• Welcome back to Neverland - Rollentopic


    Vele mensen kennen het verhaal van Peter Pan natuurlijk wel, maar hoe zit het met de andere mensen van Neverland? Zoals de meerminnen en de mensen op het schip van Captain Hook. Het leven op Neverland is natuurlijk ook niet makkelijk. Zij hebben ook hun dagelijkse dingen die ze moeten doen, dan alleen maar op Peter Pan letten en het hele zootje dat erbij hoort. Er zijn niet alleen kinderen in het land, maar ook jong volwassenen. Wat is hun verhaal en hoe zijn zij in Neverland gekomen? Hier hebben de andere eens wat ze zeggen en zijn hun avonturen eens aan de beurt.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort: (kan van mermaid tot piraat zijn. Be original)
    Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)
    Karakter: (Een tip; hierin kan je hun onzekerheden neerzetten en waar ze juist in uitblinken. We zijn ten slotte niet perfect)
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Rollen:
    Meiden:
    - Sirene Arabella Caspain | 18. | Half - Mermaid | HarleyQuinnx
    - Verus Silva | 18. | Boself | Gaudere
    - Aurora | 19. | Half Meermin/ half maan fee | Callidora
    -
    -

    Jongens:
    - Matthew Trevor Quinn | Native American | 19. | Styles
    - Reuben Raaf | 19. | Shapeshifter elf | ImmaBeAPenguin
    - Gereserveerd voor Meghan_Potter
    -
    -


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 1 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 19:48 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Wat is de reden ervoor?


    Ik heb het thuis nogal druk aangezien er wat problemen zijn.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Vulcan schreef:
    (...)

    Ik heb het thuis nogal druk aangezien er wat problemen zijn.


    Oké, maar probeer hem zo snel mogelijk in te leveren alsjeblieft anders moet ik maatregelen gaan nemen als het te lang duurt


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik moet onverwacht filmen vandaag voor stage. Dit gaat heel de dag duren, dus ik heb geen tijd om vandaag me rol af te maken. Dus als dat morgen nog zou kunnen graag.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik ook wat extra tijd? Vandaag is mijn moeder jarig, we gaan uiteten en ik ga 's avonds naar een vriendin (waar ik ook blijf slapen)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Verus Silva


    Let's find some beautiful place to get lost.


    Verus~ Latijn voor Waarheid.
    Silva~Latijn voor Bos.



    Together we will fly away in a cloud of green to your beautiful destiny.


    Leeftijd
    Verus is 18 jaar, wat haar volwassen maakt.
    Ze is geboren op 8 september en heeft dus als sterrenbeeld maagd.

    Soort
    Verus is een prachtige en dappere boself. De boselfen worden vaak vergeten.
    Dat komt omdat de meesten andere elven interessanter vinden,
    met als voorbeeld natuurlijk Tinkerbell.
    Ondanks dat bos elven erg aardig zijn hebben ze
    toch een redelijke hekel aan de blonde elf.
    Boselfen en gewone elfen verschillen erg.
    Bos elfen zijn meestal van gewone grootte en kunnen in uiterste nood ook klein worden,
    maar doen dat niet zo vaak.

    And when we're bored we play in the woods, always on the run from captain Hook.


    Geschiedenis
    Haar moeder was een mooie, en erg slimme bos elf.
    Ze stond bekend om haar ruimdenkende geest en praktische handelingen.
    Haar vader was een simpele mens, hij werkte op het eiland,
    enkele jaren nadat hij op een gevaarlijke ontdekkingsreis op het eiland was aangespoeld
    en als arme drenkeling in het volk was opgenomen.
    De twee leerden elkaar kennen,
    trouwden en enkele jaren later kregen ze een prachtig meisje, Verus.
    Spijtig genoeg kon hun geluk niet voor eeuwig blijven bestaan.
    Haar moeder, Meredith, stierf niet veel later.
    De reden heeft Verus nooit geweten aangezien haar vader de enige was die erbij was geweest
    en ook hij was niet veel later gestorven.
    De kleine Verus werd opgevoed door haar grootmoeder,
    een oude, lieve boself waar ze nu nog steeds bij woont.

    If these wings could fly for the rest of our lives.


    Innerlijk
    Verus is een erg verlegen en stil meisje. Volgens haar kan ze weinig dingen goed en is ze niet dapper maar er Is één ding waarvoor ze zich het meeste schaamt. Ze heeft namelijk claustrofobie en dus gaat ze niet zo snel in kleine ruimtes. Ze haat het en voelt zich zwak daardoor. Niet veel mensen weten van haar claustrofobie, en zo houd ze het, het liefste. Voor de rest Is ze best slim en verdiept ze zich het liefste in boeken. Wel houdt ze er veel van kinderen, de vreugde en onwetendheid doen haar denken aan haar eigen kindertijd.
    Verus heeft ook een grote interesse in alles wat met het bos te maken heeft. De dieren die er leven, de bomen die er staan… Kortom, het bos kent geen geheimen voor haar.
    Misschien Is het ook wel interessant, of juist niet, maar Verus is een erg romantisch meisje. Ze valt op jongens, maar heeft nog nooit een vriendje gehad. Dat betekent ook dat ze nog nooit heeft gekust. Soms droomt ze er wel eens van, hoe het zou zijn, en hoe het zou voelen. Maar ze is vooral benieuwd met wie aangezien ze eigenlijk niet echt iemand kent die ze echt leuk leuk vind en waarmee ze de rest van haar leven bij wil zijn.


    Uiterlijk
    Verus heeft lang, donkerbruin golvend haar. Ze draagt het vaak in een staart of vlecht aangezien ze dat handiger vindt en het tijdens het vliegen zo niet in haar ogen zit. Haar ogen heeft ze te danken aan haar vader, in zijn familie had iedereen van die bruine/hazelnootachtige kleur ogen.
    Verus heeft een olijfkleurige huid en kan in de zomer gemakkelijk bruin worden, maar ze zit vaak in het bos dus dat Is niet echt van toepassing. Ze heeft een smalle neus, scherpe kaaklijn en lichtroze lippen. Verus is wat onzeker over haar lengte-1 meter 65- wat opzich redelijk groot Is maar de meeste boselfen zijn best klein, waardoor zij zich wat lang en slungelig voelt. Haar rondingen zijn er wel, niet zo groot maar ook zeker niet niks.

    Extra informatie
    Iets wat de meesten zeker niet weten,
    is dat Verus een passie heeft voor dansen.
    Wanneer ze danst voelt ze zich opeens erg zelfverzekerd en is ze,
    net zoals wanneer ze een boek leest, helemaal weg van de drukte.




    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 21:10 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 15:03 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Fukari schreef:
    Mag ik ook wat extra tijd? Vandaag is mijn moeder jarig, we gaan uiteten en ik ga 's avonds naar een vriendin (waar ik ook blijf slapen)


    Iedereen heeft een max van 3 dagen en jij heb er nog 2 so you have time enough


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam:
    Nix
    Leeftijd:
    Nix is twaalf jaar.
    Soort:
    Nix is een van de verloren jongens, alleen hij verdwaalde tijdens een van de speurtochten naar de schat.
    Uiterlijk:


    Nix is klein, hooguit 1.46. Zijn huidskleur is licht getint door de zon. Zijn magere lichaam is net genoeg om te overleven, maar Nix is wel weer breed gebouwd. Zijn korte boomkleurige haren, krullen aan de onderkant en maken een slag over zijn strakke kaaklijn.
    Zijn irissen hebben een heldere kleur blauw, maar door de vuil en weinig wassen is dit donkerder geworden, waardoor hij een arme, hulpeloze uitstraling krijgt. Nix draagt veel linnen kleding, wat bedekt is met konijnen bond. Leren riemen lopen schuin naar de grote riem om zijn middel waar zelfgemaakte messen aan hangen. Nix mooiste wapen, zijn boog hangt op zijn rug met twee pijlen die hij gekregen heeft van de indianen en twee zelfgemaakte pijlen. Verder draagt hij veel touwarmbanden en een enkelbandje dat zijn blote voeten siert.
    Nix heeft ook een paar sneetjes en littekens over zijn lichaam lopen, maar waar precies weet hij niet meer.
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra informatie:

    Meer komt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mt


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben morgen een hele week naar Istanbul.
    Ik zal dan mijn personage niet kunnen afmaken.
    Ik schrijf me dan uit.
    Of iemand moet hem van me over willen nemen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam: Reuben Raaf
    Leeftijd: 19
    Soort: Shapeshifter elf
    Uiterlijk: Wanneer Reuben in zijn elf vorm is heeft hij puntige oren, blauw haar en blauwe lippen. Hij kan zijn puntige oren en blauw gekleurde haar en lippen doen verdwijnen zodat hij er uit ziet als een normaal mens. Reubens ogen zijn donker bruin net zoals de raaf waarin hij zichzelf kan veranderen.
    Hij is 1.80 lang, wat erg lang is voor een elf.






    De rest komt morgen of overmorgen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2015 - 22:56 ]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Itsuki schreef:
    Ik ben morgen een hele week naar Istanbul.
    Ik zal dan mijn personage niet kunnen afmaken.
    Ik schrijf me dan uit.
    Of iemand moet hem van me over willen nemen.


    Heel erg jammer. Erg bedankt dat je het gemeld heb!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik schrijf mezelf uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sorry, maar ook ik schrijf me uit.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Heel erg jammer dames. Bedankt voor het melden


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †