Theroux schreef:
Dat ik me om twaalf uur maar weer eens besefte dat al mijn vrienden en vriendinnen vriendjes en vriendinnetjes krijgen en dat ik me schrikbarend alleen voelde.
Ieh, dat is het soort inzicht dat wel in 2015 mag blijven. Nieuw inzicht voor 2016: jij gaat ook een superleuk iemand vinden en dan worden jullie zo'n stel waarbij andere mensen jaloers zijn op hoe awesome jullie samen zijn.
Grassi schreef:
Ik wilde een pun gebruiken in een chat met vrienden, en zei dus:
(...)
Ik faalde dus met de pun die ik uit Hatoful Boyfriend (game) had gehaald. HOE IS HET MOGELIJK. Echt een geweldige manier om het nieuwe jaar in te lopen.
Duuuus ik heb laatst de eerste drie Hatoful Boyfriend filmpjes van presshearttocontinue gekeken en oh mijn God, dat einde van de stiekeme geestvogel was zo sad, terwijl ik daarvoor nog keihard had zitten lachen om die vreselijke, verschrikkelijke everybirdie pun. Anyway, bravo. Puns zijn de beste manier om een nieuw jaar in te luiden.
SPECS schreef:
Wel, ik heb vandaag al ontbijt gemaakt voor mijn broer (op bed, eerste goede daad van het jaar: check), ik heb al research gedaan voor mijn boek dat ik wil schrijven, Yolanda's brief geschreven....en die ga ik zo posten tijdens het wandelen.
Daarna misschien nog even langs mijn clan in call of duty...en als het lukt nog even mario karten met mijn moeder.='D
Oh wow, je hebt al meer gedaan in 2016 dan ik in heel 2015. :'D
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan