• Er is een nieuw boek van Stephenie Meyer! Nou ja, "nieuw". Het verbijstert me een beetje dat hier nog geen topic over bestond, eigenlijk. (cat)




    Waar het op neerkomt is dat Meyer fanfiction van haar eigen boek heeft geschreven en dat nu uitgeeft als feesteditie vanwege Twilights tiende verjaardag. De hoofdpersonen heten niet meer Bella en Edward, maar Beau en Edythe. Jacob is nu Julie en verder schijnt de inhoud van het boek min of meer copy-paste te zijn van Twilight, met hier en daar een enkele veranderde zin.





    Dus, wat denken jullie hiervan? Ik vraag me persoonlijk nog steeds half af of dit niet gewoon een heel, heel uitgebreide practical joke is (het antwoord lijkt helaas nee), maar ik kan het tegelijkertijd niet helpen onder de indruk te zijn van Stephenie Meyers bussiness sense. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahaha, ik vind het vooral erg hilarisch om te lezen.


    Your make-up is terrible

    Edythe? For real? Anyway, ik moet er zo hard om lachen :'D Ze zal er genoeg geld mee verdienen, maar oh my God, het is grote onzin XD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Serieus, zeg? Is mevrouw nog niet rijk genoeg? Misschien is het een goed idee voor haar om te stoppen haar serie uit te melken en voor eeuwig te stoppen met schrijven.

    (Reageer ik mijn slechte humeur nu af op Twilight? Zeker weten!)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    O gawd, that's amazing! :'D
    No way dat ik t ooit ga kopen. Maar ik vind dit wel hilarisch! x'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, dit kan ik jullie niet onthouden. Er is iemand op Twitter die Life and Death vergelijkt met Twilight en het is hilarisch. :'D
    Vergelijking handschriften van Edward (de eerste) en Edythe (de belachelijk krullerige):




    En Bella vindt de natuur rond Forks mooi, maar Beau is natuurlijk een Echte Man en heeft geen gevoelens over bomen. (krul)


    [ bericht aangepast op 9 okt 2015 - 22:58 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oké, dit kan ik jullie niet onthouden. Er is iemand op Tumblr die Life and Death vergelijkt met Twilight en het is hilarisch. :'D
    Vergelijking handschriften van Edward (de eerste) en Edythe (de belachelijk krullerige):




    En Bella vindt de natuur rond Forks mooi, maar Beau is natuurlijk een Echte Man en heeft geen gevoelens over bomen. (krul)



    I need that Tumblr page :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Keates schreef:
    O gawd, that's amazing! :'D
    No way dat ik t ooit ga kopen. Maar ik vind dit wel hilarisch! x'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha, geweldig! :') Van uitmelken gesproken.


    What would Emma do?

    Madrugada schreef:
    (...)
    I need that Tumblr page :Y)


    Whoops, ik zei Tumblr, maar ik bedoelde Twitter. Ik ben er alleen gekomen via een Tumblr post. Hier is haar Twitter. Je zult wel al een beetje naar beneden moeten scrollen voor de Twilight tweets. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Whoops, ik zei Tumblr, maar ik bedoelde Twitter. Ik ben er alleen gekomen via een Tumblr post. Hier is haar Twitter. Je zult wel al een beetje naar beneden moeten scrollen voor de Twilight tweets. ^^

    Gewoon bij foto's kijken, daar begint het al :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zag dit al in de boekhandel liggen vandaag ja haha. Zou het wel eens willen lezen, maarja, ik heb helaas nog steeds geen geldboom in de tuin :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb vandaag een stukje gelezen in de boekwinkel. Ik heb echt heel hard gelachen!

    Ze vragen er trouwens ook nog een 20 euro voor. Ik haal hem wel een keer bij de bieb.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2015 - 23:07 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Her dimples doen wat?


    En dit was deze scene in het echte boek:


    En uiteraard het commentaar die erbij stond:
    Bella is more confrontational than Beau, but Edythe's dimples...flash? #NewTwilightBook


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik blijf dit topic volgen in de hoop op meer hilarische vergelijkingen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Madrugada schreef:
    Her dimples doen wat?


    En dit was deze scene in het echte boek:


    En uiteraard het commentaar die erbij stond:
    Bella is more confrontational than Beau, but Edythe's dimples...flash? #NewTwilightBook


    "Flashing", oh gosh. Het is wel geruststellend om te weten dat Stephenie Meyers schrijfkunsten niet zijn veranderd in tien jaar. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan