• Quizlet goes to Hogwarts!

    Natascha en ik zijn al druk in de weer met ons nieuwste verhaal!
    (Het topic is hier te vinden.)

    Helaas gaat het nog een tijdje duren tot het online staat, maar we wilden wel alvast graag een cover hebben voor het verhaal. Wij geven jullie hierin alle vrijheid. Het enige dat wij erop willen is de titel: Quizlet goes to Hogwarts.
    Ook willen we de cover graag staand hebben.

    Verras ons! En voor degene die de gekozen cover heeft gemaakt, die krijgt een speciale rol in ons verhaal! ^^

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 17:25 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Tuttuttut hoor! Hahaha nee is helemaal goed! Ik zie 'm wel aankomen!

    Ik hoop het ^_^

    In ieder geval weet ik al dit, mijn personage gaat een leerkracht zijn (afin, ik ben er 27 dus lijkt me meer dan logisch :'D) die gewoon tijd te kort heeft, erg chaotisch is en die van hot naar her rent om alles maar rond gebold te krijgen van wat er moet gebeuren. Met zo wat typische 'mij' trekjes die niemand aanstaat, dus een begin heb ik al... nu nog al de rest :'D
    Ik twijfel alleen nog even over het geslacht... Doe ik gewoon als mezelf, zal ik ook gewoon een eigen foto plaatsen, maar als man zijnde gaat dat wat lastiger... maar ik had gezien dat hij bij leerkrachten zo wat verdeeld is met mannen/vrouwen, dus ik kan nog bezien wat ik doe (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik hoop het ^_^

    In ieder geval weet ik al dit, mijn personage gaat een leerkracht zijn (afin, ik ben er 27 dus lijkt me meer dan logisch :'D) die gewoon tijd te kort heeft, erg chaotisch is en die van hot naar her rent om alles maar rond gebold te krijgen van wat er moet gebeuren. Met zo wat typische 'mij' trekjes die niemand aanstaat, dus een begin heb ik al... nu nog al de rest :'D
    Ik twijfel alleen nog even over het geslacht... Doe ik gewoon als mezelf, zal ik ook gewoon een eigen foto plaatsen, maar als man zijnde gaat dat wat lastiger... maar ik had gezien dat hij bij leerkrachten zo wat verdeeld is met mannen/vrouwen, dus ik kan nog bezien wat ik doe (:


    Hahaha geweldig! Ik zie het al helemaal voor me! Moet je gewoon even neuzen anders voor welke lessen er nog leerkrachten nodig zijn en natuurlijk wat je gewoon zelf wil ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahaha geweldig! Ik zie het al helemaal voor me! Moet je gewoon even neuzen anders voor welke lessen er nog leerkrachten nodig zijn en natuurlijk wat je gewoon zelf wil ^^

    Ik ben zelf niet zo heel bekend met Harry Potter... ik heb de films gezien en ik vond ze kei geniaal en heb stiekem al lange tijd zin in een HP nacht Marathon, maar vraag me dus niks specifieks erover van de soort fabeldieren en lessen enzo :'D
    Maar google en wiki voor alles, dus dat gaat wel goed komen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik ben zelf niet zo heel bekend met Harry Potter... ik heb de films gezien en ik vond ze kei geniaal en heb stiekem al lange tijd zin in een HP nacht Marathon, maar vraag me dus niks specifieks erover van de soort fabeldieren en lessen enzo :'D
    Maar google en wiki voor alles, dus dat gaat wel goed komen (:


    Ik heb het lesboek Fantastic beasts and where to find them hier in huis :S
    Oh en Quidditch through the ages ook en The tales of Beetle the Bard.
    Let's see.. Oh Kruidenkunde is nog niet genoemd. Charms ook niet. Muggle studies gaan we nodig hebben in het verhaal denk ik.. Dus dat is ook een goeie. Nu zit ik te denken.. We hebben geen game keeper, caretaker, librarian of zuster.. Even met natascha overleggen dan maar :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ik heb het lesboek Fantastic beasts and where to find them hier in huis :S
    Oh en Quidditch through the ages ook en The tales of Beetle the Bard.
    Let's see.. Oh Kruidenkunde is nog niet genoemd. Charms ook niet. Muggle studies gaan we nodig hebben in het verhaal denk ik.. Dus dat is ook een goeie. Nu zit ik te denken.. We hebben geen game keeper, caretaker, librarian of zuster.. Even met natascha overleggen dan maar :')

    Ik zat inderdaad even via wiki te kijken en had zoiets van bibliothecaresse kan ik ook nog wel zijn... maar docente Bezweringen of Kruidenkunde zie ik ook wel zitten. Afin, ik ga m'n personage in de loop van de week in orde maken en jullie zien maar welke rol jullie het beste uitkomt/wat jullie nodig hebben. Ik ben zo'n typisch multifunctioneel persoon die je voor van alles en nog wat kan gebruiken :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:



    Meh, ik kon het niet laten...

    Bij deze dus een poging die ik zo niet had moeten doen, aangezien ik veel te veel werk heb en nog zoveel andere covers moet maken.

    Maar goed inspiratie valt niet te dwingen, I guess...


    Wauw, deze is echt prachtig.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Even een vlotte poging van mij:''


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik heb alleen het lelijkste lettertype ever uitgekozen, maar ik kon ff geen gpode vinden


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik heb ook een poging gewaagd, hopelijk is het een beetje wat jullie zoeken... Ik kan alles nog aanpassen als dat nodig is.


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Hier nog een poging:


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Oeps, ik heb hier helemaal niet meer gereageerd. Maar bedankt voor alle prachtige covers, er zitten echt pareltjes tussen!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hebben jullie er nog één nodig? :)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    We hebben er inmiddels al eentje gekozen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zag net dat jullie mijn cover hebben gekozen, wauw (:
    Dit had ik niet verwacht, super leuk!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Ik zag net dat jullie mijn cover hebben gekozen, wauw (:
    Dit had ik niet verwacht, super leuk!


    We vonden die van jou het beste! En we zullen ook nog even een mention plaatsen dat dit jou cover is! Ik zie dat we dat nog niet hebben gedaan namelijk ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.