• Welcome back to Neverland - Rollentopic


    Vele mensen kennen het verhaal van Peter Pan natuurlijk wel, maar hoe zit het met de andere mensen van Neverland? Zoals de meerminnen en de mensen op het schip van Captain Hook. Het leven op Neverland is natuurlijk ook niet makkelijk. Zij hebben ook hun dagelijkse dingen die ze moeten doen, dan alleen maar op Peter Pan letten en het hele zootje dat erbij hoort. Er zijn niet alleen kinderen in het land, maar ook jong volwassenen. Wat is hun verhaal en hoe zijn zij in Neverland gekomen? Hier hebben de andere eens wat ze zeggen en zijn hun avonturen eens aan de beurt.

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort: (kan van mermaid tot piraat zijn. Be original)
    Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)
    Karakter: (Een tip; hierin kan je hun onzekerheden neerzetten en waar ze juist in uitblinken. We zijn ten slotte niet perfect)
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Rollen:
    Meiden:
    - Sirene Arabella Caspain | 18. | Half - Mermaid | HarleyQuinnx
    - Verus Silva | 18. | Boself | Gaudere
    - Aurora | 19. | Half Meermin/ half maan fee | Callidora
    -
    -

    Jongens:
    - Matthew Trevor Quinn | Native American | 19. | Styles
    - Reuben Raaf | 19. | Shapeshifter elf | ImmaBeAPenguin
    - Gereserveerd voor Meghan_Potter
    -
    -


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 1 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 19:48 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mijn personage is trouwens af.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Is er eigenlijk een speciale plek waar personages elkaar kunnen tegenkomen (bv. Een marktplein.)?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Gaudere schreef:
    Is er eigenlijk een speciale plek waar personages elkaar kunnen tegenkomen (bv. Een marktplein.)?


    Bij de havens bevind zich een kleine stad waar heleboel mensen komen met een herberg ect. en daar is kans op ontmoeten en anders wel in de bossen.
    Aangezien elk soort zijn eigen plek heeft op het eiland. Maar voor eten moeten ze toch wel naar de stad komen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Bij de havens bevind zich een kleine stad waar heleboel mensen komen met een herberg ect. en daar is kans op ontmoeten en anders wel in de bossen.
    Aangezien elk soort zijn eigen plek heeft op het eiland. Maar voor eten moeten ze toch wel naar de stad komen.


    Oké, dankje! :)


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik schrijf me toch uit. Ik heb geprobeerd om mijn rol in te vullen maar ik heb gewoon geen inspiratie. :c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Vulcan schreef:
    Ik schrijf me toch uit. Ik heb geprobeerd om mijn rol in te vullen maar ik heb gewoon geen inspiratie. :c


    Jammer. Bedankt voor het mee willen doen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Styles schreef:
    Mijn personage is trouwens af.


    Erg goed! Thanks ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Aurora
    Leeftijd: 19
    Soort: Half Meermin half maan fee
    Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)


    Lengte is tussen de : 1.60 en 1.75

    Karakter: Aurora is een wijze vriendelijke meermin die zo nu en dan wat pittige trekjes van haar moeder overneemt. Ze is veel op zich zelf dat komt doordat ze de zelfde gave heeft die haar moeder ook heeft, hierdoor durft ze weinig in de buurt te komen van de andere bewoners in Neverland. Maar na verloop van tijd heeft ze geleerd dat als ze gewoon niet meer zong er ook niets kon gebeuren, ook al was zingen het liefste wat ze deed, het kon niet meer nooit meer. Ze was ook iemand die vaak aan andere dacht, iets wat haar soms in gevaar kon brengen omdat ze dan medelijden toonde met iemand die misbruik maakte van haar goedheid. Haar vader had het haar vaak genoeg gezegd, waar ze onzeker over werd, moest ze nu gemeen zijn of haar hart volgen en het goede doen?


    Geschiedenis: Aurora haar moeder is een maan fee en haar vader is een meerman. Ze is dan ook geboren onder de volle maan bij het water.
    Ze is opgegroeid zoals het hoorde en groeide uit tot een mooie jonge meermin. Helaas heeft ze kenmerken van haar moeder meegekregen. Ze heeft een gave geërfd die dodelijk is. Ze houdt net zoals haar moeder van zingen en haar stem is gevaarlijk mooi, het lokt mannen in hun schip naar de grotten van Neverland en eenmaal in de grotten of voor de kust liepen ze vast op de scherpe rotsen en liet ze ze zinken naar de diepte. In het begin deed ze vrolijk mee met haar moeder maar toen ze er achter kwam wat het met de bewoners van Neverland deed, heeft ze nooit meer gezongen. Naast zingen houdt ze ook erg veel van paarden, ze springt er dan ook graag voor het water uit. Om er dan uren mee rond te gaan galopperen. De paarden doen haar het zingen vergeten, stiekem vind ze de paarden veel leuker en liever dan het zingen.

    Extra informatie: Dit is hoe Aurora klonk toen ze nog met haar moeder zong. Ze houdt verder ook van paardrijden, vooral op de wilde paarden ze springt dan uit het water wanneer er een paard voorbij komt of in de buurt is. Ze kan dan uren op het land doorbrengen samen met de paarden.
    https://www.youtube.com/watch?v=b0slQ1-2emQ
    (Sorry dat ik ook iets met zingen heb, maar vond dat bij mijn mermaid passen)
    Haar favoriete paard van de kudde is een witte merrie Ze is heel snel en Aurora heeft soms best wel moeite om er op te blijven zitten.



