• Hey guys,

    ik kwam het tegen op Facebook en bedacht me dat ik eigenlijk veeeeéls te veel artiesten heb waarmee ik op tour wilde gaan. For example: The Veronicas, P!nk, Eminem, etc.. Naast het gegeven hoe awful sommigen artiesten wel niet zijn dan.
    Maar er zijn ook een boel wat minder bekende artiesten of artiesten die in hun eigen land erg bekend zijn en verder niet, dus ik kwam er echt niet uit wie ik dan zou kiezen.

    So, which would you guys choose? En met welke artiest(en) zou je dus echt niet op tour willen gaan? Waarom?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 18:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik zou met Breaking Benjamin, Starset, P!nk en Simple Plan willen ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Grassi schreef:
    (...)
    P!nk is ook erg nice, ja. Melanie Martinez en MIKA ook. Maar nog steeds staat Pentatonix voor mij op de besliste nummer één, hehe.

    Penta-wat? Pentatonix? Ik ken hun niet. Hoe ken je ze?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scully schreef:
    (...)

    Emilie Autumn is ook echt tof, ik heb haar live gezien en dat is nog steeds één van de leukste en meest bijzondere performances die ik ooit heb gezien. (;

    Amanda Palmer is zwaar geniaal. Ze is getrouwd met Neil Gaiman. Ze heeft toffe muziek maar bovenal is ze echt een powerwoman. Op heel veel vlakken ben ik het met haar eens, en concerten van haar zijn hilarisch. Bier, ukelele's en heel veel goede muziek. _O_

    Ben je al weleens naar een concert van haar geweest of treedt ze niet op in Nederland/België? En Neil Gaiman ken ik ook niet? Hehe. /googled
    "Soms door een poort, zoals Tristran, Nim en Coraline, soms geleidelijk (Richard Mayhew, Shadow) en soms via een droom (Charlie). Het zijn gebeurtenissen die doen denken aan Alice in Wonderland." Gaaaaf.
    En ja, ik had de kans om naar een concert van haar op mijn verjaardag te gaan (net als P!nk), maar mijn vader vond 't leuk om mn leven dwars te zitten (cat). Lol. Doei, missed opportunity. :'D

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 20:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Ben je al weleens naar een concert van haar geweest of treedt ze niet op in Nederland/België? En Neil Gaiman ken ik ook niet? Hehe. /googled
    "Soms door een poort, zoals Tristran, Nim en Coraline, soms geleidelijk (Richard Mayhew, Shadow) en soms via een droom (Charlie). Het zijn gebeurtenissen die doen denken aan Alice in Wonderland." Gaaaaf.
    En ja, ik had de kans om naar een concert van haar op mijn verjaardag te gaan (net als P!nk), maar mijn vader vond 't leuk om mn leven dwars te zitten (cat). Lol. Doei, missed opportunity. :'D


    Hehe, ja ik heb beiden al eens live gezien. (:


    The truth is out there.

    Little Mix, denk ik. :'D Of One Direction.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bastille

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 21:45 ]


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Bastille


    Haha, I lol'd because of the picture.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SilkeG schreef:
    Our Last Night!!! (Band) of Brennan Heart (DJ) :)

    De jongens van our last night zijn zo lief in het echt!

    Idk ik zou echt niet kunnen kiezen.
    Ik denk 5sos, twenty one pilots of sleeping with sirens -ookal Is kellin niet heel fan vriendelijk. De rest was echt super lief toen ik ze ontmoet heb.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    De jongens van our last night zijn zo lief in het echt!

    Idk ik zou echt niet kunnen kiezen.
    Ik denk 5sos, twenty one pilots of sleeping with sirens -ookal Is kellin niet heel fan vriendelijk. De rest was echt super lief toen ik ze ontmoet heb.

    Omg, geheel offtopic, but couldn't help but notice your username. Jij kijkt ook RPDR? :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    One Direction, misschien cliché maar ik denk dat je met hun echt plezier kunt hebben.^^ Voor de rest ken ik weinig bands.


    You were born original, don't die as a copy.

    Siwon schreef:
    (...)
    Omg, geheel offtopic, but couldn't help but notice your username. Jij kijkt ook RPDR? :Y)

    Hihi, Jeah ik ben dus niet de enige! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    SPECS schreef:
    One Direction, misschien cliché maar ik denk dat je met hun echt plezier kunt hebben.^^ Voor de rest ken ik weinig bands.


    Gotta give you that one! Al denknik dat 5sos ook wel lol heeft! Mag Ed Sheeran eigenlijk? Hij is dan wel geen band, mar denk wel fun to hang out with!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Hihi, Jeah ik ben dus niet de enige! =D

    Neee, ik kijk 't samen met mn zusje/Laquifa. Heb jij alles al gezien?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laleah schreef:
    (...)

    Gotta give you that one! Al denknik dat 5sos ook wel lol heeft! Mag Ed Sheeran eigenlijk? Hij is dan wel geen band, mar denk wel fun to hang out with!

    Nouuuu.. oke. Omdat jij 't bent.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Neee, ik kijk 't samen met mn zusje/Laquifa. Heb jij alles al gezien?

    Ik ben vandaag pas begonnen met seizoen 7, maar dat word morgen gewoon doorkijken en dan heb ik die ook weer gezien. :x

    En om dit on topic te houden ik zou dus ook wel met Adore willen "touren"


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''