• Er is een nieuw boek van Stephenie Meyer! Nou ja, "nieuw". Het verbijstert me een beetje dat hier nog geen topic over bestond, eigenlijk. (cat)




    Waar het op neerkomt is dat Meyer fanfiction van haar eigen boek heeft geschreven en dat nu uitgeeft als feesteditie vanwege Twilights tiende verjaardag. De hoofdpersonen heten niet meer Bella en Edward, maar Beau en Edythe. Jacob is nu Julie en verder schijnt de inhoud van het boek min of meer copy-paste te zijn van Twilight, met hier en daar een enkele veranderde zin.





    Dus, wat denken jullie hiervan? Ik vraag me persoonlijk nog steeds half af of dit niet gewoon een heel, heel uitgebreide practical joke is (het antwoord lijkt helaas nee), maar ik kan het tegelijkertijd niet helpen onder de indruk te zijn van Stephenie Meyers bussiness sense. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Starlord schreef:
    Wauw. Nope not gonna buy or read it. Ik vind alleen The Short Second Life of Bree Tanner goed. Verder mag ze wat mij betreft een cursus creative writing gaan volgen, want nu maakt ze zichzelf en haar eigen bestseller gewoon belachelijk in een poging grappig te zijn.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Starlord schreef:
    Wauw. Nope not gonna buy or read it. Ik vind alleen The Short Second Life of Bree Tanner goed. Verder mag ze wat mij betreft een cursus creative writing gaan volgen, want nu maakt ze zichzelf en haar eigen bestseller gewoon belachelijk in een poging grappig te zijn.


    Ik vond Zielen ook een heel goed boek, hoor.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Ik vond Zielen ook een heel goed boek, hoor.

    Zielen was inderdaad super. Ik hoop dan ook nog steeds op een vervolg daarop :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh god ik wil deze echt gaan lezen. Hilarisch


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wow what. Oké, het is niet normaal grappig om dit te lezen, maar die vrouw mag echt eens wat doen aan d'r creativiteit. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried