• Hoi! Ik ben van plan om mee te doen met Story of the Year, maar ik heb nog geen goede cover. Zelf heb ik er al enkelen gemaakt, maar er zit er nog geen tussen die ik heel graag wil, dus zou ik het leuk vinden als jullie er wat proberen te maken! Hier zijn de dingen die je moet weten, alvast bedankt!

    Titel: How to kill death
    Overige tekst: Mijn username "Founder"
    Foto's:
    - Het belangrijkste is dat er één of meerdere raven op de cover moeten te zien zijn. Zelf heb ik al enkele ravenplaatjes opgezocht, maar je mag er even goed een andere gebruiken of meerdere in één gebruiken!:


    - Je mag een vallei of een berglandschap als achtergrond gebruiken, maar de achtergrond mag even goed een bepaalde donkere kleur of gewoon de achtergrond van een van de ravenfoto's zijn.
    - Verder weet ik nog niet goed wat ik wil van foto's, moest ik nog een idee krijgen laat ik het zo snel mogelijk weten, maar voorlopig blijft het hierbij. Als je zelf nog plaatjes weet die jij toepasselijk vind, mag je die zeker ook gebruiken! (:
    Thema/sfeer: Het is een verhaal waar de thema's "Oorlog en avontuur" het belangrijkste zijn. Liefst heb ik van sfeer dan ook niet een heel lichte cover, maar natuurlijk ook niet extreem donker.
    Horizontaal/verticaal: Dat maakt eigenlijk niet uit, al verkies ik meestal verticaal. Maar als horizontaal beter bij je cover past, mag dat zeker ook.

    Beloning: 7 credits.

    Hopelijk begrijp je een beetje wat ik graag wil, maar ik ga nog geen samenvatting of inleiding van het verhaal geven. Heel erg bedankt, laat je gaan en ik ben zeer benieuwd! ^^

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 14:10 ]


    I wanna be a wizard!

    Ik wil vanmiddag/vanavond/aankomende week wel wat proberen.


    take me back to the basics and the simple life

    Even MT ik ga wat proberen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yay, bedankt beiden!


    I wanna be a wizard!

    Ik heb twee covers geprobeerd te maken, maar uiteindelijk drie versies van elke. Hier kan je ze bekijken ^^
    Als er iets gewijzigd moet worden o.i.d. hoor ik het natuurlijk graag ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik wil ook nog wel wat proberen

    edit: de bovenste foto zie ik niet?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 16:57 ]


    I just caught the wave in your eyes



    I hope you like this? Ik heb even snel wat geprobeerd, misschien wil je wel totaal iets anders, dat kan ik of course ook proberen ^^


    I just caught the wave in your eyes

    AfterIife schreef:



    I hope you like this? Ik heb even snel wat geprobeerd, misschien wil je wel totaal iets anders, dat kan ik of course ook proberen ^^

    Oeh, wat een mooie. Ik ben erg nieuwsgierig naar dit verhaal. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Iemand hier gaat het zo moeilijk hebben om te kiezen. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarschijnlijk totaal niet wat je zoekt, maar het is en blijft gewoon moeilijk om een cover te maken voor een verhaal waarbij je niet weet waar het over gaat XD Maar ik heb nu eenmaal een voorliefde voor raven, dus ik heb gewoon iets naar m'n eigen goesting geprobeerd (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wauw, hoe fantastisch zijn jullie allemaal? Dit is echt al geweldig! Ik ga het inderdaad moeilijk hebben om te kiezen haha. Grappig dat jullie allemaal voor zwart/wit hebben gekozen, dat is zeker wel toepasselijk. Ik heb trouwens gemerkt dat ik niets gezegd heb over dat het verhaal ook wel wat "Fantasy" bevat, maar al jullie covers lijken me ook wel fantasy, dus dat zit goed!
    Even nog wat apart commentaar geven:

    @Blackburn: Leuk dat je zo'n horizontale foto toch in verticale verwerkt krijgt, en ik heb al een stiekeme voorkeur voor de eerste (:
    @afterlife: Dit vind ik echt heel graaf! Ook leuk met dat er veel raven te zien zijn, en de bomen op de achtergrond. Het enige dat ik zou aanpassen, is de grootte van de titel. Die zou van mij is groter en dus duidelijker mogen.
    @Black: Prachtig! Op de een of andere manier doet dit me denken aan de Hobbit, en ik hou van de Hobbit (: . Ik weet het, ik heb het onduidelijk gezegd, maar het is eerder een middeleeuws verhaal dan een hedendaags, dus die vliegtuigen (denk ik toch dat het zijn) zijn een beetje onmogelijk. Maar verder is het echt geweldig!
    @Valkyries: En je goesting is ook mijn goesting, want het ziet er echt fantastisch uit! Echt heel vet gedaan!

    Dus al erg bedankt allemaal!
    Maar ik ga nog wachten met kiezen, want dat is even onmogelijk haha, en ik ga ook nog wachten op mogelijke andere covers!


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Wauw, hoe fantastisch zijn jullie allemaal? Dit is echt al geweldig! Ik ga het inderdaad moeilijk hebben om te kiezen haha. Grappig dat jullie allemaal voor zwart/wit hebben gekozen, dat is zeker wel toepasselijk. Ik heb trouwens gemerkt dat ik niets gezegd heb over dat het verhaal ook wel wat "Fantasy" bevat, maar al jullie covers lijken me ook wel fantasy, dus dat zit goed!
    Even nog wat apart commentaar geven:

    @Blackburn: Leuk dat je zo'n horizontale foto toch in verticale verwerkt krijgt, en ik heb al een stiekeme voorkeur voor de eerste (:
    @afterlife: Dit vind ik echt heel graaf! Ook leuk met dat er veel raven te zien zijn, en de bomen op de achtergrond. Het enige dat ik zou aanpassen, is de grootte van de titel. Die zou van mij is groter en dus duidelijker mogen.
    @Black: Prachtig! Op de een of andere manier doet dit me denken aan de Hobbit, en ik hou van de Hobbit (: . Ik weet het, ik heb het onduidelijk gezegd, maar het is eerder een middeleeuws verhaal dan een hedendaags, dus die vliegtuigen (denk ik toch dat het zijn) zijn een beetje onmogelijk. Maar verder is het echt geweldig!
    @Valkyries: En je goesting is ook mijn goesting, want het ziet er echt fantastisch uit! Echt heel vet gedaan!

    Dus al erg bedankt allemaal!
    Maar ik ga nog wachten met kiezen, want dat is even onmogelijk haha, en ik ga ook nog wachten op mogelijke andere covers!

    Oh haha. Ik dacht dat het misschien een beetje paste bij oorlog.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Oh haha. Ik dacht dat het misschien een beetje paste bij oorlog.


    Daar heb je volkomen gelijk in (; , mijn fout!


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    (...)

    Daar heb je volkomen gelijk in (; , mijn fout!

    Zal ik het nog even aanpassen naar iets anders?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Zal ik het nog even aanpassen naar iets anders?


    Als je dat wilt doen, mag dat zeker! (:


    I wanna be a wizard!