• Ik zit op dit moment voor het eerst in mijn leven in een echt hotel. Alles is hier heel mooi en hotelachtig en het bed is gigantisch, maar de badkamer heeft een wat merkwaardige indeling. Een van mijn allereerste (half)wakkere inzichten in dit sprankelend nieuwe jaar was daardoor dat ik nog nooit, maar dan ook nooit, heb gewild dat ik in een spiegel zou kunnen kijken terwijl ik op de wc zat, maar dat iemand anders dit blijkbaar wel een goed idee leek.

    Wat waren jullie eerste wereldschokkende/supersuffe momenten van helderheid in 2016? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kerstdino schreef:
    Mijn eerste moment in 2016 was dat ik met dikke bleinen op mijn voeten naar het vuurwerk ging kijken en daarna nog 40 minuten naar huis moest stappen. Ik heb het gehaald! :'D


    Waar ben je gaan kijken? O.O (Wait, anders, zeg het maar in privé :'D)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat ik er om twaalf uur op werd gewezen dat ik dit jaar 18 wordt, voor het eerst zonder ouders op vakantie ga en met rijlessen ga beginnen. Dat Was ergens toch wel even schrikken, haha.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb me gerealiseerd dat ik sommige mensen echt in 2015 moet laten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wilde een pun gebruiken in een chat met vrienden, en zei dus:

    HAPPY NEW YEAR EVERYBIRDY

    En vervolgens:
    everybirdie* bedoel ik. Zelfs puns kan ik niet spellen.


    Ik faalde dus met de pun die ik uit Hatoful Boyfriend (game) had gehaald. HOE IS HET MOGELIJK. Echt een geweldige manier om het nieuwe jaar in te lopen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Het feit dat ik als enige hier niet gedronken heb maar toch met hoofdpijn ben opgestaan.>,<


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Het feit dat ik als enige hier niet gedronken heb maar toch met hoofdpijn ben opgestaan.>,<

    Welkom bij de club. :')

    KyloRen schreef:
    (...)
    Welkom bij de club. :')


    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben.X)


    Queer zijn is gewoon alles

    Wel, dat mijn lichaam blijkbaar meer alcohol aan kan dan ik had verwacht en ik miraculeus geen kater heb :').


    soul made of stardust and chaos.

    Wel, ik heb vandaag al ontbijt gemaakt voor mijn broer (op bed, eerste goede daad van het jaar: check), ik heb al research gedaan voor mijn boek dat ik wil schrijven, Yolanda's brief geschreven....en die ga ik zo posten tijdens het wandelen.=3 Daarna misschien nog even langs mijn clan in call of duty...en als het lukt nog even mario karten met mijn moeder.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat ik, ondanks dat ik gisteren veel op had, alsnog afgevallen was gisteren en dat deed mij goed .


    "Ignite, my love. Ignite."

    Painkiller schreef:
    Hahaha, Inge :'D Geniet van je vakantie (?)!

    Mhh..ik lig nog steeds in mijn bed, though! Maar als je je kussen omdraait, is het veel koeler :'D


    Het was maar één avond, maar dankje, ik heb genoten. :Y)

    Dat is ook een zeer belangrijk inzicht, ja. Alles wat in bed rondhangen nóg prettiger maakt is van levensbelang.



    Cleese schreef:
    Dat ik mooi door de eerste momenten van 2016 heb heen geslapen. Dat is al suf genoeg op zich, volgens mij. :'D


    Ik vind dat de sufheid wel meevalt. ^^ Als je niet veel met vuurwerk hebt, is het op zich ook niet zo'n heel bijzondere avond. Ik moet toegeven dat ik tegen de tijd dat het eindelijk twaalf uur was, ook wel verlangde naar een bed.



    IrishNialler schreef:
    wahahah dat is zo akward naar jezelf op de wc kijken Ik mag dinsdag mijn rijbewijs gaan ophalen en ik kijk er naar uit om zelf te kunnen rijden en minder afhankelijk te zijn.


    Oeh, gefeliciteerd! (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fillion schreef:
    Ik had een kat op m'n armen, en het was niet de mijne.


    Het jaar beginnen met een pluizig beestje klinkt als een goede start. :Y)
    Tenzij je die kat ongewild in je armen had, natuurlijk.



    niniwa1 schreef:
    Ik heb me net gerealiseerd dat we een enorme spiegel in de wc hebben thuis (de hele wand, vanaf de wasbak tot het plafond) en dat ik dat vreemd genoeg nooit awkward gevonden heb tot dit topic me erop wees :')


    Haha, sorry. Of alsjeblieft? Ik weet niet precies wat hier meer passend is. :'D



    Krull schreef:
    Dat ik niet meer kon ademen door mijn neus omdat ik super verkouden ben.


    Aw. :c Beterschap!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Theroux schreef:
    Dat ik me om twaalf uur maar weer eens besefte dat al mijn vrienden en vriendinnen vriendjes en vriendinnetjes krijgen en dat ik me schrikbarend alleen voelde.


    Ieh, dat is het soort inzicht dat wel in 2015 mag blijven. Nieuw inzicht voor 2016: jij gaat ook een superleuk iemand vinden en dan worden jullie zo'n stel waarbij andere mensen jaloers zijn op hoe awesome jullie samen zijn.



    Grassi schreef:
    Ik wilde een pun gebruiken in een chat met vrienden, en zei dus:
    (...)

    Ik faalde dus met de pun die ik uit Hatoful Boyfriend (game) had gehaald. HOE IS HET MOGELIJK. Echt een geweldige manier om het nieuwe jaar in te lopen.


    Duuuus ik heb laatst de eerste drie Hatoful Boyfriend filmpjes van presshearttocontinue gekeken en oh mijn God, dat einde van de stiekeme geestvogel was zo sad, terwijl ik daarvoor nog keihard had zitten lachen om die vreselijke, verschrikkelijke everybirdie pun. Anyway, bravo. Puns zijn de beste manier om een nieuw jaar in te luiden. :Y)



    SPECS schreef:
    Wel, ik heb vandaag al ontbijt gemaakt voor mijn broer (op bed, eerste goede daad van het jaar: check), ik heb al research gedaan voor mijn boek dat ik wil schrijven, Yolanda's brief geschreven....en die ga ik zo posten tijdens het wandelen.=3 Daarna misschien nog even langs mijn clan in call of duty...en als het lukt nog even mario karten met mijn moeder.='D


    Oh wow, je hebt al meer gedaan in 2016 dan ik in heel 2015. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik realiseer me dat ik na meer dan 10 jaar een goede vriend verlies. Ik ben klaar met zijn gedrag :c.


    Seasons will change, but I shall remain

    Square schreef:
    Ieh, dat is het soort inzicht dat wel in 2015 mag blijven. Nieuw inzicht voor 2016: jij gaat ook een superleuk iemand vinden en dan worden jullie zo'n stel waarbij andere mensen jaloers zijn op hoe awesome jullie samen zijn.



    Thanks Inge (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.