• Hey guys,

    ik kwam het tegen op Facebook en bedacht me dat ik eigenlijk veeeeéls te veel artiesten heb waarmee ik op tour wilde gaan. For example: The Veronicas, P!nk, Eminem, etc.. Naast het gegeven hoe awful sommigen artiesten wel niet zijn dan.
    Maar er zijn ook een boel wat minder bekende artiesten of artiesten die in hun eigen land erg bekend zijn en verder niet, dus ik kwam er echt niet uit wie ik dan zou kiezen.

    So, which would you guys choose? En met welke artiest(en) zou je dus echt niet op tour willen gaan? Waarom?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 18:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Ik ben vandaag pas begonnen met seizoen 7, maar dat word morgen gewoon doorkijken en dan heb ik die ook weer gezien. :x

    En om dit on topic te houden ik zou dus ook wel met Adore willen "touren"

    Hahaha. Als het die kant op gaat met touren, heb ik nog een hele lijst met dragqueens lol. En ja, omg, ik ben ook bij seizoen 7 haha. Alleen probeer ik 'af te kicken', want ik kwam er gisteren achter dat ik zeker 1 t/m 6 heb gezien in zowat twee maanden haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uhm. Mag ik een tijdmachine? Dan kan ik wel wat bands opnoemen, namelijk.

    A Static Lullaby zou ik anders wel goed vinden, ze waren de eerste die me nog ergens actief leken. :'D


    wat was dit ookalweer

    kickthestickz schreef:
    Uhm. Mag ik een tijdmachine? Dan kan ik wel wat bands opnoemen, namelijk.

    A Static Lullaby zou ik anders wel goed vinden, ze waren de eerste die me nog ergens actief leken. :'D

    Heh, de bands van vroeger zou ik waarschijnlijk morgen nog bezig zijn. Ik heb ook meer met hen, maar ik kan niet ontkennen dat er ook echt een boel zijn in 't nu die mijn respect hebben verdiend (in de muziek dan, ken ze niet in real en/of hoe ze zijn).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Hahaha. Als het die kant op gaat met touren, heb ik nog een hele lijst met dragqueens lol. En ja, omg, ik ben ook bij seizoen 7 haha. Alleen probeer ik 'af te kicken', want ik kwam er gisteren achter dat ik zeker 1 t/m 6 heb gezien in zowat twee maanden haha.

    Hahaha anders ik wel :x
    En dat ken ik. Ik heb toen lang geleden al de eerste 4 seizoenen gezien en daarna heel lang niet meer. En toen ben ik 2 weken geleden overnieuw begonnen en heb ik dus alles opnieuw gekeken en 5, 6 en nu 7. En het is eigenlijk nog het enige wat ik kijk :x
    But Who is your favorite queen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Siwon schreef:
    (...)
    Nouuuu.. oke. Omdat jij 't bent.


    Jeeej!! Ik lust alleen geem bier dus daar zou Ed wel van balen denk ik, maar gezellig wijntje zeg ik geen nee tegen, zolang die maar wit en zoet is :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Hahaha anders ik wel :x
    En dat ken ik. Ik heb toen lang geleden al de eerste 4 seizoenen gezien en daarna heel lang niet meer. En toen ben ik 2 weken geleden overnieuw begonnen en heb ik dus alles opnieuw gekeken en 5, 6 en nu 7. En het is eigenlijk nog het enige wat ik kijk :x
    But Who is your favorite queen?

    Pfff, heb je even? :'D Shangela, Bebe, Nina, Pandora, Raven, Jujubee, Yara, Chad, Latrice, Sharon, Ivy, Alaska, Jinkx, Trinity, Bendela, Bianca en Tyra is een twijfelgeval hehe. Welke zijn die van jou? Ze staan trouwens niet op volgorde van meest leuke naar wat minder, ik kan gewoon niet kiezen voor mijn all-time favorite. Al denk ik wel dat Bebe daar vlakbij zit hehe :'D
    Hahaha, ja, ik kijk nog Supernatural, The Mysteries of Laura en een boel Koreaanse drama's :x Maar RPDR dus veels te verslavend laatste tijd en laat ik die andere series een beetje vallen hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    De jongens van our last night zijn zo lief in het echt!

    Idk ik zou echt niet kunnen kiezen.
    Ik denk 5sos, twenty one pilots of sleeping with sirens -ookal Is kellin niet heel fan vriendelijk. De rest was echt super lief toen ik ze ontmoet heb.


    Weet ik niet :( heb ze over laatst live gezien in België, vond ze ook wel vriendelijk overkomen maar niet dat ik ze heb ontmoet, terwijl hun voorprogrammas (Palisades & Crooks) daarna in de gang stonden bij de merchandise voor als je een foto wou :(

    Siwon schreef:
    (...)
    Pfff, heb je even? :'D Shangela, Bebe, Nina, Pandora, Raven, Jujubee, Yara, Chad, Latrice, Sharon, Ivy, Alaska, Jinkx, Trinity, Bendela, Bianca en Tyra is een twijfelgeval hehe. Welke zijn die van jou? Ze staan trouwens niet op volgorde van meest leuke naar wat minder, ik kan gewoon niet kiezen voor mijn all-time favorite. Al denk ik wel dat Bebe daar vlakbij zit hehe :'D
    Hahaha, ja, ik kijk nog Supernatural, The Mysteries of Laura en een boel Koreaanse drama's :x Maar RPDR dus veels te verslavend laatste tijd en laat ik die andere series een beetje vallen hehe.

