• Welcome back to Neverland - Rollentopic


    Vele mensen kennen het verhaal van Peter Pan natuurlijk wel, maar hoe zit het met de andere mensen van Neverland? Zoals de meerminnen en de mensen op het schip van Captain Hook. Het leven op Neverland is natuurlijk ook niet makkelijk. Zij hebben ook hun dagelijkse dingen die ze moeten doen, dan alleen maar op Peter Pan letten en het hele zootje dat erbij hoort. Er zijn niet alleen kinderen in het land, maar ook jong volwassenen. Wat is hun verhaal en hoe zijn zij in Neverland gekomen? Hier hebben de andere eens wat ze zeggen en zijn hun avonturen eens aan de beurt.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort: (kan van mermaid tot piraat zijn. Be original)
    Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)
    Karakter: (Een tip; hierin kan je hun onzekerheden neerzetten en waar ze juist in uitblinken. We zijn ten slotte niet perfect)
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Rollen:
    Meiden:
    - Sirene Arabella Caspain | 18. | Half - Mermaid | HarleyQuinnx
    - Verus Silva | 18. | Boself | Gaudere
    - Aurora | 19. | Half Meermin/ half maan fee | Callidora
    -
    -

    Jongens:
    - Matthew Trevor Quinn | Native American | 19. | Styles
    - Reuben Raaf | 19. | Shapeshifter elf | ImmaBeAPenguin
    - Gereserveerd voor Meghan_Potter
    -
    -


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 1 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 19:48 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Callidora schreef:
    Oh sorry, dat was misschien wel een beetje onbeleefd van mij.

    En ik kan nog wel even een andere hobby bedenken ^^ Nogmaals mijn excuses ik wilde denk ik te graag mee doen en dacht niet aan eerst reserveren, terwijl ik dat normaal gezien wel zou doen, maar je titel trok me en ik kon alleen nog maar denken aan hoe mijn personage zou kunnen zijn. Ik zal de volgende keer zeker eerst reserveren.


    Het is oke.

    Ik wil het alleen even melden, omdat iedereen met dit systeem werkt.
    Ik begrijp best dat je enthousiast kan zijn over een rpg, maar probeer er voortaan een beetje aan te denken.
    Sommige RPG's lopen snel vol en reservaties houden het een beetje geordend.

    Just saying girl, want niet iedereen hier is altijd even aardig xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ja ik zal er zeker voortaan aan denken. ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Callidora schreef:
    Ja ik zal er zeker voortaan aan denken. ^^


    Hehe mooi (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zal morgen mijn rol proberen in te vullen (druk weekend) het word dus een jongen (piraat) x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MissBurton schreef:
    Ik zal morgen mijn rol proberen in te vullen (druk weekend) het word dus een jongen (piraat) x


    Wil je hem alsjeblieft zo snel mogelijk inleveren..
    Aangezien mijn afwezigheid, had je het geluk dat je extra dagen had, maar hij is nu nog steeds niet af..
    Graag zo snel mogelijk!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Gaat deze rpg eigenlijk nog wel door?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    kan ik een jongen reserveren? En ja ben nieuw XD weet echt heel weinig over dit soort dingen...


    I transcended "normal"

    Ik schrijf me best uit zodat jullie niet op mij hoeven te wachten, er zijn complicaties opgetreden x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gaudere schreef:
    Gaat deze rpg eigenlijk nog wel door?


    Ja, maar ik heb een drukke MBO. Dus ik kan hier niet fulltime op gaan letten en ten slotte wacht ik tot iedereen zijn rol af heeft


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Meghan_Potter schreef:
    kan ik een jongen reserveren? En ja ben nieuw XD weet echt heel weinig over dit soort dingen...


    Graag zo snel mogelijk inleveren.
    Iedereen heeft een limiet van 3 dagen om een rol in te leveren.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Ja, maar ik heb een drukke MBO. Dus ik kan hier niet fulltime op gaan letten en ten slotte wacht ik tot iedereen zijn rol af heeft


    Okay(:


    I promise you I will learn from my mistakes.