• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    bluhgh


    Mhm?

    Ik wil geen boodschappen doen, het is zo koooooud.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    Ik wil geen boodschappen doen toiletten schoonmaken, stofzuigen, sjoelbak zoeken en schoonmaken, tafels goed zetten, het is zo koooooud.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wine is my best friends


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Wine is my best friends

    Saar t is half vier, niks geen vijf in de klok, aan de roos vicee hoppakee

    // heb ik al die moeite gedaan om de sims te herdownloaden en te installeren, twijfel ik of het wel een goed plan was. tot nu toe ben ik nog zo productief geweest dit schooljaar, zucht.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Alles uitgewerkt, kom je vast te zitten bij het kiezen van de namen. Gawddarnit.

    Elvenking schreef:
    Alles uitgewerkt, kom je vast te zitten bij het kiezen van de namen. Gawddarnit.

    Hatseflats.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I just sneezed in my tea...


    Mhm?

    Wiarda schreef:
    (...)
    Saar t is half vier, niks geen vijf in de klok, aan de roos vicee hoppakee

    // heb ik al die moeite gedaan om de sims te herdownloaden en te installeren, twijfel ik of het wel een goed plan was. tot nu toe ben ik nog zo productief geweest dit schooljaar, zucht.


    in west-friesland is het altijd wijntijd


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    in west-friesland is het altijd wijntijd

    touché

    wijntijd of wiettijd, afhankelijk van of je dichter bij de kolenvelden of dichter bij de eeuwigelaan in bergen woont


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    touché

    wijntijd of wiettijd, afhankelijk van of je dichter bij de kolenvelden of dichter bij de eeuwigelaan in bergen woont


    bergen is geen westfriesland HAA


    i put the fun in funeral

    Realisatiemoment. Ik heb nog maar 1 boterham gegeten vandaag, wtf hoe dan?????

    Thanks voor de bemoedigende woorden, though. Dit waardeer ik zeer. Zeg anders maar gewoon dat ik dom ben, want dat ligt wel in je aard. Steek je hoge verwachtingen van me waar de zon niet schijnt en deal with it.


    she believed she could & so she did

    Audacity schreef:
    (...)

    bergen is geen westfriesland HAA

    shhh alkmaar ook maar deels maar in ons hart is iedere noord-holland-noorder met een dik accent en een drankprobleem en een koeienstrontwalm gewoon een westfries, dijk of geen dijk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAA xD

    Ja sorry ik zit voor de zoveelste keer in de slappe lach. Geef me even mijn lach moment please.

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.


    Draco dormiens nunquam titillandus