• Tien jongeren die in een kliniek zitten voor moeilijk opvoedbare jongeren, smeden een plannetje; Ze gaan de medewerkers gijzelen en de kliniek bezetten. Eerst wilden ze het als een soort spel doen om te kijken hoe ver ze konden gaan, maar ze werken zichzelf erg in de nesten als de politie wordt gewaarschuwd. Wanneer het gebouw wordt omsingeld door de politie en het gebouw dreigt binnen te worden gevallen, staan de jongeren voor een moeilijke keuze; Opbiechten dat het als grap was, of door gaan met de bezetting? Het is aan de jongeren.
    Terwijl de een de leiding probeert te nemen, wil de ander ermee stoppen. Angst, vriendschap, adrenaline, woede, stress en verraad staan centraal in dit rpg. Vanaf het moment dat de bezetting begint is niets meer hetzelfde!

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Tijd in kliniek:
    Extra’s:

    Rollen:
    Jongeren: (4 jongens – 4 meiden)
    – Jonty | Casper James Sterling | 18 |
    – Tuck | Samuel Johnson | 19 |
    –
    –
    – Savages
    – Krueger
    – Constellation
    – tubbietoost
    Medewerkers: (4 keer)
    – Chachki | Cameron Valentin | 27 |
    –
    – Eavan| Raven Ariana McCalley | 26 |
    –

    Regels:p
    – Minimaal 200 woorden
    – Graag reserveren voor je de rol maakt
    – Vol is vol
    – Als je je rol af hebt doe je mee. Alleen met een goede reden schrijf je je uit.
    – Geen perfecte rollen
    – Drama vind ik geweldig, maar overdrijf het niet. Geen mensen vermoorden/zelfmoord. Ruzies tussen mensen en klappen uitdelen mag.
    – Ik bepaal wanneer bijvoorbeeld het stroom eraf gaat of er andere grote dingen gebeuren. Dit zal ik melden in het speeltopic.
    – De jongeren zijn tussen de 17 en 20 jaar. De medewerkers zijn minimaal 25 jaar oud.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 17:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ////
    Wou iemand reserveren maar had te snel een bericht geplaatst, doe al aan meerdere rpg's mee (op andere sites, maar toch) en denk niet dat ik tijd voor deze ga hebben.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 23:32 ]


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    X

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 19:13 ]


    •

    Ik zou graag nog wat jongeren willen, met name de jongens!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou het nut hebben als ik deze RPG in de spotlight zet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je kunt het wellicht proberen, toch?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Je kunt het wellicht proberen, toch?

    Gedaan, had toch 177 credits ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ooooh, maar 177. x'D

    Vind je het trouwens goed als ik mijn rol van Twincamp gebruik? Ik pas haar natuurlijk wel aan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 15:32 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Ooooh, maar 177. x'D

    Vind je het trouwens goed als ik mijn rol van Twincamp gebruik? Ik pas haar natuurlijk wel aan.


    Dat mag (:
    Ohja, dat RPG moet ik ook nog openen. Buhh. Als mensen nou gewoon meteen alles invulden en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Dat mag (:
    Ohja, dat RPG moet ik ook nog openen. Buhh. Als mensen nou gewoon meteen alles invulden en zo.


    Tnqu. ^^

    Ik zou eerst kijken wie er evt nog mee willen doen, desnoods nieuw topic openen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Maar hij staat pas 2 dagen open... Dat is niet lang of zo.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    Maar hij staat pas 2 dagen open... Dat is niet lang of zo.


    Nee, maar normaal zit een RPG na een half uur al vol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Nee, maar normaal zit een RPG na een half uur al vol.


    Vroeger, misschien. Tegenwoordig echt niet meer.


    Your make-up is terrible

    Ik wil vrijdagavond rond een uur of 20:00 het liefste beginnen, maar uiterlijk zaterdag!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.




    II Naam II
          Raven Ariana McCalley
    II Leeftijd II
          Zesentwintig jaar, ze is jarig op twaalf Februari.

    II Innerlijk II
          Raven is een vrolijke jonge vrouw die barst van de energie - zij het wel met de juiste mate. Vertrouwen en respect zijn de twee dingen die voor haar erg belangrijk zijn, mede doordat ze zelf op sommige momenten veel moeite heeft met het vertrouwen van nieuwe mensen - iets wat soms natuurlijk erg tegenstrijdig kan zijn wanneer ze het wel van de ander eist, maar het zelf soms maar met moeite kan. Het is een inwendige strijd die ze met zichzelf voert en waarmee ze nog bezig is om het in de juiste banen te laten leiden.
          Ondanks dat is wel altijd in voor een vrolijke babbel en een grapje op zijn tijd, en geniet ze toch ook veel van het contact met andere mensen samen met de dingen om haar heen. Toch kan ze ook af en toe erg kort door de bocht komen - net als iedereen heeft ook Raven weleens haar dag niet - maar voornamelijk gebeurt dit wanneer ze op haar tenen is getrapt, of iemand haar gekwetst heeft. Haar doel op dat moment is diegene net zo hard terug te kwetsen, of gebukt te laten gaan onder haar slechte humeur.
          Gelukkig is dit iets wat niet al te vaak voorkomt en kan ze aardig wat hebben voordat je haar echt raakt.

    II Uiterlijke II
          Ze heeft een flinke bos rode haren, waar van zichzelf al een lichte slag in zit, maar wat ze zelf regelmatig nog extra aanzet met rollers. Meestal heeft ze haar lange lokken dan ook los hangen waardoor ze halverwege haar rug komen, iets waar ze erg trots op is.
    Haar ogen hebben een licht groene kleur, die omrand worden door volle donkere wimpers, en kunnen je zonder enige schaamte ongegeneerd opnemen. Van haar gezichtsuitdrukking valt vaak ook al voldoende af te lezen; van afkeer tot interesse en van vrolijkheid tot vriendelijkheid en ze schroomt zich ook niet om dit te laten blijken. Haar stem heeft een lichte hees erdoor, iets wat je voornamelijk hoort wanneer ze deze verheft. Met haar licht bleke huidskleur is het voor Raven wel een afrader om langdurig in de zon te gaan zitten - iets wat ze ergens best wel jammer vind, maar gezien ze niet het risico wil lopen dat verbrand toch vermijd.
          Veel make-up draagt ze niet, voornamelijk alleen wat eyeliner, mascara en een zacht rode lippen-glos. Dit komt meer doordat ze er vaak niet de tijd voor neemt, of heeft, puur omdat ze dan teveel bezig is met andere dingen waar ze wel vlotter de tijd voor neemt. Omdat ze ondanks dat qua uiterlijke wel altijd netjes en verzorgd over wil komen, draagt ze in ieder geval dat kleine beetje. Raven is 1.73 lang en heeft een normaal slank postuur, iets wat ze in vorm houd door elke ochtend te gaan joggen, en heeft haar vrouwelijke rondingen op de juiste plekken zitten.
          Haar kledingstijl is erg wisselend; van een korte rok met een leuke blouse erop en hoge pumps, tot een vale skinny vol scheuren met een wijd schoudershirt en een paar gympen eronder.

    II Tijd in de Kliniek II
          Raven is nu iets meer dan twee jaar werkzaam in de kliniek. Na haar studie heeft ze eerst nog een tijdje op een meisjesinternaat gewerkt, waarna ze besloten heeft om voor deze kliniek te werken gezien dit toch net iets andere zorg/taken verreist.

    II Extra II
          • Tatoeages • Raven is een echte tattoo freak, toch heeft ze er pas twee, maar ze is nu alweer druk bezig met een eventuele volgende. Haar eerste is degene op haar arm, die begint vanaf haar schouder en doorloopt tot vlak boven haar pols ( staat op foto bij uiterlijke ), deze heeft ze laten zetten toen ze net achttien werd. De tweede heeft ze pas laten zetten en siert haar linkerzijde ( dus andere kant dan op de foto) , van een deel van haar schouderblad tot haar heup. klik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zouden jullie misschien mensen kunnen vinden die mee zouden willen/kunnen doen? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.