Hangt er vanaf hoe depri je het bedoelt.
als je bedoelt met je gewoon niet goed in je hum zitten; dan sluit ik me op op mijn kamer en heb ik geen contact met de buitenwereld. Doe ik alles wat ik doen moet en veel series kijken. Maar gewoon geen real contact met mensen. Maar ik kan daarin doorslaan en kluizenaar worden, dus na een week moet ik verplicht van mn pa naar beneden komen en vertellen wat er aan de hand is. En dat lucht wel op, het vertellen ipv opschrijven.
Als je het hebt over duistere gedachtes, ik zelf heb nog steeds met vlage last van zm gedachtes. Onlangs nog. Ik heb geen flauw idee wat ik ertegen moet doen, dus vertel ik mezelf te stoppen met die gedachtes, omdat ze niet leuk zijn en ik niet ben vergeten hoe het met me ging in de tijd dat ik die gedachtes wél echt toeliet. Ik raak heel gefustreerd met mezelf wil mezelf dan wat aan doen en in mijn hoofd is het dan één grote ERROR. Ik voer niet uit wat ik me dan doen wil, en met der tijd vagen de gedachtes weg. Ik kan niet zeggen dat het me oplucht. Maar tot nu toe is dat het enigste wat dan voor mij werkt, het opkroppen en niks mee doen. Want ik mag niet met spullen smijten, dingen kapot maken of mezelf wat aandoen.Gelukkig wint mijn verstand het tot nu toe dan ook en wint het. Hoe graag ik ook los zou willen gaan.
Maar mocht je willen praten, ik ben er voor je eh. Boeit niet of ik mijn eigen problemen heb, want iedereen heeft wel wat. Maar ik ben er voor je als je me nodig hebt. We're the Queens. Powerfull, we'll survive everything. <3
[ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 22:28 ]
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •