• The Martian is back on Mars and Cersei Lannister is ruling my Q profile again. Ik heb deze username heel lang geleden al gehad, en het was hoog tijd om deze weer terug te nemen omdat Cersei (en Sansa) nog steeds mijn favo ASOIAF characters zijn. Ik ben nu al helemaal onherkenbaar omdat ik ook mijn oude vertrouwde profielfoto heb verwisseld voor een ander, ja dat is ook wennen voor mij! Binnenkort komt m'n oude vast wel weer terug, maar voor nu Cersei. (:

    Dussssss,
    Martian > Cersei

    Om het nuttig te houden, wie van jullie leest/kijkt GoT (ASOIAF). En wat is jullie favo karakter?


    The truth is out there.

    Ik ken Cersei niet. Maar ja, dit wordt dus lastig je te herkennen, Veerle. *pruillip*


    Pretty is just a pretty word.

    Disgust schreef:
    Ik ken Cersei niet. Maar ja, dit wordt dus lastig je te herkennen, Veerle. *pruillip*


    Snorry Anne. Gelukkig herken ik jou wel. Dan stalk ik jou wel ipv jij mij. Mehehe. :Y)


    The truth is out there.

    Cersei. :9~

    Uhm, mijn favoriete bijfiguur is Loras, en mijn favoriete personage is Tyrion. Of Jamie. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Cersei schreef:
    (...)

    Snorry Anne. Gelukkig herken ik jou wel. Dan stalk ik jou wel ipv jij mij. Mehehe. :Y)

    You better. (joehoe) :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Morrow schreef:
    Cersei. :9~

    Uhm, mijn favoriete bijfiguur is Loras, en mijn favoriete personage is Tyrion. Of Jamie. (:


    Tyrion en Jaime zijn ook wel echt leuk. (:


    The truth is out there.

    Oeh, leuke username. Ik vond Joffrey en Jon Snow altijd wel leuk :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vond de woede, haat en gevoeligheid van Oberyn echt awesome. Jammer dat het zo kort was.
    Tyrion is wel standaard, maar ook gewoon echt goed.

    Mijn favoriet is echter Jaime, nooit gedacht in de eerste seizoenen. Maar dat is echt een personage dat zich heeft kunnen ontwikkelen in een goed persoon


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik vond de woede, haat en gevoeligheid van Oberyn echt awesome. Jammer dat het zo kort was.
    Tyrion is wel standaard, maar ook gewoon echt goed.

    Mijn favoriet is echter Jaime, nooit gedacht in de eerste seizoenen. Maar dat is echt een personage dat zich heeft kunnen ontwikkelen in een goed persoon


    Jaime is ook echt een tof personage. Gotta love the Lannisters! :Y)


    The truth is out there.

    CERSEIIII! Hehe, I really like her, zelfs al verklaart iedereen me er zot voor. :') Mijn favoriet karakter is toch Jaime, hij heeft het meest evolutie doormaakt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aliyah schreef:
    CERSEIIII! Hehe, I really like her, zelfs al verklaart iedereen me er zot voor. :') Mijn favoriet karakter is toch Jaime, hij heeft het meest evolutie doormaakt.


    Ja dat heb ik dus ook Cersei is echt mijn meest favoriete karakter en iedereen kijkt je echt aan of je gek bent geworden. Veel Q'ers die Jaime leuk vinden!


    The truth is out there.

    Ik vind Cersei vooral vervelend. :')
    Hoewel ik haar wel wat meer kan waarderen na het laatste seizoen.

    Mijn favorieten zijn Tyrion en Varys, denk ik.
    Ik vond Arya tot het vorige seizoen leuk en ik zou Dany leuk vinden als ze eens wat ging doen.

    Oh, en Ygritte was ook een van mijn favoriete personages. c;

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 17:29 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Was trouwens eerst wel echt een Stark fan, Robb dan vooral. Ik was echt de hele week kapot na de Red Wedding :"D
    Maar daarna voelde het eigenlijk weer redelijk neutraal.

    Stannis is tof vanwege zijn vastberadenheid, die gaat letterlijk over lijken.

    Lannisters zijn tof omdat ze het nog altijd uithouden.

    Targaryen is tof omdat het een soort opvang plek wordt van de meest capabele mensen, en ik hoop dat ze een keer naar Westeros komen (A)

    Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen ^^


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Was trouwens eerst wel echt een Stark fan, Robb dan vooral. Ik was echt de hele week kapot na de Red Wedding :"D
    Maar daarna voelde het eigenlijk weer redelijk neutraal.

    Stannis is tof vanwege zijn vastberadenheid, die gaat letterlijk over lijken.

    Lannisters zijn tof omdat ze het nog altijd uithouden.

    Targaryen is tof omdat het een soort opvang plek wordt van de meest capabele mensen, en ik hoop dat ze een keer naar Westeros komen (A)

    Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen ^^


    Ik ben het minst dol op de Targaryens. Hele onpopulaire opinie maar tja. :'D


    The truth is out there.

    Cersei schreef:
    (...)

    Ik ben het minst dol op de Targaryens. Hele onpopulaire opinie maar tja. :'D

    Ik deel deze mening wel ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik herken je zo beter, haha.

    Favoriet, uuh. Arya, Jaqen, Euron, the Hound, Tyrion, Jon.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 17:36 ]


    "I shut my eyes in order to see.'