• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Rutherforth schreef:
    Just wondering, ben ik de enige die motivatie krijgt uit een cover? Haha.
    Ik bedoel als in, dat je naar je cover kijkt waar jij - of in dit geval iemand anders - flink wat tijd in heeft gestopt en dan zoiets hebt van, what a waste if I don't finish this story. Of dat ik in ieder geval een redelijk aantal hoofdstukken heb en daardoor een soort "push" krijgt dat je meer de gedachte geeft dat je het verhaal ook wilt afmaken. Ik ben zo vaag ;p

    Of ben ik gewoon een geval apart? Blub.

    Dat heb ik ook! Daarom zet ik m'n cover ook altijd op de eerste bladzijden in m'n word-documentje. Zodat ik het direct zie van zodra ik wil schrijven :3 Het geeft me zo echt een boost, als de inspiratie ook mee wil werken toch XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik luister echt nooit muziek, misschien eens een keer proberen XD

    En hell, ben ik eindelijk aan het schrijven, valt m'n moeder me lastig via FB in verband met de vakantie, dat ze een vakantiehuisje wilt gaan huren voor 16 personen... hell, het is veel te laat op de avond om überhaupt na te denken waar ik m'n geld aan uit wil geven in het bouwverlof - al weet ze goed genoeg dat ik ook al een weekendje met alleen m'n eigen gezinnetje naar de Efteling heb gepland en daar toch ook al een 1500€ voor moet uittrekken... en dan wilt ze nog een week weg samen met ons en nog een x aantal mensen dat we in totaal met z'n 16en zijn -.- ... en daarbij, had ik dit jaar met m'n ouders op vakantie willen gaan, had ik ze wel meegevraagd voor dat weekendje Efteling, lijkt me :'D
    We gaan al elk jaar met m'n ouders op vakantie, en ik vind het gewoon echt hoog tijd worden om dat eens na ruim 27 jaar eens een keer niet te doen :'D

    Dus m'n goesting om te schrijven is ook wat over en tot zover m'n klaagmoment :'D

    Zul je altijd zien, heb je eindelijk eens inspiratie of tijd, komt er wel weer wat anders tussendoor haha
    Ah Efteling is zo leuk! ^^ Ik kom er echt elk jaar sowieso wel één keer. En mijn ouders zijn ook nog heel veel jaren met mijn vader's ouders op vakantie geweest. Maar dat was dan altijd naar Zuid Frankrijk met de caravan, dus niet gezamenlijk ofzo. Maar we stonden wel altijd gezellig naast elkaar op de camping. Goede tijden. ^^ Maar op een gegeven moment houdt dat wel een keertje op ja.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Zul je altijd zien, heb je eindelijk eens inspiratie of tijd, komt er wel weer wat anders tussendoor haha
    Ah Efteling is zo leuk! ^^ Ik kom er echt elk jaar sowieso wel één keer. En mijn ouders zijn ook nog heel veel jaren met mijn vader's ouders op vakantie geweest. Maar dat was dan altijd naar Zuid Frankrijk met de caravan, dus niet gezamenlijk ofzo. Maar we stonden wel altijd gezellig naast elkaar op de camping. Goede tijden. ^^ Maar op een gegeven moment houdt dat wel een keertje op ja.


    En ik zat juist in zo'n goeie flow, en die is nu pleitos. Life hates me :'D

    Thomas doet dit jaar zijn lentefeest, en dus wilden we zijn 'groot-worden' daar vieren. Wel dat iedereen die wilt komen, op de zaterdag tot daar komt voor een dagje Efteling, en wie niet wilt komen, blijven lekker weg. We zijn dan wel van plan de intree te betalen voor iedereen die komt, maar al de rest van eten en drinken is voor henzelf :'D Maar we wilden er voor onszelf een heel weekend van maken, gewoon knus onderling, met vrijdag avond dan iets van steengrillen en dat hem een pinata kan doodslaan en zo nog een cadeautje kan uitpakken. En tja, m'n ouders waren dus al zo wat 'beledigd' dat we dus het weekendje voor onszelf wilden houden.
    Ik merk nu met ouder worden gewoon echt dat het tijd wordt om meer en meer m'n eigen weg op te gaan. Het is lastig uit te leggen, maar het is zo de nood van afstand. Ik heb nu m'n eigen leven, m'n eigen gezin, en waar m'n ouders in het begin nog een groot deel van uitmaakten, begint dat minder en minder te worden omdat ik daar de behoefte niet meer aan heb.

