• een storie om te lezen.
    Ik lees graag stories met
    Liefde(zo iets als Romeo en Julia)
    Avontuur
    Fantasie(maar dat niet zo als hp of twilight of zo)
    Histories
    Korte hoofdstukken
    En een verhaal dat best ver of afgelopen is.

    Geliever GEEN fanfiction.
    Na ja dat was het wel zo ongeveer.

    Alvast bedankt
    x


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Misschien vind je mijn storie iets? Hij heeft alleen niet zoveel hoofdstukken. :') The Nightingale and the Rose.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    misschien deze? And they lived unhappily ever after alleééén ik ben net begonnen :$


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik maak een story over een

    meisje dat verliefd is op een zanger genaamd Stephen Gately maar waneer de zanger overlijd waar ze verliefd op is en hij betekende veel in haar leven Demy heeft veel verdriet, Ze weet dat Stephen wilt dat ze haar dromen waarmaakt maar heeft nogsteeds verdriet ze geeft niet op maar wat als ze het wel wil opgeven, Blijkt ze iemand al die tijd sinds zijn dood op bezoek te hebben Namelijk de Geest van Stephen Gately de zanger die veel voor haar betekende. Stephen vertelt haar waarom hij er is en waarom ze hem nu pas kan zien hij helpt Demy met school en haar dromen. Maar er zijn ook andere wegen slechte dingen die op hun pad kunnen komen, Slaan ze er Samen doorheen?
    in het witte veld mn story

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 23:02 ]


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Oh my god, dan moet je mijn Beauty and the slave lezen als je een soort Romeo en Julia verhaal wilt, want het gaat over een onmogelijke liefde tussen een rijk blank meisje en haar zwarte slaaf.
    Voor de historie moet je het ook lezen, het speelt zich namelijk af rond 1625. :Y)


    Stop existing and start living.

    Ik ben begonnen aan een story
    hij is wel net begonnen maar ik probeer zo veel mogelijk te schrijven :x er zijn nu al 4 delen (ben gisteren begonnen). Geen fanfiction of andere dingen.
    Klik maar op mijn prof en je komt er ;)
    ben te lui voor een link xD


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    He's dead. I'm alive.
    http://www.quizlet.nl/stories/25058/hes-dead-im-alive/

    Kohana is een 13 jaar oud meisje dat het heel erg moeilijk vind om de dood van haar neefje te verwerken. Haar omgeving gaat door met het leven, maar zij blijft vastzitten in de sleur.

    Ze krijgt te maken met haar opgekropte gevoelens en haar vrienden die haar maar niet begrijpen. Ze vind het moeilijk om erover te praten, maar verder in het verhaal probeert ze het toch te accepteren en verder te gaan met haar leven.

    Misschien vind je dit verhaal iets, het zijn wel nog maar 10 korte hoofdstukken. Maar er liggen nog delen te wachten die zo geplaatst kunnen worden, bij genoeg reactie's.

    Can we survive together?


    Stand up when it's all crashing down.