    'Mocht je toch nog een man willen, dan wil ik altijd me aanmelding aanpassen ^^' Maar het liefst wil ik dit personage ^^

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 21:00 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Callidora schreef:
    Naam: Aurora
    Leeftijd: 19
    Soort: Half Meermin half maan fee
    Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)


    Lengte is tussen de : 1.60 en 1.75

    Karakter: Aurora is een wijze vriendelijke meermin die zo nu en dan wat pittige trekjes van haar moeder overneemt. Ze is veel op zich zelf dat komt doordat ze de zelfde gave heeft die haar moeder ook heeft, hierdoor durft ze weinig in de buurt te komen van de andere bewoners in Neverland. Maar na verloop van tijd heeft ze geleerd dat als ze gewoon niet meer zong er ook niets kon gebeuren, ook al was zingen het liefste wat ze deed, het kon niet meer nooit meer. Ze was ook iemand die vaak aan andere dacht, iets wat haar soms in gevaar kon brengen omdat ze dan medelijden toonde met iemand die misbruik maakte van haar goedheid. Haar vader had het haar vaak genoeg gezegd, waar ze onzeker over werd, moest ze nu gemeen zijn of haar hart volgen en het goede doen?


    Geschiedenis: Aurora haar moeder is een maan fee en haar vader is een meerman. Ze is dan ook geboren onder de volle maan bij het water.
    Ze is opgegroeid zoals het hoorde en groeide uit tot een mooie jonge meermin. Helaas heeft ze kenmerken van haar moeder meegekregen. Ze heeft een gave geërfd die dodelijk is. Ze houdt net zoals haar moeder van zingen en haar stem is gevaarlijk mooi, het lokt mannen in hun schip naar de grotten van Neverland en eenmaal in de grotten of voor de kust liepen ze vast op de scherpe rotsen en liet ze ze zinken naar de diepte. In het begin deed ze vrolijk mee met haar moeder maar toen ze er achter kwam wat het met de bewoners van Neverland deed, heeft ze nooit meer gezongen.

    Extra informatie: Dit is hoe Aurora klonk toen ze nog met haar moeder zong.
    https://www.youtube.com/watch?v=b0slQ1-2emQ
    (Sorry dat ik ook iets met zingen heb, maar vond dat bij mijn mermaid passen)

    'Mocht je toch nog een man willen, dan wil ik altijd me aanmelding aanpassen ^^' Maar het liefst wil ik dit personage ^^


    Zou je het de volgende keer kunnen reserveren in plaats van meteen de rol te maken?
    Ik raak namelijk erg makkelijk verward als ik het niet op een standaard manier doe.
    Hm, maakt niet uit dat je zingen voor haar hebt gekozen, maar een tip voor je volgende rpg; ten eerste reserveer van te voren voordat je meteen een rol maakt en ten tweede; probeer orgineel te zijn met hobby's enzo. Niet iedereen accepteert het namelijk net zoals ik.
    Het loopt nu een beetje ongelijk met mannen, maar misschien dat iemand er nog bij komt, maar dat zullen we nog moeten zien.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Het is een tijdje geleden dat ik meegedaan heb aan een RPG maar zou ik een jongen of een meisje mogen? Maakt mij niet veel uit :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MsLovetts schreef:
    Het is een tijdje geleden dat ik meegedaan heb aan een RPG maar zou ik een jongen of een meisje mogen? Maakt mij niet veel uit :)


    Het liefst een jongen als je wilt. Dan is alles weer gelijk namelijk (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik wat informatie over hoe we de hoofdstukken gaan verdelen? want het word een story toch? of gaat het heel anders?

    Ik ben blij dat ik er bij zit en ik heb er erg veel zin in!

    Ik wilde ook nog even doorgeven dat ik zaterdag tot zaterdag weg ben, ik ga proberen en mijn best te doen om mijn personage goed neer te zetten en na de vakantie zo snel mogelijk te kunnen inleveren. Als dat oke is? ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Oh sorry, dat was misschien wel een beetje onbeleefd van mij.

    En ik kan nog wel even een andere hobby bedenken ^^ Nogmaals mijn excuses ik wilde denk ik te graag mee doen en dacht niet aan eerst reserveren, terwijl ik dat normaal gezien wel zou doen, maar je titel trok me en ik kon alleen nog maar denken aan hoe mijn personage zou kunnen zijn. Ik zal de volgende keer zeker eerst reserveren.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Callidora schreef:
    Mag ik wat informatie over hoe we de hoofdstukken gaan verdelen? want het word een story toch? of gaat het heel anders?

    Ik ben blij dat ik er bij zit en ik heb er erg veel zin in!

    Ik wilde ook nog even doorgeven dat ik zaterdag tot zaterdag weg ben, ik ga proberen en mijn best te doen om mijn personage goed neer te zetten en na de vakantie zo snel mogelijk te kunnen inleveren. Als dat oke is? ^^


    Het is een rpg, geen story.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oke, dan snap ik hem denk ik al ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella