• Hoi!

    Op deze avond ib mijn vakantie ben ik bezig met het maken van een jurk. Niet met garen en een haaknaald (zulke gehaakte jurken zijn mijn ding niet, ook al is haken mijn grootste hobby), maar met naaimachine en haaknaald. En een beetke hulp van mn moeder x)

    Ik heb een leren jack gekocht, vind m echt helemaal geweldig, en wil daar deze jurk bij maken. De stof is stoer en romantisch door de rozen.

    Ikben wel benieuwd wat jullie deze avond aan het doen zijn. En met wat voor creatieve projecten jullie deze vakantie bezig zijn. En of er nog iemand is die kleding naait en daar wel eens met mij over zou willen praten? (A)

    Oh, dat ziet er heel leuk uit! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Krull schreef:
    Even passen... Het lijkt misschien alsof die af is, maar sat duurt nog even. De lijn tussen top en rok moet nog gestikt, de zakken moeten dr nog in, er komen nog mouwen in en dan de afwerking nog..



    Het staat echt héél mooi al!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ooooooh Emma jouw jurk ziet er echt zo gaaf uit! Ik vind 'm echt heel mooi! Zonder mouwen is ie ook leuk btw!


    Wat ik op mijn maandagavond aan het doen ben? Ik ben net een uurtje thuis van m'n werk en ben nu bezig met fanfiction over docenten te schrijven voor de online schoolkrant! (de Exzo is een paar jaar geleden uitgestorven :/ )

    Ik wil heel graag heel veel creatieve dingen doen, maar de toetsweek komt er ook nog aan, dus ik ben bang dat dat er deze vakantie niet in zit.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 22:49 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik maak kleren voor mijn oude barbiepoppen van mijn eigen te kleine kleren...


    You are my piece of paradise.

    Oooh, Emma! Ik vind hem nu al echt heel mooi. De stof is prachtig en het staat je geweldig! Ben benieuwd naar het eindresultaat.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Savages schreef op 29 dec 2015 - 1:12:
    Oooh, Emma! Ik vind hem nu al echt heel mooi. De stof is prachtig en het staat je geweldig! Ben benieuwd naar het eindresultaat.


    i wanna die with you once or twice.

    Precies, ik wou dat ik dat kon


    i wanna die with you once or twice.

    Oh wow dat is zo cool en hij staat je echt vet mooi! Ik ga morgen waarschijnlijk opzoek naar foam spul, verf en blauwe stof voor mijn Elfia outfit in april, het ontwerp ligt al klaar ^^ Ik twijfel alleen of ik niet meteen zo'n paspop geval meeneem bij de Xenos vandaan, omdat dat super handig is en ik anders waarschijnlijk heen en weer ga moeten naar een vriendin van mij om een goed passend armour te kunnen maken. Ik heb wel pruikenhoofden, dus met de helm kan ik sws meteen beginnen, ook zonder zo'n ding. Twijfels twijfels twijfels. Nou ik zie morgen wel. Eerst vandaag maar eens de dingen inhalen op Q.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! =D

    Ik ben deze vakantie eens niet creatief. Ik heb er gewoon geen tijd voor. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wow! Zelf ben ik bezig met een cosplay, maar dan niet met de kleding zelf, maar met de armour ervan!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Its not my cup of tea, maar leuk dat je zelf samen met je moeder een jurk heb genaaid c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eavan schreef:
    Oh, dat ziet er heel leuk uit! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Wauw! Ziet er echt mooi uit en het past ook echt bij jou.


    Queer zijn is gewoon alles

    Supertof en het ziet er echt al ontzettend geweldig uit! Ik ben dus ook echt nieuwsgierig naar het eindresultaat, ook in combinatie met de leren jack die je gekocht hebt. Dus je moet zeker nog foto's laten zien!

    Zelf ben ik met twee haakprojecten bezig deze vakantie :'D Een muts en sjaal, aangezien ik gewoon niks leuks in de winkels vind naar m'n goesting en ik dus besloten heb het maar gewoon zelf te haken. De muts is bijna klaar en dan kan ik aan de sjaal beginnen ^_^

    M'n 2de project is voor een kindertraktatie voor de oudste, voor school volgende maand aangezien hij 21 januari 7 wordt. Opzicht is het een heel simpel haakwerk, maar het is veel aangezien het maal 20 moet, en ik heb er pas 2 :'D
    Ik ben bezig om van deze eekhoorn boekenleggers te maken aangezien ze in het 1ste leerjaar natuurlijk volop bezig zijn met leren lezen en ik hier dus continue met leesboekjes zit en geen idee heb waar te zijn gebleven :'D
    En dan komt er nog een eekhoornachtige eettraktie in de vorm van 'eikeltjes' bij natuurlijk, wat ik als eerste gevonden had toen ik inspiratie zocht, maar dat kan ik toch pas volgende maand in orde maken, maar ik heb er voorlopig nog genoeg werk aan :'D

    En dan heb ik vorige week nog een kerstmuts van vilt gemaakt, heel erg last minute voor school. Daar doen ze met kerst dus cadeautjes voor elkaar maken, dat je iets moet knutselen voor een ander kindje en ik dacht dus nog de woensdagmiddag te hebben met Thomas om iets te bakken, maar het moest woensdag al op school zijn - had me dus even vergist in de datum :'D - dus had dinsdagavond nog gauw wat ineen geflanst met wat ik in huis had :'D
    Dit was dus het resultaat: KLIK
    En dan had ik er nog een mini frangipane en een bounty in gedaan aangezien we dat ook nog in huis hadden en ik een lege sok weer wat stom vond :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Superleuk dat je dat kunt. Ik wou vroeger supergraag leren naaien, maar ben ondertussen al weer helemaal vergeten hoe het allemaal moet.

    Ik heb gisteravond een logeerfuifje gehad, dus dat was wel leuk.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.