• Ik zit op dit moment voor het eerst in mijn leven in een echt hotel. Alles is hier heel mooi en hotelachtig en het bed is gigantisch, maar de badkamer heeft een wat merkwaardige indeling. Een van mijn allereerste (half)wakkere inzichten in dit sprankelend nieuwe jaar was daardoor dat ik nog nooit, maar dan ook nooit, heb gewild dat ik in een spiegel zou kunnen kijken terwijl ik op de wc zat, maar dat iemand anders dit blijkbaar wel een goed idee leek.

    Wat waren jullie eerste wereldschokkende/supersuffe momenten van helderheid in 2016? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat ik iets te veel oliebollen op heb... en dat ik daarvan moest kotsten =DD xD

    Mijn wereldschokkende inzicht was om 00:00, dat de champagne die mijn moeder had ingeschonken wel héél erg naar appel rook en het dus geen normale champagne kon zijn en toen heb ik het snel weer weggezet, want blijkbaar probeerde mijn moeder mij te vergiftigen :Y) allergisch voor appel, alles in mijn keel en mond etc zwelt op als ik het binnenkrijg op welke manier dan ook


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Mijn wereldschokkende inzicht was om 00:00, dat de champagne die mijn moeder had ingeschonken wel héél erg naar appel rook en het dus geen normale champagne kon zijn en toen heb ik het snel weer weggezet, want blijkbaar probeerde mijn moeder mij te vergiftigen :Y) allergisch voor appel, alles in mijn keel en mond etc zwelt op als ik het binnenkrijg op welke manier dan ook


    Oh shit, dat is een inzicht dat wel zeer letterlijk van levensbelang was.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh shit, dat is een inzicht dat wel zeer letterlijk van levensbelang was.


    Ja ik was echt heel trots op mijn neus dat hij nog zo helder was om twaalf uur 's nachts :W Mijn tweede inzicht was overigens dat het echt geweldig is om met sterretjes rond te rennen en harry potter spreuken te roepen, dat was echt voor herhaling vatbaar.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ja ik was echt heel trots op mijn neus dat hij nog zo helder was om twaalf uur 's nachts :W Mijn tweede inzicht was overigens dat het echt geweldig is om met sterretjes rond te rennen en harry potter spreuken te roepen, dat was echt voor herhaling vatbaar.


    haha dat deed ik vroeger altijd met romeinse kaarsen, alleen is dat een stuk gevaarlijker.
    Maar die dingen hebben precies de goede kleuren en het uiterlijk om een toverstaf te zijn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ja ik was echt heel trots op mijn neus dat hij nog zo helder was om twaalf uur 's nachts :W Mijn tweede inzicht was overigens dat het echt geweldig is om met sterretjes rond te rennen en harry potter spreuken te roepen, dat was echt voor herhaling vatbaar.


    Omg volgend jaar kom ik meedoen met die sterretjes.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Omg volgend jaar kom ik meedoen met die sterretjes.='d


    Oud en nieuw Q meeting waarbij we allemaal rond gaan rennen met sterretjes en Harry Potter spreuken naar elkaar geen schreeuwen? (wbw)


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Oud en nieuw Q meeting waarbij we allemaal rond gaan rennen met sterretjes en Harry Potter spreuken naar elkaar geen schreeuwen? (wbw)


    DEAL. O.O


    You were born original, don't die as a copy.

    Suf binnenzitten :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik was mijn nieuwjaarsbrief vergeten voor te lezen :d


    You are my piece of paradise.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ja ik was echt heel trots op mijn neus dat hij nog zo helder was om twaalf uur 's nachts :W Mijn tweede inzicht was overigens dat het echt geweldig is om met sterretjes rond te rennen en harry potter spreuken te roepen, dat was echt voor herhaling vatbaar.


    Wij hadden geen sterretjes. Erg verdrietige situatie. (no_chears)
    Maar ik dacht wel nog aan Harry Potter toen ik al dat vuurwerk zag, haha. Er was een perfecte Gryffindor vuurpijl en een andere die heel goed bij Ravenclaw paste. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oeh, gefeliciteerd! (:


    Ja ik heb een zeer ernstige hekel aan oud en nieuw, al heb ik geen last van het vuurwerk. Alleen sneu voor de huisdiertjes.


    The truth is out there.