• Quizlet goes to Hogwarts!

    Natascha en ik zijn al druk in de weer met ons nieuwste verhaal!
    (Het topic is hier te vinden.)

    Helaas gaat het nog een tijdje duren tot het online staat, maar we wilden wel alvast graag een cover hebben voor het verhaal. Wij geven jullie hierin alle vrijheid. Het enige dat wij erop willen is de titel: Quizlet goes to Hogwarts.
    Ook willen we de cover graag staand hebben.

    Verras ons! En voor degene die de gekozen cover heeft gemaakt, die krijgt een speciale rol in ons verhaal! ^^

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 17:25 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    maymeerminlove schreef:
    (...)

    Nou, ik heb geen link, maar ik zal iets proberen.


    Oh dan kan je het plaatje naar mij e-mailen, is dat goed? Dan stuur ik je mijn mail in een pb


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oké, is goed.


    Volgensmij is dit de link, maar weet niet zeker


    I'm sick of seeing my face but I'm allowed to be sick of seeing my face cuz it's my fucking face

    maymeerminlove schreef:
    Oké, is goed.


    Volgensmij is dit de link, maar weet niet zeker


    Hij werkt niet xD Maar ik stuur je mijj mail even, momentje


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik probeer deze week ook nog wel eventjes iets! Maar hebben jullie echt nog geen enkel idee voor de cover? Want dat maakt het wel wat lastiger, ik werk beter met eisen namelijk haha.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 21:10 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Iets wat coole Q'ers op Hogwarts symboliseert. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bastaard schreef:
    Ik probeer deze week ook nog wel eventjes iets! Maar hebben jullie echt nog geen enkel idee voor de cover? Want dat maakt het wel wat lastiger, ik werk beter met eisen namelijk haha.


    Ja i know, maar.nee...Helaas mog niet en anders hpor je het xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ja i know, maar.nee...Helaas mog niet en anders hpor je het xD



    Helemaal goed! Maar ik ga morgen als ik geen huiswerk heb wel even wat prutsen..
    De roestige motortjes in m'n brein maar weer even aan het creatieve werk zetten!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 21:17 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Bastaard schreef:
    (...)


    Helemaal goed! Maar ik ga morgen als ik geen huiswerk heb wel even wat prutsen..
    De roestige motortjes in m'n brein maar weer even aan het creatieve werk zetten!


    Maak het maar lekker Quizlettigs!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hij is nog maar erg simpel, kan er morgen nog wat aan aanpassen en zeker tekst toevoegen!



    Link


    ' Nyctophilia '

    Kardashians schreef:
    Hij is nog maar erg simpel, kan er morgen nog wat aan aanpassen en zeker tekst toevoegen!



    Link


    Ziet er heel mooi uit! Ik kijk uit naar het resultaat morgen!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik zal eens gaan brainstormen hierover, lijkt me lachen :P

    Speciale rol in het verhaal.. Mmm dat lijkt me wel wat. Pancakes de Huiself... Hahah :')


    When the why is clear, the how is easy.

    Ik vrees zelf totaal geen tijd te hebben om iets te maken de komende weken, maar ik ga het topic wel in de gaten houden want ik ben erg nieuwsgierig naar de covers die gaan komen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik vrees zelf totaal geen tijd te hebben om iets te maken de komende weken, maar ik ga het topic wel in de gaten houden want ik ben erg nieuwsgierig naar de covers die gaan komen :3


    Haha dat is zeer begrijpelijk. Maar luister, we gaan de komende weken echt nog niet starten. Dus misschien dat je het ergens toevallig nog een gooi kan geven xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Haha dat is zeer begrijpelijk. Maar luister, we gaan de komende weken echt nog niet starten. Dus misschien dat je het ergens toevallig nog een gooi kan geven xD

    Als je geduld genoeg hebt, wie weet dat ik over enkele weken iets kan maken. Het lijkt me namelijk wel erg leuk om voor dit verhaal aan de slag te gaan met een cover :3
    Misschien dat ik me in de loop van deze week ook wel aanmeld voor het verhaal zelf, als personage, want het idee vind ik echt tof, wat waarschijnlijk heel veel mensen vinden XD

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 11:36 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Als je geduld genoeg hebt, wie weet dat ik over enkele weken iets kan maken. Het lijkt me namelijk wel erg leuk om voor dit verhaal aan de slag te gaan met een cover :3
    Misschien dat ik me in de loop van deze week ook wel aanmeld voor het verhaal zelf, als personage, want het idee vind ik echt tof, wat waarschijnlijk heel veel mensen vinden XD


    Hihi als je de reacties op het topic heb gezien, kan jw er vanuit gaan dat dat inderdaad klopt xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.