    Maar goed, ik ga nog even een douchke nemen, en wie weet dat ik daarna nog wat kan schrijven, en anders is het m'n bedje opzoeken want het is weer doodleuk half 7 opstaan morgen ochtend :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)

    En ik zat juist in zo'n goeie flow, en die is nu pleitos. Life hates me :'D

    Thomas doet dit jaar zijn lentefeest, en dus wilden we zijn 'groot-worden' daar vieren. Wel dat iedereen die wilt komen, op de zaterdag tot daar komt voor een dagje Efteling, en wie niet wilt komen, blijven lekker weg. We zijn dan wel van plan de intree te betalen voor iedereen die komt, maar al de rest van eten en drinken is voor henzelf :'D Maar we wilden er voor onszelf een heel weekend van maken, gewoon knus onderling, met vrijdag avond dan iets van steengrillen en dat hem een pinata kan doodslaan en zo nog een cadeautje kan uitpakken. En tja, m'n ouders waren dus al zo wat 'beledigd' dat we dus het weekendje voor onszelf wilden houden.
    Ik merk nu met ouder worden gewoon echt dat het tijd wordt om meer en meer m'n eigen weg op te gaan. Het is lastig uit te leggen, maar het is zo de nood van afstand. Ik heb nu m'n eigen leven, m'n eigen gezin, en waar m'n ouders in het begin nog een groot deel van uitmaakten, begint dat minder en minder te worden omdat ik daar de behoefte niet meer aan heb.

    Maar goed, ik ga nog even een douchke nemen, en wie weet dat ik daarna nog wat kan schrijven, en anders is het m'n bedje opzoeken want het is weer doodleuk half 7 opstaan morgen ochtend :'D

    Dat klinkt al wel heel gezellig zo, met het gezin naar de efteling. ^^
    Kan je ouders wel begrijpen, maar ja uiteindelijk heb jij inderdaad ook je eigen leven en gezin nu.

    Is het nog gelukt om wat te kunnen schrijven?

    Even tussendoor; ik ben er waarschijnlijk niet om een nieuw praattopic te openen als deze vol is vandaag, maar als een van jullie dat doet, zou diegene dan de beginpost willen overnemen? Ik zou het wel erg fijn vinden als de regels en de link en zo gewoon makkelijk te zien is. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Even tussendoor; ik ben er waarschijnlijk niet om een nieuw praattopic te openen als deze vol is vandaag, maar als een van jullie dat doet, zou diegene dan de beginpost willen overnemen? Ik zou het wel erg fijn vinden als de regels en de link en zo gewoon makkelijk te zien is. ^^

    Aber natürlich. (:

    Ik heb de titel "Hangman" nu is dat natuurlijk van het spelletje galgje en het leek me wel leuk om dat in de titel te verwerken door _ te gebruiken, dus ik vraag me nu af wat het mooiste staat:

    x Hangman
    x H_ngm_n
    x H_ngman
    x Ha_gma_
    x H_ang_an

    Of eventueel een andere optie, ik weet het niet zo goed haha c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    Ik heb de titel "Hangman" nu is dat natuurlijk van het spelletje galgje en het leek me wel leuk om dat in de titel te verwerken door _ te gebruiken, dus ik vraag me nu af wat het mooiste staat:

    x Hangman
    x H_ngm_n
    x H_ngman
    x Ha_gma_
    x H_ang_an

    Of eventueel een andere optie, ik weet het niet zo goed haha c:


    H_ngm_n ziet er wel leuk uit.
    Sommige zouden toch in principe dan niet kunnen, zoals H_ngman, omdat de 'a' dan toch al geraden is?

    Pads schreef:
    Ik heb de titel "Hangman" nu is dat natuurlijk van het spelletje galgje en het leek me wel leuk om dat in de titel te verwerken door _ te gebruiken, dus ik vraag me nu af wat het mooiste staat:

    x Hangman
    x H_ngm_n
    x H_ngman
    x Ha_gma_
    x H_ang_an

    Of eventueel een andere optie, ik weet het niet zo goed haha c:


    Ik denk dat "H_ngm_n" het meest logisch is, omdat je bij galgje gewoon letters raadt en er dus niet één a kan staan terwijl de ander weg is. Bij "Ha_gma_" moet ik denken aan "hangmat", maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mij. Ik vind "H_ngman" stiekem het mooiste, maar het lezen wordt gewoon een beetje onhandig. Misschien kun je het het best alleen op de cover doen, en als titel op Q gewoon het volledige woord nemen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 12:08 ]


    For those I love, I will sacrifice

    KyloRen schreef:
    (...)

    H_ngm_n ziet er wel leuk uit.
    Sommige zouden toch in principe dan niet kunnen, zoals H_ngman, omdat de 'a' dan toch al geraden is?

    Oh ja, natuurlijk. Ik denk dat ik voor H_NGM_N ga (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tijd om weer creatief te zijn. Ik mag me weer vermaken met mijn vampier. :Y)

    Ik heb echt zin om te schrijven over een personage dat een goede persoon wil zijn, maar het dan steeds maar weer verpest of zo. :') Een beetje een sullig persoon. Ik heb het gevoel dat ik me daar goed in zou kunnen inleven.


    What would Emma do?

    Kerstdino schreef:
    Ik heb echt zin om te schrijven over een personage dat een goede persoon wil zijn, maar het dan steeds maar weer verpest of zo. :') Een beetje een sullig persoon. Ik heb het gevoel dat ik me daar goed in zou kunnen inleven.


    Andersom tho... Iemand die slecht wil zijn, maar op een of andere manier altijd uitdraait als de held (':


    Mhm?

    Tip: kies niet om dit te doen vlak voor een toetsweek
    Jup, daar gaan mijn cijfers :') ik wil niet leren, ik wil schrijven!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik zal wel even een nieuw topic openen (:

    Topic twee!



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 15:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.