh, ik ga zeker eens kijken naar de andere stories van jou want One does not simply call Potter James vond ik echt goed!


    And if you leave me now, you'll take away the very heart of me.

    Be my muse

    Als Remus op zijn vijftiende voor het eerst naar een echte school mag, gaat hij naar Hogwarts. De kostschool met zijn vreemde tradities en excentrieke rector bevallen hem al gauw. Hij ontmoet de kunstzinnige Sirius, de preppy James en de vrolijke Peter. Problemen overvallen hem echter sneller dan verwacht, want hoe maak je vrienden als je zo'n eenzame jeugd hebt gehad? Hoe verberg je je geheimen als je continue in gezelschap bent?En als je vrienden hebt, wanneer houdt de grens tussen vriendschap en liefde op?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Damn, twee keer.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 12:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Yaay, ik ben net toevallig ook weer begonnen met een HP story

    I Dare You | Sirius Black
    De afgelopen vakantie was een hel voor Star. Zodra ze terugkeert naar Zweinstein voor haar zesde jaar, zit ze er helemaal doorheen. Ze heeft niet echt een boodschap aan de mensen die in haar gangpad in de weg lopen en als ze zo iemand omver loopt, lokt ze een discussie uit die ze beter had kunnen vermijden. Vanaf dat moment is Sirius Black niet meer zomaar een Griffoendor waar ze niet mee praat. Nijdig na de discussie daagt hij haar uit om iets te doen wat de regels van Zweinstein breekt. Star meent dat ze niet kan weigeren en zo start een reeks van vijandige uitdagingen, die steeds verder gaan.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.