Het is 2015. Leonie Watermans zevende en laatste jaar is aangebroken op het prestigieuze, maar erg strikte Beauxbatons. Na jarenlang volgens de regeltjes te hebben geleefd, is de Amsterdamse het zat en besluit ze de strakke school een beetje los te schudden, maar of dat nou zo'n goed idee is...
“Nou, dat was avontuurlijk,” concludeerde Leonie enigszins
verbaasd, toen de deur achter haar met zo'n harde klap weer
werd dichtgeslagen, dat alle engelen die op het plafond van
de gang geschilderd waren, er spontaan van in elkaar doken.
Tom leek iets minder optimistisch. “Dat was een ramp.”
Harry Potter Universe met (bijna alleen) OC's
Nederlandse, Engelse en Franse termen door elkaar
Begonnen op 01-01-2016, geëindigd op xx-xx-xxxx
Reacties worden met hart en ziel gewaardeerd
Dus, I made a thing. Het viel me op dat er erg veel Hogwartsverhalen op Quizlet waren met originele personages, maar het leek me wel leuk om een keer iets met Beauxbatons te doen, want daar weten we eigenlijk zo weinig van dat je er alle kanten mee op kan. Laat 'alle kanten' nou net de directie zijn die ik graag zie met verhalen, dus die keuze was snel gemaakt. Stel je een semi-crackficplot voor met een soort agressief diverse collectie aan hoofdpersonages en dan heb je ongeveer dit. :W
Hij begint pas op 1 januari (want ik vond 01-01 zo leuk staan en dan kan ik nog wat vooruit schrijven, heh), maar het leek me wel leuk om in ieder geval het concept de wereld in te smijten. Eigenlijk kwam het er gewoon op neer dat ik te weinig geduld heb voor mijn eigen esthetische keuzes. :'D
[ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 13:01 ]
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.