• Jaaaa, heeft iemand die ziekte al gehad? Want volgens mij zit ik er mee ._. Ik heb er in ieder geval heeeel veel symptomen van;
    - opgezwollen klieren
    - keelpijn
    - uitslag in mijn nek
    - hoofdpijn
    - vermoeidheid
    - mijn milt doet zeer

    ENZO. Dus, heeft iemand dit al gehad ofzo? En wat moet je dan doen? Rusten schijnt.. En ik kan nu niet naar de dokter want die is een week met vakantie ._. Tips, ajb!

    Kan je niet naar een ander dokter, een vervanger of zo?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gewoon lekker rustig aan doen!


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik heb er nog nooit eerder vangehoord. Sterkte!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ze dachten dat ik het had, maar ik heb chronisch vermoeidheids syndroom.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Bedoel je klierkoorts?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    Bedoel je klierkoorts?

    Ja, klierkoorts of ziekte van Pfeiffer of kissing disease.

    Ik heb het net gehad. Die symptomen lijken er erg op. Ik zou bloed laten prikken als ik jou was (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik spreek het uit en schrijf het als vijver bedoel je die?
    De symptonen die je beschreef zijn het. Heb je die dan is dat het. Ik ontdekte een bult in mijn nek en later over mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 14:57 ]

    Ik heb het gehad. Buiten aan mijn milt en die uitslag, had ik dezelfde symptomen. Ik had zoveel keelpijn dat het enige dat een beetje verlichtend thee was. Door de keelpijn en opgezwollen lymfeklieren enzo had ik ook geen stem meer. x]
    Maar rusten is de enige remedie. En volgens mij krijg je ook beter een antibiotica. -weet niet meer zeker-
    Maar je kan bijna niet anders dan rusten. TV-kijken, internetten enzo zijn te vermoeiend ookal doe je weinig.
    Ik zou dan toch even een andere dokter zoeken ofzo, want het is toch wel serieus als dat niet goed geneest.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kan je niet naar een andere dokter gaan?
    En ik heb die ziekte nooit gehad, ik weet ook niet zoveel van. In ieder geval; sterkte!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb het vorig jaar gehad -.- maar je moet bloed prikken dan weet je het zeker ^^
    en gewoon veel rusten, helpt ook. Beterschap

    Wat vervelend voor je. Het is echt een kut ziekte! Ik zou naar een andere dokter gaan.
    Sterkte ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De meeste mensen krijgen het als ze heel klein zijn, dus iedereen heeft het weleens gehad, ooit.
    Maar ik zou als ik jou was even een enkeltje meneer/mevrouw dokter huisarts bestellen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    OHMYBOOBOO schreef:
    Ik heb het vorig jaar gehad -.- maar je moet bloed prikken dan weet je het zeker ^^
    en gewoon veel rusten, helpt ook. Beterschap

    Waarom zegt iereen altijd bloed te laten prikken?
    Is dat een trucje in NL ofzo? Hier bij ons moet je enkel in uiterste gevallen bloed laten prikken.
    Toen ik die ziekte van Pfeiffer had, werd dat gewoon onderzocht door te voelen en dergelijk en toen vastgesteld. Niets bloed aan te pas gekomen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Cornflakes schreef:
    De meeste mensen krijgen het als ze heel klein zijn, dus iedereen heeft het weleens gehad, ooit.
    Maar ik zou als ik jou was even een enkeltje meneer/mevrouw dokter huisarts bestellen.

    (Bijna) Iedereen wordt ermee besmet als ze klein zijn, niet per se meteen ziek zijn. Sommige dragen heel hun leven lang dat virus zonder daar ooit ziek van geweest te zijn.
    Het valt je aan op je zwakste moment. (duivel)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury