• Wie heeft deze boeken van Marissa Meyer al gelezen? Zijn deze aan te raden?
    Ik zou ze vandaag graag bestellen, maar ik twijfel, omdat ik er nog maar weinig over gehoord heb.
    Weet iemand toevallig of deze ook in box set te verkrijgen zijn?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb in ieder geval deel 1 gelezen, mogelijk deel 2 ook, een tijdje terug, en ik vond het wel een goed boek! Wilde hem laatst zelf kopen maar toen hadden ze alleen deel 2 :/


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb denk ik de eerste 3 gelezen, en die vond ik wel leuk. Als je verhalen gebaseerd op sprookjes leuk vind, denk ik dat ze wel wat voor jou zijn (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik heb de eerste 2 boeken gelezen en vond ze hartstikke gaaf. Absolute aanraders!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Jajajaja! Fantastisch. Faboulus. Alle vier. En fairest ook. Ik zou ze exht lezen! Boxset weet ik niet, maar ergens denk ik van niet.


    take me back to the basics and the simple life

    Heb ze zelf nog niet gelezen maar ze staan wel op mijn kerstverlanglijstje, aangezien iedereen die ik er over hoor totaal lyrisch is. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Het zijn goeie boeken, maar koop ze niet in het Nederlands. Na boek 2 hebben ze besloten ze niet langer te vertalen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    1, 2 en 3. Alleen de nieuwste nog niet (:
    Ik vind het echt aan te raden. Elk boek in de serie is gebaseerd op een sprookje maar met een leuke twist (: (cyborgs, Lunars en dat soort dingen). En het past ook gewoon goed bij elkaar ^^ het zijn echt, echt aanraders zolang je van dystopian future verhalen houdt (:
    Ik heb ze in het Engels gelezen trouwens

    [ bericht aangepast op 22 dec 2015 - 22:50 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nakotak schreef:
    Het zijn goeie boeken, maar koop ze niet in het Nederlands. Na boek 2 hebben ze besloten ze niet langer te vertalen.


    Meen je dit. En ik maar wachten en wachten tot deel 3 uit zou komen in het Nederlands...
    Dan me maar eens wagen aan de Engelse versie, ben benieuwd hoe dat me afgaat :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass