• —— H E T×V E R H A A L
    Een x aantal personen meldt zich aan voor een uitdaging van hen leven, een experiment weliswaar. De groep zal een groots geldbedrag krijgen mits ze deze opdracht afmaken. Er is niet veel over uitgelegd, enkel dat het gaat om hoe personen uit de middenklasse zouden (over)leven in andere levensstijlen. Verder weten de personen niets, en daar houden ze het bij tot het gehele spel van start gaat, en dan komt er niet eens een geweldige uitleg — puur om het experiment levende te houden.

    —— D E×U I T L E G
    De bedoeling van dit experiment is om te ondervinden hoe mensen uit de middenklasse omgaan met extreme arme, of extreme rijkdom. Het is uiteindelijk zo dat één grote ruimte opgesplitst is door tweeën, en apart gehouden door een glazen muur. Aan de linkerkant heb je een hypermodern huis, een Smarthouse. Alle nieuwste technologie is er, en alles dat je nodig hebt is er te vinden. Aan de rechterkant heb je echter een decor van een steeg, waar je eigenlijk echt puur op jezelf (en je "teamgenoten") zit. Hier moet je hard werken om iets gedaan te krijgen. En als je ongeluk hebt is er ook nog eens een regenbui gaande.
    Hieronder staat hoe het zal starten.
    Om het even makkelijk te maken noemen we even een aantal personen dat meedoen (dit is dus niet hoeveel ik nodig heb). Tien mensen doen mee, wat betekend dat de rijke kant vijf mensen heeft en de arme kant ook vijf mensen. Eerst moet er echter besloten worden wie waar terecht komt, dus komt er een opdracht (dit gaat enkel via een randomizer om het gemakkelijker te maken, anders moet iedereen telkens op elkaar wachten). De eerste vijf die het behaald hebben (wiens namen opgenoemd zijn bij de randomizer dus) mogen individueel kiezen aan welke kant ze komen. Als zij besloten hebben dan mag de "arme" groep en de "rijke" groep een Captain kiezen, dit is de enige persoon in ieder groepje dat een kant mag kiezen wanneer zijn groep de overwinning heeft behaald.

    —— D E×R O L L E N
    — Mannen.
    • Kieran Gold » Nia » 1.1
    • Gereserveerd » Inclination » Pagina
    •

    — Vrouwen.
    • Delilah Henson » MrsMessi » 1.1
    • Gereserveerd » Vellichor » Pagina
    • Gereserveerd » Ursula » Pagina


    —— D E×L I J S T
    Naam ×
    Leeftijd × (Minimaal 21, maximaal is er niet. Niet iedereen zit rond de 21 jaar, mocht je ouder niet op je kunnen nemen, doe dan niet mee.)
    Innerlijk ×
    Uiterlijk ×
    Extra ×

    Nee, je hoeft er niet meer kopjes aan toe te voegen, dat keur ik niet goed.
    Ik ga ditmaal erg kieskeurig zijn op rollen, en er pushen om ze af te ronden.
    Zorg dat je hiertegen kan, gezien ik enkel dit RPG in leven wil houden.

    —— D E×R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, één man en één vrouw.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 15:14 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik maak morgen mn rol, goed? ;D


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Ik maak morgen mn rol, goed? ;D


    Prima hoor. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Aahh, dit lijkt me zo'n gave RPG. Ik weet alleen niet of ik niet genoeg tijd heb om mee te doen...MT, ik kom er nog op terug (:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Dysthymia schreef:
    Aahh, dit lijkt me zo'n gave RPG. Ik weet alleen niet of ik niet genoeg tijd heb om mee te doen...MT, ik kom er nog op terug (:


    Ik hoor het graag. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    K I E R A N      G O L D .


    • • • N A A M
    Kieran Gold, zijn vrienden noemen hem Kier, Ran of simpelweg Gold, al heeft hij er niet veel. Het liefst wordt hij gewoon bij zijn gehele naam genoemd, gezien dat is hoe zijn ouders hem genoemd hebben. Zelf zal hij anderen liever ook bij hen gehele voornaam noemen.

    • • • L E E F T I J D
    Kieran is man van tweeëndertig jarige leeftijd.

    • • • I N N E R L I J K
    The guy vs his friends —

    Admirable, Faithful, Forgiving, Genuine, Good-natured, Honest, Loyal, Open, Persuasive, Tolerant, Ambitious, Soft, Crazy, Dependent.
    The guy vs unknowns —

    Caring, Helpful, Charming, Curious, Blunt, Enthusiastic, Friendly,Relaxed, Humorous, Intelligent, Protective, Spontaneous.
    The guy vs new situations —

    Adventurous, Calm, Confident, Dramatic, Courageous, Kind, Mature, Observant, Patient, Realistic, Secure, Serious, Intense, Proud, Quiet, Cautious, Destructive.

    "I've been through hell and back,
    I dare you to take me on,
    I fucking dare you."

    • • • U I T E R L I J K
    Kieran is in het bezit van kort bruin haar dat meestal uit zijn gezicht gehaald wordt door middel van producten. Zijn wenkbrauwen zijn niet al te vol, en hebben ook totaal geen zorgen nodig, evenals zijn baard — mits het scheren zo nu en dan uiteraard. Verder is Kieran in het bezit van een stel lichtgroene ogen die hem een zachter uiterlijk geven dan de rest van zijn gezicht doet. Zijn neus is niet al te groot, al zit er wel een kromming in, wat puur is gekomen omdat Kieran eens een goede vechtpartij had. Verder is de man in het bezit van lippen die eigenlijk net wat te roze zijn en eigenlijk veel te vol voor een man. Zelf heeft hij er een bloedhekel aan.
          Om van zijn gok verslaving af te komen is Kieran begonnen met sporten, wat hij samen deed met een toenmalige vriend van hem. Dit heeft hem wel een goede spiermassa opgeleverd. Van nature had de man al wat bredere schouders, en een goede V-rug, al heeft hij dat door middel van het sporten beter op laten vallen. Kieran is niet de grootste man die je tegen zult komen, gezien hij rond de één meter tweeënzeventig zit. Zijn ex-vrouw was bijvoorbeeld langer dan hem, al scheelde het ook niet veel.
          Kieran is in het bezit van enige tatoeages die eigenlijk geen specifieke betekenis hebben, deze heeft hij puur laten zetten omdat hij geen idee had wat hij met al het geld moest doen. Zo heeft hij twee sleeves en staat heel zijn rug vol.

    • • • E X T R A
    — Kieran woonde altijd in de armere buurt, en vond het allemaal wel goed, het was immers niet alsof hij beter kende. Uiteindelijk won hij een de loterij, waarbij hij verhuisde en in één klap miljonair werd. Dit duurde echter niet lang, gezien hij hierdoor een gek verslaving opliep. Inmiddels leeft de man in middenklasse, mede dankzij zijn ex-vrouw, met wie zijn band nog altijd sterk is.
    — De man heeft in het verleden veel fouten gemaakt, en is van plan deze allemaal recht te zetten wanneer hij dit experiment afrond. Waarschijnlijk zou Kieran het zichzelf niet vergeven wanneer hij dit niet af maakt, maar het op zal geven, ongeacht hoe hard dit zal worden. Hij doet dit vooral om zijn ex-vrouw al haar hard verdiende geld terug te geven.
    — Kieran dacht altijd dat hij biseksueel was, maar het zicht van mannen windt hem niet langer meer op, enkel het vrouwelijke lichaam kan dat nog bezorgen. Waar het dus op neer komt is dat Kieran heteroseksueel is, sinds enkele jaren. Grotendeels van zijn relaties waren ook met vrouwen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 22:26 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Dysthymia schreef:
    Aahh, dit lijkt me zo'n gave RPG. Ik weet alleen niet of ik niet genoeg tijd heb om mee te doen...MT, ik kom er nog op terug (:

    Oeh, dit lijkt me echt leuk! Origineel ook (;
    Zou ik een man kunnen reserveren? Waarschijnlijk begin ik morgen dan aan mijn rol.
    Ik heb na morgen alleen wel toetsweek, dus dan zal ik niet al te actief zijn. Ik hoop dat dit geen punt is.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    Oeh, dit lijkt me echt leuk! Origineel ook (;
    Zou ik een man kunnen reserveren? Waarschijnlijk begin ik morgen dan aan mijn rol.
    Ik heb na morgen alleen wel toetsweek, dus dan zal ik niet al te actief zijn. Ik hoop dat dit geen punt is.


    Dankje. c: Een man is perfect, evenals morgen aan de rol beginnen, neem verder de tijd hoor, toetsweek is belangrijk. Veel sterkte alvast! Ik zal je er morgen bijzetten, gezien ik nu op mijn mobiel zit. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zou wel een vrouw willen reserveren, Faceclaim graag Scarlett Johansson.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dit lijkt me echt een coole RPG. Mag ik een vrouw? Ik denk nog evt. na voor een man.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Iedereen staat erbij. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Delilah       Henson .


    • • • NAAM • • •
    Haar ouders waren op zoek naar een aparte naam, één die je niet veel hoorde. Zo kwamen ze uit bij Delilah, en hier is ze zelf ook nog steeds tevreden mee. Haar naam heeft twee betekenissen, namelijk kwetsbaar en amoureus.

    • • • LEEFTIJD • • •
    Delilah draagt de leeftijd van 27 jaar, en ze is geboren op de eerste kerstdag van 1988.

    • • • INNERLIJK • • •
    Pleasant, Suspiciously, Helpful, Grateful, Stubborn from time to time, Elegant, Enthusiastic, Flexible, Sensitive, Intelligent, Honest, Quiet
    Calm, Vulnerable, Lovable, Accurate, Respectful, Social, Responsible, Self-concsious, She can be romantic when she wants to.


    ’Is it me? Am I the reason people always leave? Maybe I’m just destined to be alone.’

