Hoi! Ik ben van plan om mee te doen met Story of the Year, maar ik heb nog geen goede cover. Zelf heb ik er al enkelen gemaakt, maar er zit er nog geen tussen die ik heel graag wil, dus zou ik het leuk vinden als jullie er wat proberen te maken! Hier zijn de dingen die je moet weten, alvast bedankt!
Titel: How to kill death
Overige tekst: Mijn username "Founder"
Foto's:
- Het belangrijkste is dat er één of meerdere raven op de cover moeten te zien zijn. Zelf heb ik al enkele ravenplaatjes opgezocht, maar je mag er even goed een andere gebruiken of meerdere in één gebruiken!:
- Je mag een vallei of een berglandschap als achtergrond gebruiken, maar de achtergrond mag even goed een bepaalde donkere kleur of gewoon de achtergrond van een van de ravenfoto's zijn.
- Verder weet ik nog niet goed wat ik wil van foto's, moest ik nog een idee krijgen laat ik het zo snel mogelijk weten, maar voorlopig blijft het hierbij. Als je zelf nog plaatjes weet die jij toepasselijk vind, mag je die zeker ook gebruiken! (:
Thema/sfeer: Het is een verhaal waar de thema's "Oorlog en avontuur" het belangrijkste zijn. Liefst heb ik van sfeer dan ook niet een heel lichte cover, maar natuurlijk ook niet extreem donker.
Horizontaal/verticaal: Dat maakt eigenlijk niet uit, al verkies ik meestal verticaal. Maar als horizontaal beter bij je cover past, mag dat zeker ook.
Beloning: 7 credits.
Hopelijk begrijp je een beetje wat ik graag wil, maar ik ga nog geen samenvatting of inleiding van het verhaal geven. Heel erg bedankt, laat je gaan en ik ben zeer benieuwd! ^^
[ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 14:10 ]
I wanna be a wizard!