• Hey guys,

    ik kwam het tegen op Facebook en bedacht me dat ik eigenlijk veeeeéls te veel artiesten heb waarmee ik op tour wilde gaan. For example: The Veronicas, P!nk, Eminem, etc.. Naast het gegeven hoe awful sommigen artiesten wel niet zijn dan.
    Maar er zijn ook een boel wat minder bekende artiesten of artiesten die in hun eigen land erg bekend zijn en verder niet, dus ik kwam er echt niet uit wie ik dan zou kiezen.

    So, which would you guys choose? En met welke artiest(en) zou je dus echt niet op tour willen gaan? Waarom?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 18:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Jaaa. Al moet ik wel zeggen dat ik Willam soms echt irritant vond, maar niet zo irritant als sommige bitches die erin voorkwamen.. Maar ik ga mijn naam updaten met Shangela! Ha-ha, dan ga ik met Shangela het nieuwe jaar in lol. Hoe ver ben jij trouwens al in seizoen 7? Ik ben net voorbij de Snatch Game gekomen en ik moet zeggen dat er nu veel meer wtf-momenten zijn dan eerst.

    Willam was ook super irritant. Maar dat vond ik juist zo leuk. Ik vond wel dat ze het meeste karakter had van iedereen uit dat seizoen. Ze stond er wel echt. Al had ik haar in het echt waarschijnlijk ook echt wel geslagen. :x en ja doe het! Ik wil die van mij ook nog een keer naar rolaskatox veranderen denk ik. Al had ik echt een hekel aan roxxxy. :x
    En ik ben nu juist bij snatch game, maar ik heb hem nog niet gezien. Nog totaal geen tijd voor gehad om verder te kijken. En daarbij was ik halverwege alweer begonnen met de all star edities. Dus ik ben alles een beetje door elkaar aan het kijken. En ik weet toch al wie er wint bij 7. ;(


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    THE VERONICAS. Without a doubt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kensington


    Big girls cry when their hearts are breaking

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Willam was ook super irritant. Maar dat vond ik juist zo leuk. Ik vond wel dat ze het meeste karakter had van iedereen uit dat seizoen. Ze stond er wel echt. Al had ik haar in het echt waarschijnlijk ook echt wel geslagen. :x en ja doe het! Ik wil die van mij ook nog een keer naar rolaskatox veranderen denk ik. Al had ik echt een hekel aan roxxxy. :x
    En ik ben nu juist bij snatch game, maar ik heb hem nog niet gezien. Nog totaal geen tijd voor gehad om verder te kijken. En daarbij was ik halverwege alweer begonnen met de all star edities. Dus ik ben alles een beetje door elkaar aan het kijken. En ik weet toch al wie er wint bij 7. ;(

    Klopt. Ik vond Jiggly eigenlijk ook veeeeel irritanter dan Willam en een beetje zelfliefde kan geen kwaad, toch? Hehe. Niks tegen de mensen die het verzonnen hebben (behalve Roxxxy) of jou ofzo, maar ik haaat groepnamen dat anderen buitensluit. Net zoals dat seizoen met Raja, dat ze zichzelf The Heathers noemden. Yuck.
    De All Star Edities moet ik ook nog allemaal kijken, heb alleen de seizoenen van 1 tot 6 gekeken. Ookal weet ik ook wel wie er wint in seizoen 7. En jaaa. Ik haat Roxxxy ook echt, gvd. Of nouja, laat ik het zo zeggen: onze karakters zouden enorm botsen, mochten we elkaar tegenkomen. Roxxxy heeft mijn lievelingsnaam verpest lol, nu kan ik niet normaal meer die naam gebruiken (voor rpgs, verhalen, etc) zonder dat zij opdoemt. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Florence and the Machine! :9~
    Al is dat niet echt een band.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso