• Tien jongeren die in een kliniek zitten voor moeilijk opvoedbare jongeren, smeden een plannetje; Ze gaan de medewerkers gijzelen en de kliniek bezetten. Eerst wilden ze het als een soort spel doen om te kijken hoe ver ze konden gaan, maar ze werken zichzelf erg in de nesten als de politie wordt gewaarschuwd. Wanneer het gebouw wordt omsingeld door de politie en het gebouw dreigt binnen te worden gevallen, staan de jongeren voor een moeilijke keuze; Opbiechten dat het als grap was, of door gaan met de bezetting? Het is aan de jongeren.
    Terwijl de een de leiding probeert te nemen, wil de ander ermee stoppen. Angst, vriendschap, adrenaline, woede, stress en verraad staan centraal in dit rpg. Vanaf het moment dat de bezetting begint is niets meer hetzelfde!

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Tijd in kliniek:
    Extra’s:

    Rollen:
    Jongeren: (4 jongens – 4 meiden)
    – Jonty | Casper James Sterling | 18 |
    – Tuck | Samuel Johnson | 19 |
    –
    –
    – Savages
    – Krueger
    – Constellation
    – tubbietoost
    Medewerkers: (4 keer)
    – Chachki | Cameron Valentin | 27 |
    –
    – Eavan| Raven Ariana McCalley | 26 |
    –

    Regels:p
    – Minimaal 200 woorden
    – Graag reserveren voor je de rol maakt
    – Vol is vol
    – Als je je rol af hebt doe je mee. Alleen met een goede reden schrijf je je uit.
    – Geen perfecte rollen
    – Drama vind ik geweldig, maar overdrijf het niet. Geen mensen vermoorden/zelfmoord. Ruzies tussen mensen en klappen uitdelen mag.
    – Ik bepaal wanneer bijvoorbeeld het stroom eraf gaat of er andere grote dingen gebeuren. Dit zal ik melden in het speeltopic.
    – De jongeren zijn tussen de 17 en 20 jaar. De medewerkers zijn minimaal 25 jaar oud.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 17:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil er altijd een tweede rol bijnemen. (:


    A girl who wonders.

    Krueger schreef:
    Ik wil er altijd een tweede rol bijnemen. (:


    Als je deze niet verwaarloosd vind ik het goed, maar ik wil dan wel graag een jongeren en dan mannelijk, als je dat niet erg vind om te spelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Als je deze niet verwaarloosd vind ik het goed, maar ik wil dan wel graag een jongeren en dan mannelijk, als je dat niet erg vind om te spelen.


    Ik heb vaak mannelijke rollen, dus geen probleem, haha. Alleen zit ik dit weekend met de verjaardagen van zowel mezelf als mijn broer, dus ik kan niet beloven dat ik ze dit weekend nog afkrijg. Is dat erg?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2015 - 1:03 ]


    A girl who wonders.

    Mag ik een vrouwelijke medewerkster?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Beater schreef:
    Mag ik een vrouwelijke medewerkster?


    Ik heb liever eerst nog jongeren, dus als je dat niet erg vind?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2015 - 20:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    We zoeken nog steeds mensen!


    Your make-up is terrible

    Mag ik een jongen (jongeren)?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 11:40 ]

    Natuurlijk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yasss. Kan ik een meisje reserveren?


    Geloof niet alles wat je denkt

    By the way, Jonty, ik HOU van jouw naam.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Yasss. Kan ik een meisje reserveren?


    Dat mag!