    Hahaha ik kan ook echt niet kiezen. Ik heb echt een enorm grote liefde voor Adore, maar vind ook wel weer dat Bianca dat seizoen oprecht gewonnen heeft. Verder, jinkx, chad, Detox, Alaska, Bendela, latrice, dus dat zijn wel een beetje dezelfde. En natuurlijk Willam. Ik denk echt dat hij in de top 3 had kunnen staan als die de regels niet had overtreden.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 11:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    SilkeG schreef:
    (...)

    Weet ik niet :( heb ze over laatst live gezien in België, vond ze ook wel vriendelijk overkomen maar niet dat ik ze heb ontmoet, terwijl hun voorprogrammas (Palisades & Crooks) daarna in de gang stonden bij de merchandise voor als je een foto wou :(


    Haha neem het maar van mij aan. :x ik heb ze nu 3x op rij gezien en de eerste keer kwamen ze gewoon nog de zaal in naar afloop. Ze waren zo dankbaar voor hun fans enzo en ze namen echt de tijd voor iedereen.
    En de keer kwamen ze ook maar moesten we heel snel weg. Toen hebben we wel even Snel Palisades gezien en de derde keer gingen we meer voor Palisades en had our last night een meet en Greet gedaan met de eerste Zoveel mensen die in de rij zaten. dus kwam ze daarna niet meer naar buiten. Palisades weer wel en die zijn ook echt super lief! En hun merchguy is ook echt geweldig want ik ging samen met hem dansen omdat wij Sowat de enige waren die het kende :x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)

    Haha neem het maar van mij aan. :x ik heb ze nu 3x op rij gezien en de eerste keer kwamen ze gewoon nog de zaal in naar afloop. Ze waren zo dankbaar voor hun fans enzo en ze namen echt de tijd voor iedereen.
    En de keer kwamen ze ook maar moesten we heel snel weg. Toen hebben we wel even Snel Palisades gezien en de derde keer gingen we meer voor Palisades en had our last night een meet en Greet gedaan met de eerste Zoveel mensen die in de rij zaten. dus kwam ze daarna niet meer naar buiten. Palisades weer wel en die zijn ook echt super lief! En hun merchguy is ook echt geweldig want ik ging samen met hem dansen omdat wij Sowat de enige waren die het kende :x


    Ohhh zalig!! Ik heb ze niet meer gezien maarja :( vind hun liedjes wel geweldig :) & Palisades is indd ongeloofelijk lief & grappig :p & hun merchmensen ook :p maarja.. Zal wel weer even duren tot oln & Palisades nog is naar België komen :/

    SilkeG schreef:
    (...)

    Ohhh zalig!! Ik heb ze niet meer gezien maarja :( vind hun liedjes wel geweldig :) & Palisades is indd ongeloofelijk lief & grappig :p & hun merchmensen ook :p maarja.. Zal wel weer even duren tot oln & Palisades nog is naar België komen :/

    Hun liedjes zijn ook geweldig. Ik heb ''I can make it to the sunrise'' laten tatoeëren, zo erg inspireert hun muziek mij. En ze kwamen hier in nederland toen 3x achter elkaar binnen echt ander half jaar. Dus ik denk niet dat het heel lang gaat duren voordat ze terug komen hoor. Ik weet alleen niet hoe dat zit met Belgie, maar volgens mij doen ze die er altijd wel bij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Hun liedjes zijn ook geweldig. Ik heb ''I can make it to the sunrise'' laten tatoeëren, zo erg inspireert hun muziek mij. En ze kwamen hier in nederland toen 3x achter elkaar binnen echt ander half jaar. Dus ik denk niet dat het heel lang gaat duren voordat ze terug komen hoor. Ik weet alleen niet hoe dat zit met Belgie, maar volgens mij doen ze die er altijd wel bij.



    Omg die foto, jaloeeeeers!! & ja weet ik, 2 maand geleden ben ik geweest maar had ergens gelezen dat het even ging duren voor ze terug gingen touren, geen idee! Maarja & oh zalig!! Ik wil ook wel zo een tattoooo :p

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Hahaha ik kan ook echt niet kiezen. Ik heb echt een enorm grote liefde voor Adore, maar vind ook wel weer dat Bianca dat seizoen oprecht gewonnen heeft. Verder, jinkx, chad, Detox, Alaska, Bendela, latrice, dus dat zijn wel een beetje dezelfde. En natuurlijk Willam. Ik denk echt dat hij in de top 3 had kunnen staan als die de regels niet had overtreden.

    Jaaa. Al moet ik wel zeggen dat ik Willam soms echt irritant vond, maar niet zo irritant als sommige bitches die erin voorkwamen.. Maar ik ga mijn naam updaten met Shangela! Ha-ha, dan ga ik met Shangela het nieuwe jaar in lol. Hoe ver ben jij trouwens al in seizoen 7? Ik ben net voorbij de Snatch Game gekomen en ik moet zeggen dat er nu veel meer wtf-momenten zijn dan eerst.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    One Direction want dan kan ik verkering nemen met Harrie! Nee. Grapje. Allemaal even lachen. Ha. Ha.
    Nee maar ik zou wel met One Direction willen touren alleen dat gaat een beetje lastig doordat ze nu op een break zijn. Anders zou ik ook echt heel graag met Little Mix willen en anders misschien Halsey of Melanie Martinez.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Laleah schreef:
    (...)

    Gotta give you that one! Al denknik dat 5sos ook wel lol heeft! Mag Ed Sheeran eigenlijk? Hij is dan wel geen band, mar denk wel fun to hang out with!


    Hehe ik ken 5sos niet echt, woops...:') Ed zou idd tof zijn!:3


    You were born original, don't die as a copy.