• Als ik mijn account verwijder, raak ik dan al mijn creaties kwijt? Dus als ik weer inlog, heb ik die dan nof steeds?

    Ja, je hebt ze nog. Je kan je account trouwens enkel inactiveren, niet verwijderen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je hebt ze nog wel, maar alles zal inactief staan. Je moet alles daarna weer activeren.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Je hebt ze nog wel, maar alles zal inactief staan. Je moet alles daarna weer activeren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jezus, ik schrok even. Je ACC/SMRA is namelijk ook een gebied in je hersenen, wat meehelpt met het creëren van empathie. Lol.

    Maar wat hierboven gezegd wordt klopt helemaal ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    Jezus, ik schrok even. Je ACC/SMRA is namelijk ook een gebied in je hersenen, wat meehelpt met het creëren van empathie. Lol.

    Maar wat hierboven gezegd wordt klopt helemaal ^^

    Weer wat geleerd, haha. (;

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 22:29 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ledecky schreef:
    Ja, je hebt ze nog. Je kan je account trouwens enkel inactiveren, niet verwijderen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Homura schreef:
    (...)
    Weer wat geleerd, haha. (;


    Haha, dit dus.

    ____________

    Wat hierboven gezegd is. Als je liever wilt dat alles blijft staan, kan je ook gewoon al je persoonlijke informatie weghalen en je profiel leeghalen, dan blijft alles wel gewoon staan, maar doe je er niks mee (:


    Tijd voor koffie.

    En al mijn reacties en topics?

    Als ik het open, staat er: Pas op, al je creaties komen te vervallen.

    Je reacties en topics blijven gewoon actief.

    Dat is eigenlijk een best rare zin. :'D Er wordt dus bedoeld dat alles inactief staat, dus niet meer gezien kan worden door anderen. Ze worden niet verwijderd. Ik heb mijn account ook wel eens geïnactiveerd.


    Your make-up is terrible

    Goed, bedankt! Kan ik met een gerust hart mijn account verwijderen :)