    En dank je ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Naam: Samuel Johnson

    Leeftijd: 19

    Uiterlijk: Samuel heeft bruine ogen die erg vriendelijk staan maar als hij boos is kunnen verschieten naar een hatelijke blik. Boven zijn ogen zijn donkere volle wenkbrauw te zien die nogal opvallend zijn. Zijn donkerbruine haren zitten meestal wat verwilderd omhoog wat hem een look geeft alsof die er mee is opgestaan. Hij verzorgd zijn haar wel maar vindt zijn haar altijd wel prima eruit zien als het wat verwilderd zit dus laat hij het vaak zo. Hij wilt zijn haar ook nog wel is bedekken met een pet. Zijn haar is wat kort aan de zijkanten en bovenop langer.Op zijn kaaklijn is vaak bedekt met stoppels omdat hij dan geen zin heeft om zich te scheren. Hij vindt stoppels nog wel staan maar zodra deze te lang worden scheert hij het wel gelijk af. Samuel heeft een gespierd lichaam van 1 meter 75 lang. Hij sport veel en daarom zijn zijn spieren ook goed te zien.Toch is het geen jongen waar je gauw bang van zult worden als je hem ziet. Hij is niet overdreven gespierd en het komt ook door de vriendelijke uitstraling op zijn gezicht. Hij heeft witte tanden die in een recht model staan door de beugel die hij vroeger heeft gehad. Als hij lacht verschijnen er kuiltjes in zijn wangen wat hem een schattige uitstraling geeft. Hij vindt het zelf niks omdat de jongen echt niet schattig wilt overkomen. Samuel doet wel zijn best om er goed uit te zien en dat zie je ook terug in zijn kledingstijl. Al zul je hem ook vaak zien in een simpel shirt met een spijkerbroek zorgt hij er wel voor dat het bij hem staat.

    Innerlijk: Samuel is op het eerste gezicht een leuke jongen waar je goed mee kan lachen. Het is een sociale jongen en maakt ook gauw vrienden.Hij houdt wel van een feestje en gaat graag met mensen een gesprek aan. Het is geen verlegen jongen en dat merk je dan ook gelijk. Hij is een energieke jongen en zijn aanwezigheid merk je dan ook op. Het is een jongen die houdt van actie en ook het liefst constant bezig is. Als de jongen niet met vrienden is gaat hij meestal sporten. Hij is een erg fanatiek sporter en dat kan je ook terug zien aan zijn uiterlijk.Samuel is een jongen die houdt van de grenzen opzoeken en wil daar ook nog wel is overheen gaan. Hij geeft niet veel om regeltjes en luistert hier dan vaak ook niet naar. Het is geen jongen die zich laat vertellen wat die moet doen. Hij heeft een hekel aan mensen die proberen de baas te spelen. Hij kiest zelf wel wat die doet en zodra zijn gedrag iemand niet aanstaat kan diegene vertrekken. Hij geeft er maar weinig om om wat mensen van hem denken. Hij is gewoon zichzelf en daar moeten mensen het meedoen, hij veranderd zich niet voor iemand.Samuel is ook een jongen die veel drinkt, rookt en ook nog wel is een pilletje heeft genomen. Samuel is een echte flirt, hij is niet onzeker over zijn uiterlijk en is dan ook niet bang om op iemand af te stappen die hij wel ziet zitten. Het is geen jongen voor een vaste relatie maar meer iemand die een beetje flirt, misschien zoent en dan algauw weer opzoek gaat naar een volgende. Hij heeft pas één keer een serieuze relatie gehad en deze is na 6 maanden beëindigt. Daarna heeft hij nog wel wat losse relaties gehad maar hier is hij of vreemd gegaan of heeft hij er gauw een eind aan gemaakt. Hij vindt relaties algauw vervelen. Samuel is een jongen die opzoek gaat naar uitdaging en niet gaat afwachten tot er iets gebeurd. Samuel is dan niet bepaald betrouwbaar als vriendje maar wel als een vriend. Hij geeft veel om vriendschap en zal ook voor zijn vrienden opkomen. Het is een jongen die nog wel is wat moeite heeft om zichzelf in controle te houden en daarom kan dit ook nog wel is uitlopen tot een gevecht. Hij is niet gauw bang en laat zich dan ook niet wegjagen.

    Tijd in kliniek:Samuel zit nu 2 jaar in de kliniek

    Extra’s: /

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 14:12 ]

    Een meisje graag, als er nog plek is ;)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Een meisje graag, als er nog plek is ;)


    Dan heb jij het laatste meisje!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou het liefste ergens woensdag willen beginnen, hopelijk zijn dan alle rollen af!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.