• want ik heb zojuist een bus pringles (sour cream & onion) opgemaakt
    en pringles zijn lekker maar duur en ongezond dus ik wil wel maar ook niet een nieuwe bus kopen
    troost mij

    en als je ook troost nodig hebt dan is dit bij dezen het troosttopic
    vertel over je zware leven


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik zit met een doorbrekende verstandskies.


    26 - 02 - '16

    nu heb ik ook zin in pringles.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik voel je pijn. Mijn hart is een beetje gebroken omdat ik geen chips in huis heb op het moment. Het enige zoutige wat ik zou kunnen eten is een ei, en ik weet niet of ik daar echt blij (... of bl-ei) van word. Zo tragisch. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    omg ik heb echt zin om sour cream chips te gaan eten, ik wil een hele zak leegvreten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oooh, die zijn echt lekker! :9~


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Smyth schreef:
    Ik zit met een doorbrekende verstandskies.


    Oh dat ken ik, echt niet aangenaam!


    I'm becoming the best version of myself.

    tacenda schreef:
    (...)

    Oh dat ken ik, echt niet aangenaam!


    Pijnstillers zijn een uitkomst. Ik moet maar even kijken wanneer ik naar de tandarts kan daarmee, want ik moet volgende week zaterdag mee met een vriendin om dingen te regelen voor haar bruiloft (jurken passen, makeup proberen)..


    26 - 02 - '16

    Mn zus is net weggegaan op vakantie en ik gun het haar echt 100% maar het is heel saai nu hier en ik mis haar nu al terwijl ze pas 3 uur weg is.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nu heb ik er ook zin in D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    VeniVidiVici schreef:
    Mn zus is net weggegaan op vakantie en ik gun het haar echt 100% maar het is heel saai nu hier en ik mis haar nu al terwijl ze pas 3 uur weg is.


    Hahahahahaha. Als ik op vakantie zou gaan, zou mijn zusje mij in nog geen jaren missen. :') :"(


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een babyshower. Heb de hele dag al hiervoor niks gegeten (met de hoop dat daarzo eten is) , terwijl ik vreet buien heb. Nu hoop ik stiekem dat ze chips hebben.


    Shoganai i ne~

    Patholoog schreef:
    (...)

    Hahahahahaha. Als ik op vakantie zou gaan, zou mijn zusje mij in nog geen jaren missen. :') :"(


    😂😂😂


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik ben op vakantie, het is hier 33 graden. We gingen Touren met de zijspan. Ik moest achterop dus ik moest een lange broek, dichte schoenen en een motor jas aan en een helm. Gelukkig gingen we nog wel naar een stuwmeer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het is warm.