• Pff, ik heb ooit zo'n verhaal gelezen (al 2 keer) en ik ben heel mn geschiedenis al doorgegaan, maar dat is zo veel.. o.O
    Maar misschien dat iemand m kent?

    Het meisje danst voor x-Factor, en One Direction is er dat seizoen ook, en ze vindt Niall uiteindelijk dus leuk. Alleen Niall heeft dan ineens zo'n andere vriendin, en daar gaat zij helemaal kapot van. Op het einde wil Niall zelfmoord plegen, omdat zijn vriendin hem heeft gedumpt, en heeft verteld dat t allemaal nep was enzo. Zij krijgt dan een afscheids sms'je en raced naar dat gebouw om hem te gaan redden. Ondertussen belt ze de anderen. En dan staat Niall daar op dat gebouw, in de stromende regen, en dan redt ze hem dus uiteindelijk, happy ever after (:

    Maar weet iemand wélke storie dit is? Want ik wil 'em nog een keer lezen ^^, hahaha

    xxx


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    ken het niet maar lijkt me wel een mooi verhaal bump


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissEverdeen schreef:
    ken het niet maar lijkt me wel een mooi verhaal bump


    haha is het ook!!! en ook echt heel mooi geschreven :9~


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Roggenrola schreef:
    (...)

    haha is het ook!!! en ook echt heel mooi geschreven :9~


    het lijkt een mooi verhaal en ik zou het ook wel eens willen lezen, maar ik kan je niet helpen sorry

    MissEverdeen schreef:
    ken het niet maar lijkt me wel een mooi verhaal bump


    "You'll stay with me?" "Until the very end."