• ik kan op dit moment wel in janken uit barsten.
    Wat ik nu hoor :O
    over een 'vriendin'..wat ze allemaal over mij te zeggen heeft..
    ik wist al dat ze dik geen echt vriendin was..dus ik gunde haar gwn geen blik meer,en ik heb me moeten inhouden voor haar!
    maar wat ik nu hoor ,hoeveel ,en wat ze allemaal over me lult tegen iedereen! ( ik ben sogenaamt heel dik,en lelijk en ik gebruik iederene en ik ben vriendloos en meer :O ,ik weet ook wel dat ik niet de knapste ben( adooh:W kijk maar in me foto boek T.T)) meer?

    echt,ik kan wel janken -_- klinkt overdreven,maar ik geef heel veel om mijn vrienden ,en ik doe er dan ook alles aan om hen niet kwijt te raken (en dat wist zij ook) ,ze staan altiijd voor mij klaar,en ik ook voor hun!:O

    Ik voel me zo geraakt door haar T.T hier kan ik gwn niet tegen! ik begon heelemaal te trillen toen ik het hoorde( van woede heh).
    Sorry,het kan overdreven klinken :S maar ik wou het gwn kwijt.


    don't Worry...Be gay.

    als je nog meer kwijt wilt ik ben er voor je;)

    dat is idd kut ja..

    zeg t haar recht in haar gezicht.. miss heeft ze niet door waar ze mee bezig is..?

    en je bent niet lelijk..

    t is goed dat je het kwijt wil het lucht altijd op ;) voor je houden is niet goed dan word je er gek van ! xD


    http://dwergiie.blogspot.com/

    dat is idd kut ja..

    zeg t haar recht in haar gezicht.. miss heeft ze niet door waar ze mee bezig is..?

    oh jawel.
    dat weet ij heel goed! ze doet er alles aan om mij te kwetsen:O nou dat is haar gelukt -_-


    don't Worry...Be gay.

    aaaaaaghh dat vind ik zieligg.:(


    Nvt

    Erg!
    Wil je haar nu kwijt of niet?
    Maar ga eens met haar praten misschien is het wel een roddel. Maar ga praten met haar misschien lugt het op of misschien gaat jhet de foute kant op, maar praat met haar;)


    Love is in the air'<3

    en je bent niet lelijk..

    Dankje^^


    don't Worry...Be gay.

    dat doen niet egte vriendinnen ook bij mij als je ruzie met iemand hebt zijn ze allemaal tegen je en als de leraar weg is doen ze gemeen tegen je:(

    zeg het recht in der gezicht dat lucht op

    Erg!
    Wil je haar nu kwijt of niet?
    Maar ga eens met haar praten misschien is het wel een roddel. Maar ga praten met haar misschien lugt het op of misschien gaat jhet de foute kant op, maar praat met haar;)

    wil je weten wat xze me beste vriendoin heeft gevlikt :O:O?
    Dat is het ergste wat je je vriendin kan aandoen :O


    don't Worry...Be gay.

    als ze bij je komt slapen,dan moet ik gwn bang zijn dat ze geld van me steelt..(nee geen 2 og 3 euro maar meer )WTF?


    don't Worry...Be gay.

    Ik zou juist ook dingen over haar gaan rond bazuinen.
    Maar dan heb je kans dat het erger word natuurlijk.

    WAT EEN KUTWIJF :S
    EN JIJ BENT NIET LELIJK :W
    je moet haar gewoon recht in der gezicht zeggen dat ze eens moet ophouden met die shit man Ö
    ik haat haar :(( ik haatte haar al maar nu nog meer.
    je moet eens met die anderen vriendinnen over haar praten!! Ö


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik ga me nietverlagen tot haar niveau.
    ik geef haar ene dreun,dit meen ik echt! ik hier zo niet tegen,Dan mag ze VOELLEN ze heeft kansen genoeg gehad va nmij,.


    don't Worry...Be gay.

    Noem je dat nog een vriendin ?