• Juah ik heb een BolleVissenKop -.-
    Drm is het moeilijk om een leuk kapsel en een leuke kleur te kiezen -vind ik dn-Maar weten jullie mss een site waarop allemaal kapsels staan voor hoofdvormen ?

    Het liefst een link door geven

    Alvast bedankt mensjes hier op Q:P

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Al 9x bekeken en niet eens 1keer een reactie geplaats >.>


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Neem lang haar, halflang/kort haar maakt je gezicht nog ronder dan het al is. En een donkere haarkleur.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik heb ook een heel rond gezicht (zoals veel aziatische mensen) maar ik heb opzich niet zoveel last met kapsels kiezen.. al heb ik het nog nooit kort gehad en een slag/krullen staan heel leuk bij mij :]

    btw mijn haar is rood geverfd :Y)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 21:54 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik weet niet hoe een bollevissenkop eruit ziet. maar kan er me denkik wel al iets bij voorstellen x'd
    nee sorry, geen idee (:


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik had een jaar geleden kei lang haar toen wou ik het kort en op het plaatje zag het er kei leuk uit toen deed ik het en toen had ik me toch eens een bollekop,zag er niet uit :S,nu is het ongeveer tot mijn rug,en ik heb middelbruin haar en in de zomer kleurt het soms iets lichter,net als bij mijn arm haren.Maar ik wil iets nieuws.En ik heb aan de voorkant krullen en aan de achter kant slag,heel raar maja xd


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Enjoythefall schreef:
    ik weet niet hoe een bollevissenkop eruit ziet. maar kan er me denkik wel al iets bij voorstellen x'd
    nee sorry, geen idee (:


    whhaha kijk in mijn fotoboek en je snapt dn wat ik bedoel met BolleVissenKop,Ik heb hele erge bollewangen ><


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    (...)

    whhaha kijk in mijn fotoboek en je snapt dn wat ik bedoel met BolleVissenKop,Ik heb hele erge bollewangen ><


    nouja, zo erg is het niet hoor (:


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Enjoythefall schreef:
    (...)

    nouja, zo erg is het niet hoor (:


    Hahah ik vind vn wel ...:P


    Listen to your heart and your dreams come true ~