• Hallo!

    Ik ben met mijn mede-account beheerder een verhaal gestart. Het verhaal speelt zich af in een fantasie wereld. Er is echter een plek die erg belangrijk is in het verhaal. 'De geboorte plek van de twee zielen'
    Deze plek wil ik graag uitgetekend hebben, maat ik bezit zelf dit talent niet dus ik wilde iemand op Q vriendelijk verzoeken een poging te wagen.

    Hier de omschrijving:


    Op de enige plek waar vuur en water hand in hand gingen, werden twee zielen geschapen. Een uit de eeuwig brandende fakkel op de top van de Rode Bergen, die zoals legendes spraken, mensen kracht en warmte gaf. De ander ontstond in het heilige water dat door de Rode Bergen het Zilveren instroomde. Het water zorgde dat de men in de bergen kon leven.

    De rode bergen rijzen erg hoog de lucht in. Van een afstandje van de enorme bergen kan je de rode vloed van de fakkel zien. Op het puntje van de berg is het te warm om te wonen. Ook is de punt van de berg, in tegenstelling tot de rest van de rode berg niet bedekt met spierwitte sneeuw. Huizen zijn tussen de rotsen en rondom bomen gebouwd om de natuur te sparen. Boeren hebben zich gevestigd op de grootste vlakke stukken. En de rijkere mensen wonen dichter richting het meer dat zich onder de berg bevind. Het meer is zilverkleurig en in tegen stelling tot het puntje van de berg vol met leven en er groeien roze en paarse bloesems. Er zijn echter wel wegen aangelegd om de handel van de diamanten die worden gewonnen in de mijnen te bevorderen.


    Het is heel veel en waarschijnlijk heel lastig. Ik hoop dat iemand hier iets mee kan.

    Je word genoemd op mijn account en in de story.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik teken niet vaak landschappen, maar ik houd van tekenen en zou het geweldig vinden te tekenen!


    obsessive rage

    Mikko schreef:
    Ik teken niet vaak landschappen, maar ik houd van tekenen en zou het geweldig vinden te tekenen!


    Je mag het altijd een gooi geven!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...



    Ugh. Een klein probeersel dat ik digitaal heb gemaakt, ben niet echt tevreden, het is totaal niet zoals ik wilde en ik het normaal zou doen..
    Ik ga voor een wat betere wat meer tijd nemen

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 16:11 ]


    obsessive rage

    Het is zeg maar wel heel vredig enzo dus juist heel licht! Maar zit er goed uit. Weet niet of je het meer enzo er bij kan doen en de boonpjes


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    ik wil wel wat proberen als ik tijd en inspiratie heb (:

    Tunes schreef:
    ik wil wel wat proberen als ik tijd en inspiratie heb (:


    Hoera! Ik zal vanaaf wat plaatjes opzoeken die mij ook idee heeft gebracht.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Bastaard schreef:
    Het is zeg maar wel heel vredig enzo dus juist heel licht! Maar zit er goed uit. Weet niet of je het meer enzo er bij kan doen en de boonpjes


    Kan ik in poging 2 verwerken (:


    obsessive rage

    Damn it! ik kan de plaatjes niet meer vinden..


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...