• Ik weet niet precies waarom, maar iedere keer als er een bepaalde zangeres voorbij komt (hetzij op de radio, hetzij in een playlist, op tv, op het werk, op school, waar dan ook), dan word ik zo;


    Altijd bij haar, welk lied het ook is. Ieder lied van haar lijkt langer te duren dan die van anderen en begint al snel te irriteren. Verder ken ik de beste lady natuurlijk niet, maar haar muziek maakt me 'meh' of 'bleh'. Hebben jullie ook een bepaalde artiestallergie? Of misschien wel acteur/actrice-allergie? Zo ja, care to share?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 11:43 ]


    When the why is clear, the how is easy.

    AmazingDan schreef:
    (...)

    Dit is dus zo erg waar. Je mag me best vertellen dat je een paar mainstream liedjes leuk vind, maar ook van alto muziek houdt. Niemand zal er een drama om maken hoor


    Geloof me, er zijn ook veel mensen die mainstream muziek hélemaal niks vinden en er een hekel aan hebben. Ik hou bijvoorbeeld absoluut niet van top-40 artiesten, en dan heb je altijd van die mensen die gelijk roepen dat ik een zuurpruim ben omdat ik er niet van houd, maar zo is dat nu eenmaal Het kan ook meespelen dat ik semi in de muziekbusiness zit en zat en daardoor 'anders' naar muziek luister. Maar goed. :Y).

    [ bericht aangepast op 25 sep 2015 - 14:01 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OPETH schreef:
    (...)

    Geloof me, er zijn ook veel mensen die mainstream muziek hélemaal niks vinden en er een hekel aan hebben. Ik hou bijvoorbeeld absoluut niet van top-40 artiesten, en dan heb je altijd van die mensen die gelijk roepen dat ik een zuurpruim ben omdat ik er niet van houd, maar zo is dat nu eenmaal Het kan ook meespelen dat ik semi in de muziekbusiness zit en zat en daardoor 'anders' naar muziek luisteren. Maar goed. :Y).



    Iedereen heeft zijn eigen mening toch? Ik snap dat je top 40 niks zou vinden, mijn oma die luistert helemaal niet naar top 40 maar wel naar de jaren 80 en 90. Heb ook een kennis gehad die veel liever Jeffery Star luisterde als ik het goed schrijf dan alles anders. Zo is de vriendin van mijn moeder helemaal gek van de nederpop van nu, maar top 40 Engels talig moet ze niet hebben.

    Needles schreef:
    Haha, ik vind altijd dat mensen zich vreselijk kunnen aanstellen over de mainstream muziek. 8D Zelfs als ze iets wel leuk vinden, blijven ze volhouden van niet omdat ze zich zoveel beter lijken te voelen.

    Ik kan eigenlijk geen artiest bedenken met wie ik dat heb, al heb ik het soms wel met aparte nummers, maar dat ligt niet echt aan de artiest.


    Ik hou zelf totaal niet van 'mainstream' muziek. Soms vindt ik wel wat nummer leuk klinken en begin ik half mee te zingen :Y). Maar er zijn inderdaad te veel mensen die zich daardoor beter willen voelen (vooral als je naar metal fans kijkt in de youtube comment ._.). Het is maar muziek.



    Er is een zangeres en zij heeft echt een verschrikkelijke stem. Ik weet haar naam niet meer, maar ze zong een nummer voor 50 shades of gray en ze werd best veel gedraaid op de radio.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)

    Ik hou zelf totaal niet van 'mainstream' muziek. Soms vindt ik wel wat nummer leuk klinken en begin ik half mee te zingen :Y). Maar er zijn inderdaad te veel mensen die zich daardoor beter willen voelen (vooral als je naar metal fans kijkt in de youtube comment ._.). Het is maar muziek.



    Er is een zangeres en zij heeft echt een verschrikkelijke stem. Ik weet haar naam niet meer, maar ze zong een nummer voor 50 shades of gray en ze werd best veel gedraaid op de radio.


    Ellie Goulding?

    Dwyer schreef:
    (...)

    Ellie Goulding?

    Ja, die! Mij maakt het niet uit als andere mensen haar stem leuk vinden, maar ik vind het werkelijk niet om aan te horen D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)
    Ja, die! Mij maakt het niet uit als andere mensen haar stem leuk vinden, maar ik vind het werkelijk niet om aan te horen D:


    Ik vind alleen haar nummer Burn leuk, studio versie, live vind ik dr wat minder.

    Dwyer schreef:
    (...)


    Iedereen heeft zijn eigen mening toch? Ik snap dat je top 40 niks zou vinden, mijn oma die luistert helemaal niet naar top 40 maar wel naar de jaren 80 en 90. Heb ook een kennis gehad die veel liever Jeffery Star luisterde als ik het goed schrijf dan alles anders. Zo is de vriendin van mijn moeder helemaal gek van de nederpop van nu, maar top 40 Engels talig moet ze niet hebben.


    Precies! Puur een kwestie van smaak en mening. En voor sommigen valt top-40 gewoon niet binnen hun smaak. :Y)

    En ohh, Jeffrey Star, takes me back naar mijn wilde emo-fase. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Serenata schreef:
    (...)
    Ja, die! Mij maakt het niet uit als andere mensen haar stem leuk vinden, maar ik vind het werkelijk niet om aan te horen D:

    Same. Er is een nummer van haar wat ik echt niet kan aanhoren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OPETH schreef:
    (...)

    Precies! Puur een kwestie van smaak en mening. En voor sommigen valt top-40 gewoon niet binnen hun smaak. :Y)

    En ohh, Jeffrey Star, takes me back naar mijn wilde emo-fase. (cat)


    Mijn moeder heeft een bloedhekel aan Boyzone/ Ronan Keating, jammer voor haar dat ik daar echt helemaal weg van ben, ze maakt er ook grappen over en mijn broertje is gewoon kut want een van de leden is binnenkort 6 jaar geleden plotseling overleden en nog steeds doet het pijn, hij was mijn favo, En dan krijg ik me dingen naar mijn kop gegooid van mijn broertje als zijn nummers op komen. Echt waar maar goed das een ander verhaal. Mijn moeder schiet dan wel in mijn defense omdat ze weet hoe kut hij kan zijn af en toe.

    Ik moest hieraan denken.....


    Ariana Grande. Al vond ik haar in die ene talkshow waar ze o.a. Celine Dion nadeed wel goed, haar eigen liedjes klinken altijd zo enorm geforceerd en ik kan daar niet naar luisteren.

    Perdition schreef:
    Ja. Dat heb ik met Nicki Minaj, Justin Bieber, One Direction, 5SOS en nog een heel aantal.

    OPETH schreef:
    (...)

    Geloof me, er zijn ook veel mensen die mainstream muziek hélemaal niks vinden en er een hekel aan hebben. Ik hou bijvoorbeeld absoluut niet van top-40 artiesten, en dan heb je altijd van die mensen die gelijk roepen dat ik een zuurpruim ben omdat ik er niet van houd, maar zo is dat nu eenmaal Het kan ook meespelen dat ik semi in de muziekbusiness zit en zat en daardoor 'anders' naar muziek luister. Maar goed. :Y).


    Zal goed kunnen, maar op het moment dat spontaan bijna niemand meer mainstream muziek luisterd en het vreselijk vind, geloof ik er weinig van.


    wat was dit ookalweer

    Dwyer schreef:
    Ik moest hieraan denken.....



    o-o


    I don't think you quite understand, honey

    Ik heb dat eerder met acteurs. Elke acteur heeft zijn eigen stijl en soms vind ik die maar niets. Ik heb al verschillende Jim Carrey films gezien en elke keer irriteert zijn manier van acteren me weer. Meestal heb ik zin om gewoon de film af te zetten.


    The soul needs autumn.