• 20 Jaar geleden werd er een meisje geboren. Ze was liefdevol, nieuwsgierig en had een gezonde dosis humor. Enthousiast begon ze aan het leven. Eerst nog met een paar voorzichtige stapjes, maar al gauw kon ze op haar eigen benen staan en ging ze met sprongen vooruit. Op het eerste gezicht leek ze zoals ieder ander - hoewel, misschien iets kleiner dan haar leeftijdsgenoten ^^. Maar wie de tijd nam om haar beter te leren kennen, vond onder het laagje vuil dat het leven had veroorzaakt een prachtige jonge vrouw, schitterend als een kleine zon. 20 Jaar geleden werd er een heel bijzonder meisje geboren en ik heb het voorrecht haar mijn vriendin te noemen. Vandaag, 10 oktober, laat Blurryface haar tienerjaren achter zich en begint ze aan een nieuw hoofdstuk. Geniet allemaal van deze bijzondere dag en neem even een halve minuut de tijd om deze bijzondere dame te feliciteren met haar 20ste verjaardag!


    You know it doesn’t make much sense
    There ought to be a law against
    Anyone who takes offense
    At a day in your celebration

    ‘Cause we all know in our minds
    That there ought to be a time
    That we can set aside
    To show just how much we love you

    And I’m sure you would agree
    It couldn’t fit more perfectly
    Than to have a world party on the day you came to be
    Happy birthday to you
    Happy birthday to you
    Happy birthday
    Happy birthday to you
    Happy birthday to you



    Neem allemaal een lekker stukje Tolkientaart of Gladiatorcake, en voor degenen die niet van marsepein houden; here ya go with your own cake.


    Aangezien er nog ruimte is naast deze prachtige taarten neem ik even de vrijheid een persoonlijke verjaardagswens uit te spreken ^^



    Lieve muffin,

    Herinner je het je nog? 25 December, het was Eerste Kerstdag. Ons allerallerallereerste gesprek. 10 Maanden geleden leerden wij elkaar kennen via het forum en begonnen we enthousiast te praten. Al gauw kwamen we er achter dat we heel veel voor elkaar konden betekenen. Ik dank nog steeds af en toe datgene dat ons bij elkaar heeft gebracht, Quizlet.
    Ik was stomverbaasd toen ik het zag, tien maanden geleden! Moet je eens kijken waar onze vriendschap is gekomen in die super korte tijd. Wie dat ooit gedacht toen we elkaar een vrolijk kerstfeest wensten? (:
    Afgezien van dat ik je natuurlijk een super fijne verjaardag wens en ik hoop dat ik over 100 jaar nog steeds topics mag openen over je verjaardag, wil ik je één ding zeggen vanuit een diep, verborgen hoekje van mijn hart;
    Dank je wel.
    Ik denk dat je zelf wel weet waarvoor <3
    Geniet van je taart me friend. I wuv you.






    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 10:41 ]

    Gefeliciteerd! :Y)
    En wat bijzonder dat zo'n simpele kerstwens jullie zo close heeft gemaakt. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd *O*


    -

    Gefeliciteerd


    The truth is out there.

    hip hip hoeraaa!


    The soul needs autumn.

    Gefeliciteerd meid! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gefeliciteerd! :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Happy birthday :Y)


    I don't think you quite understand, honey

    Aaah Lieke, wat een ontzettend lief bericht. :'D I love you, man, I really do. En die taarten zijn geweldig. :3
    Goooood, I just wanna hug you. Ik ga al die taart zo opeten:



    Gek genoeg was ik vroeger altijd de langste uit mijn klas. Life if cruel. :")

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 11:08 ]


    Caution first, always.

    Statham schreef:
    Gefeliciteerd meid! *O*


    Aaah, geweldige gif. :'D Thanks!

    En ook bedankt aan alle anderen! (flower)


    Caution first, always.

    Hexagon schreef:
    Happy birthday :Y)


    Your make-up is terrible

    Gefeliciteerd en nog een fijne dag!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Proficiat! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Weer zo'n leuk topic c:
    Gefeliciteerd!!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gefeliciteerd!!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'