    • • • UITERLIJK • • •
    Delilah is niet overdreven klein, maar groot kan je haar ook niet noemen. Ze zit tussen de 1.65 en 1.70 in, ze is namelijk zo’n 1.67 lang. Haar haren zijn niet overdreven lang, maar komen net onder haar schouderbladen terecht. Er zit een lichte slag in, maar als ze er een stijltang doorheen haalt, komt haar haar nog iets lager terecht, maar het scheelt niet veel. Ze heeft sprekende, donkerbruine ogen, maar ook weer niet té sprekend, ze is namelijk vrij mysterieus, en praat niet graag over zichzelf. Iedereen heeft zijn flaws en onzekerheden, Delilah heeft namelijk een hekel aan haar handen — deze vind ze te klein voor haar leeftijd. Het meest tevreden is Delilah met haar lange donkere haren. Haar wenkbrauwen zijn mooi natuurlijk gevormd, waardoor ze hieraan nauwelijks iets hoeft te doen qua epileren. Haar ogen zijn duidelijk aanwezig in haar gezicht, maar deze accentueert ze vaak nog iets extra met wat zwarte, waterproof mascara. Verder gebruikt deze jongedame nauwelijks make up, alleen bij speciale gelegenheden. Delilah zou dolgraag een tatoeage willen, maar ze weet nog niet precies wat, en op welke plaats.

    • • • EXTRA • • •
    Delilah is opgegroeid in een liefdevol, warm gezin, maar niet bij haar biologische ouders. Haar moeder was verslaafd aan de drugs, waardoor haar vader het niet meer aankon en Delilah achtergelaten heeft bij haar moeder en hij is hem zelf gesmeerd. Niet veel later is Delilah uit huis geplaatst door de Kinderbescherming, en weer herplaatst bij een liefdevol gezin. Deze mensen konden geen kinderen krijgen, maar hebben Delilah altijd behandeld alsof het hun eigen dochter was. Ze draagt ook hun achternaam, omdat ze niets meer met haar biologische ouders te maken wilt hebben. Dit heeft ook zijn sporen nagelaten, hierdoor is ze nogal in zichzelf gekeerd en is ze soms nogal eens wantrouwig.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 15:02 ]


    Faith is everything.

    Naam ×Calypso Ivy Moraine
    Al haar vrienden noemen haar Cal en Calypso stelt zich ook bijna nooit met haar volledige naam voor. Dit omdat ze haar ouders nog steeds niet kon geloven dat ze haar naar een Griekse godin hebben vernoemd.




          Leeftijd ×
    Cal is zessentwintig jaar.
          Innerlijk ×
    Alert, Protective
    Appreciative, Prudent
    Calm, Self-critical
    Captivating, Spontaneous
    Compassionate, Uncomplaining
    Considerate, Competitive
    Creative, Ambitious
    Loyal, Adventurous
    Independent, Preoccupied
    Outspoken, Impatient
    Unaggressive, Forgetful
    Unpredicatable, Disorganized
    Unrealistic, Cautious
    Troublesome, Crafty
    Secretive, Escapist
    Regretful,
    Overimaginative,
    Naïve, perfectionist
          Uiterlijk ×
    Cal heeft blonde haren, die tot over haar schouders vallen. Haar originele haarkleur is bruin, maar dit vindt ze niet goed bij haar passen, dus verft ze het al sinds haar veertiende. Ze heeft groen blauwe ogen en draagt vaak een beetje mascara en eyeliner. Verder draagt ze niet al te veel make-up als het niet voor haar werk is. Ze heeft een fijn gezichtje met een enkele moedervlek, maar verder geen oneffenheden. Op de rest van haar lichaam zitten echter wel vele moedervlekken, maar ook geen grote littekens of lelijke plekken, behalve de pigment vlek op haar billen. Cal is 1,78, waarmee ze geluk had, aangezien haar moeder al voordat Cal geboren was had besloten dat Cal model zou worden. Cal heeft aardige vrouwelijke vormen en een slanke taille, maar dit heeft ze niet van nature. Een uitgestippeld eet en train patroon hebben hiervoor gezorgd. Thuis draagt Cal vaak te grote shirt of sweater, aangezien ze vind dat ze al genoeg jurkjes, rokjes, strakke shirtjes en hakken aanheeft voor haar werk.
          Extra ×
    Cal is geen al te bekend model. Ze doet vooral kleinschalige campagnes en fotoshoots voor kleine bedrijven. Hierdoor zit Cal wel een de top van de middenklasse, maar nog steeds middenklasse. Ze heeft het nog nooit slecht gehad, maar ook nooit beter dan wat ze nu heeft.
    Cal heeft nog nooit een vaste relatie gehad, aangezien ze niks ooit goed genoeg vond. Ze irriteerde zich snel aan kleine dingen en gooide mensen in het algemeen te snel uit haar leven, bang om teleurgesteld te worden.
    Cal haar moeder is inmiddels overleden, maar dit heeft er wel voor gezorgd dat ze een sterkere band met haar vader heeft gekregen.
    Cal heeft een opleiding creative writing gedaan en een opleiding aardwetenschappen, omdat ze wist dat ze het niet erg ver zou schoppen in de modellen wereld, maar ze wilde haar moeder nooit teleurstellen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 13:08 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    /

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 13:06 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Dysthymia schreef:
    /


    Al besloten? c;


    I'm your little ray of pitch black.