• Quizlet goes to Hogwarts!

    Natascha en ik zijn al druk in de weer met ons nieuwste verhaal!
    (Het topic is hier te vinden.)

    Helaas gaat het nog een tijdje duren tot het online staat, maar we wilden wel alvast graag een cover hebben voor het verhaal. Wij geven jullie hierin alle vrijheid. Het enige dat wij erop willen is de titel: Quizlet goes to Hogwarts.
    Ook willen we de cover graag staand hebben.

    Verras ons! En voor degene die de gekozen cover heeft gemaakt, die krijgt een speciale rol in ons verhaal! ^^

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 17:25 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oke ik heb een idee! Maar de uitwerking gaat lastig worden.

    Duim voor muh!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Bastaard schreef:
    Oke ik heb een idee! Maar de uitwerking gaat lastig worden.

    Duim voor muh!


    always!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    always!


    That's what Snape said! Haha


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Bastaard schreef:
    (...)

    That's what Snape said! Haha


    Omg didn't even notice that xD Hilarious


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Voila.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Oikawa schreef:
    Voila.



    Wauw!! Dat lettertypen is echr prachtig!
    Wat is dat grijze ding daarachter though xD

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 19:07 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    Meh, ik kon het niet laten...

    Bij deze dus een poging die ik zo niet had moeten doen, aangezien ik veel te veel werk heb en nog zoveel andere covers moet maken.

    Maar goed inspiratie valt niet te dwingen, I guess...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:



    Meh, ik kon het niet laten...

    Bij deze dus een poging die ik zo niet had moeten doen, aangezien ik veel te veel werk heb en nog zoveel andere covers moet maken.

    Maar goed inspiratie valt niet te dwingen, I guess...


    Heel echt leuk hoe je het quizlet logo erin heb verwerkt! Daar had ik namelijk stiekem ook op gehoopt hihi! Heel erg mooi!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Zal ik eens wat vertellen, ik ben helemaal vergeten dat ik met de cover verder zou gaan.. Woops! Ik geef het morgen nog een poging aangezien het weer 10 uur is en ik graag richting mijn bedje ga! :')


    ' Nyctophilia '

    Laleah schreef:
    (...)

    Heel echt leuk hoe je het quizlet logo erin heb verwerkt! Daar had ik namelijk stiekem ook op gehoopt hihi! Heel erg mooi!


    Pretty!!!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Valkyries schreef:
    [img][/*img]


    Meh, ik kon het niet laten...

    Bij deze dus een poging die ik zo niet had moeten doen, aangezien ik veel te veel werk heb en nog zoveel andere covers moet maken.

    Maar goed inspiratie valt niet te dwingen, I guess...


    Oh, wauw! Ik vind jouw covers altijd zo mooi. Ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig, hoe lang ben jij gemiddeld met zo'n cover bezig?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fukari schreef:
    (...)

    Oh, wauw! Ik vind jouw covers altijd zo mooi. Ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig, hoe lang ben jij gemiddeld met zo'n cover bezig?

    Mihi Merci (flower)

    Goh, de tijd dat ik eraan bezig verschilt immens per cover. Deze had ik bijvoorbeeld op een half uurtje af, met het zoeken van foto's en het photoshoppen ervan, maar ik had dan ook echt inspiratie hiervoor.
    Maar ik heb dus ook echt wel momenten dat ik uren bezig ben (wel verspreid over 2/3 dagen omdat ik dagelijks nipt een uurtje of 2 heb voor mezelf) om iets te maken omdat m'n inspiratie of energieniveau tegenwerkt, of als het gewoon niet lukt wat ik in gedachten heb en ik compleet van 'plan' moet veranderen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Mihi Merci (flower)

    Goh, de tijd dat ik eraan bezig verschilt immens per cover. Deze had ik bijvoorbeeld op een half uurtje af, met het zoeken van foto's en het photoshoppen ervan, maar ik had dan ook echt inspiratie hiervoor.
    Maar ik heb dus ook echt wel momenten dat ik uren bezig ben (wel verspreid over 2/3 dagen omdat ik dagelijks nipt een uurtje of 2 heb voor mezelf) om iets te maken omdat m'n inspiratie of energieniveau tegenwerkt, of als het gewoon niet lukt wat ik in gedachten heb en ik compleet van 'plan' moet veranderen.


    Inspiratie krijjg je van een goed idee. En dit verhaal idee is natuurlijk gewoon briljant lol xD
    Heb je zelf al een personage gemaakt trouwens? Moet je doen!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Inspiratie krijjg je van een goed idee. En dit verhaal idee is natuurlijk gewoon briljant lol xD
    Heb je zelf al een personage gemaakt trouwens? Moet je doen!

    Dat is ook zo, natuurlijk (:

    And I know!
    Ik probeer al 2 dagen tijd te vinden om een personage te maken, en als ik dan eindelijk even tijd heb (zoals nu), ontbreekt de fut gewoon om iets te verzinnen want vermoeidheid heerst. Van zodra ik ergens de energie en zin en inspi weet te vinden, ga ik zeker een personage maken (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dat is ook zo, natuurlijk (:

    And I know!
    Ik probeer al 2 dagen tijd te vinden om een personage te maken, en als ik dan eindelijk even tijd heb (zoals nu), ontbreekt de fut gewoon om iets te verzinnen want vermoeidheid heerst. Van zodra ik ergens de energie en zin en inspi weet te vinden, ga ik zeker een personage maken (:


    Tuttuttut hoor! Hahaha nee is helemaal goed! Ik zie 'm wel aankomen!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.