• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 19:15 ]

    Elvenking schreef:
    Asgajafgsjsh waarom kunnen sommige personages niet gewoon echt bestaan. I need you as my boyfriend. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Zou opzich chill zijn. Maar dan zijn er geen uitdagingen meer. D:


    Dude. I don't mind that at this point. XD Alle leuke jongens vinden andere vast leukere meiden leuk. x)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 21:04 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dorneget schreef:
    (...)

    Dude. I don't mind that at this point. XD Alle leuke jongens vinden andere vast leukere meiden leuk. x)

    Niet zo negatief, iedereen heeft iets speciaals en is leuk op zijn of haar eigen manier. :Y)
    Je moet jezelf niet tekort doen!

    Oh, loop ik de key server een beetje te flooden? Whoops, sorry hoor!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niets is zo verdrietig als geweldige ideeën voor fanfic die op een verschrikkelijke manier zijn uitgewerkt. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    My poor feet.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Elvenking schreef:
    (...)
    Niet zo negatief, iedereen heeft iets speciaals en is leuk op zijn of haar eigen manier. :Y)
    Je moet jezelf niet tekort doen!


    Joah, maar vaak vraag ik me af wat men dan zo leuk aan mij kan vinden. x)
    Don't worry, ik ben er al aan bezig om dr aan te werken met zo'n mevrouwtje ofseu. Want ik snap ook wel dat ik niet altijd even realistisch naar de dingen kijk. Maar heb pas 2 gesprekken gehad xd

    Thanks though. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom voel ik al een week voor mijn ongesteldheid al de ongesteldheid? #twicethetimeistwicethefun


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ugh, de wc is zover weg.


    Your make-up is terrible

    Googled "darth vader with christmas" lmao.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ya better.. give me some food. I'm hungry right now.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    Ya better.. give me some food. I'm hungry right now.

    Ik heb zelfgebakken cacao koekjes. Interested? :Y)


    -

    Waarom ben ik nog wakker. Wtf. I ga slapen. Doei.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ugh, het is zo vroeg. En ik ben straks ook nog 3 kwartier te vroeg op school. Stomme bus en schooltijden..

    // Waarom is er nooit iets lekkers om mee te ontbijten in huis?
    I mean.. waarom ben ik zo'n lastige eter?

    [ bericht aangepast op 2 dec 2015 - 7:58 ]

    You shouldn't text me


    i put the fun in funeral