Tien jongeren die in een kliniek zitten voor moeilijk opvoedbare jongeren, smeden een plannetje; Ze gaan de medewerkers gijzelen en de kliniek bezetten. Eerst wilden ze het als een soort spel doen om te kijken hoe ver ze konden gaan, maar ze werken zichzelf erg in de nesten als de politie wordt gewaarschuwd. Wanneer het gebouw wordt omsingeld door de politie en het gebouw dreigt binnen te worden gevallen, staan de jongeren voor een moeilijke keuze; Opbiechten dat het als grap was, of door gaan met de bezetting? Het is aan de jongeren.
Terwijl de een de leiding probeert te nemen, wil de ander ermee stoppen. Angst, vriendschap, adrenaline, woede, stress en verraad staan centraal in dit rpg. Vanaf het moment dat de bezetting begint is niets meer hetzelfde!
Rollen:
Jongeren: (4 jongens 4 meiden)
Jonty | Casper James Sterling | 18 |
Tuck | Samuel Johnson | 19 |
Savages
Krueger
Constellation
tubbietoost
Medewerkers: (4 keer)
Chachki | Cameron Valentin | 27 |
Eavan| Raven Ariana McCalley | 26 |
Regels:p
Minimaal 200 woorden
Graag reserveren voor je de rol maakt
Vol is vol
Als je je rol af hebt doe je mee. Alleen met een goede reden schrijf je je uit.
Geen perfecte rollen
Drama vind ik geweldig, maar overdrijf het niet. Geen mensen vermoorden/zelfmoord. Ruzies tussen mensen en klappen uitdelen mag.
Ik bepaal wanneer bijvoorbeeld het stroom eraf gaat of er andere grote dingen gebeuren. Dit zal ik melden in het speeltopic.
De jongeren zijn tussen de 17 en 20 jaar. De medewerkers zijn minimaal 25 jaar oud.
[ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 17:03 ]
Ich liebe dich 27.12.23