• Maandag was mijn vriendin jarig, toen ben ik samen met haar naar blankenberge geweest.
    Die avond zijn we samen met haar stiefoma en opa naar een cafétje geweest, daar kwamen we een vriend van hun tegen. Mijn beste vriendin heeft daar een kriek gedronken, ik hield het bij ice tea. Maar dan wou die man naar een ander café. Dus zijn we maar mee geweest, het was niet zo'n standaart café. Er was luide muziek, en al mensen die zat waren. Dus, daar gingen we binnen. Die man bestelde een fles Cava, dus heb ik daar een glaasje van gedronken.. Hij wou blijven bijschenken, maar dat wou ik liever niet dus ja. Maar mijn beste vriendin wou dat dus wel, toen kwam de tweede fles Cava.. Daar heb ik ook niets meer van gedronken.. Daarachter heb ik nog een krier gedronken. Toen moest er dus een super enge man passeren, hij pakte me daar vast en keek me aan. Echt het was super eng, dus is snel mijn beste vriendin een tik geven van; 'help, me.' maar ja.. Dus die vent passeert. Daarachter gingen we ook weg, mijn beste vriendin was al een beetje dronken, ze had 5 glazen van die Cava gedronken en een kriek. Dus ja, we liepen naar het appartement. In een of andere straat kwamen we een jongen tegen die zichzelf aan het afrûkken was, en hij keek gewoon alsof het normaal was.. Daarachter is er niets gebeurd, behalve mijn bf die de hele tijd voor niets aan het giechelen was (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    amaaii ;o ;p


    Ik ben een moeilijk te lezen boek, maar check het.

    hahah weird xD


    T O K I O H O T E L < 3

    vind ik ook xp


    Ik ben een moeilijk te lezen boek, maar check het.

    Welcome to nightlife.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    haha,jaja mengen is niet goed,daar wordt je sneller drunk van,zeg dat maar tegen je vriendin ;D
    en al de rest is normaal :Y)


    everybody needs a song.

    Outlaw schreef:
    Welcome to nightlife.

    Geef mij maar gewoon een gezellig caféetje, waar er onbekende bands optreden. Dan zo iets hoor ;x


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ew? :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Oebh oeh oeh, zijn jullie in Club Ibiza geweest? o.o

    Gezellig.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Prodigy schreef:
    Oebh oeh oeh, zijn jullie in Club Ibiza geweest? o.o

    Nee, de Parasol ofz.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Frequency schreef:
    (...)
    Nee, de Parasol ofz.

    Hahaha. o.o

    Ja, daar moet je ook écht niet binnengaan, die is nog erger dan Club Ibiza. Daar komen gewoon oude ventjes staren naar jongere meisjes, om hun slag te kunnen slaan... |:

    Prodigy schreef:
    (...)
    Hahaha. o.o

    Ja, daar moet je ook écht niet binnengaan, die is nog erger dan Club Ibiza. Daar komen gewoon oude ventjes staren naar jongere meisjes, om hun slag te kunnen slaan... |:

    Dat heb ik gemerkt :x


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    en zeg.


    Tada!

    Frequency schreef:
    (...)
    Geef mij maar gewoon een gezellig caféetje, waar er onbekende bands optreden. Dan zo iets hoor ;x

    Maar dat zo braaf :P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Maar dat zo braaf :P

    ik vind dat eerder saai ;p
    ge moet naar fuifjes gaan,of bars =D


    everybody needs a song.