• Hallo daar,

    Een vriendin van mij wil een account aanmaken hier op Quizlet.nl, maar wanneer ze dus door wil gaan met de verzendknop,krijgt ze een melding dat ze geband is en dus geen account kan aanmaken. Ze heeft twee usernames geprobeerd; Amant en Genus, deze zijn beiden niet in gebruik.
    Nu hebben we gekeken of ze misschien al een account had, wat onmogelijk is, door haar E-mailadres in te vullen bij het aanvragen van haar accountgegevens. Hieruit blijkt dat de E-mail niet in gebruik is en ze dus nooit een account gehad heeft.
    Wat gaat hier mis?

    Groetjes.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Hoe weet je dat haar emailadres niet eerder is gebruikt? Volgens mij kan je meerdere account hebben met hetzelfde emailadres. Misschien is ze in een duister verleden echt wel eens geband (;
    En zo niet, dan zou ik het niet weten.

    Blaeu schreef:
    Hoe weet je dat haar emailadres niet eerder is gebruikt? Volgens mij kan je meerdere account hebben met hetzelfde emailadres. Misschien is ze in een duister verleden echt wel eens geband (;
    En zo niet, dan zou ik het niet weten.

    Als je zegt dat je je wachtwoord kwijt bent, moet je volgens mij je e-mailadres invullen. Als er dan komt te staan dat dat e-mailadres onbekend is, weet je dat je er nog geen account mee hebt.

    Dat neemt natuurlijk niet weg dat ze wel geband zou kunnen zijn met een ander e-mailadres.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laat je vriendin een bericht sturen naar 'contact', rechtsboven in de webpagina. Vanuit dat medium kunnen we haar via onze moderatormail verder helpen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ze kende Q nog niet eens sinds vandaag :W


    Ich liebe dich 27.12.23

    Waar zitten jullie? Op een computer van school? Want anders kan het zijn de iemand op die computer een keer geband is geweest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Waar zitten jullie? Op een computer van school? Want anders kan het zijn de iemand op die computer een keer geband is geweest.


    Dat wilde ik inderdaad net zeggen. Meestal gaat het om de IP waarop geregistreerd wordt, niet de username of het emailadres.


    Your make-up is terrible

    ^Daarin hebben zij gelijk en daar kunnen wij, moderators, dus helpen. =)
    Als we weten om welk ip het gaat, kunnen wij zien hoe het komt dat het ip geband is (aangezien wij die bans ook geven) en er iets aan doen indien mogelijk of ander advies geven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ze heeft net een bericht gestuurd (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik neem aan dat het opgelost is, dus ik zet er een slotje op!


    What would Emma do?