Eens. Op medische formulieren moet er natuurlijk wel duidelijkheid zijn, maar daar valt toch ook een mouw aan te passen door een stippellijntje onder "anders" te zetten waar de details op kunnen komen? In bedrijven, scholen e.d. zou "anders" er moeten staan, naar mijn mening, want voor hen mzakt het toch niet uit wat er in je broek zit. En zo'n administratieve tsunami zou één klein hokje toch niet mogen veroorzaken? Uit respect voor je medemens en hun genderidentiteit zou het er moeten staan. x
(Uit respect voor je mede-internetgebruiker zou je je woorden ook twee keer kunnen afwegen voor je ze het internet op slingert. Ik lees op dit topic zeer veel botte formuleringen over gevoelige onderwerpen. Mij maakt het niet uit wat je mening is - want deze stellingen zijn er tenslotte om over te discussiëren, dus iedereens standpunt is welkom - maar denk alsjeblieft even na over welke woorden je gebruikt en hoe je ze rangschikt. Het internet is gemaakt van mensen, en het is niet fijn om ze nodeloos te kwetsen.)
[ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 18:01 ]
I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell