• Once upon a time, a young girl found her true love.
    You found your wildest dreams.


    In deze RPG komt ieders meisjesdroom uit. Je wordt een prinses, je wordt stapelverliefd op een knappe prins met zijn witte paard. Je deelt de rest van je verdere leven samen met je droomprins en heerst over een koninkrijk, gelukkig. Er komen 10 prinsessen en 10 prinsen vanuit verschillende koninkrijken naar het kasteel Gloria een magisch rijk, waar alles kan gebeuren. Om hun droomprins of droomprinses te ontmoeten. Sommige gaan er vrijwillig heen om hun ene ware liefde te ontmoeten. Sommige gaan tegen hun zin in, omdat hun ouders het willen dat ze daarnaar toe moeten gaan. Andere.. andere moeten hun ware liefde thuis laten om zo met een prins of met een prinses te kunnen trouwen om over hun eigen koninkrijk te kunnen regeren. Maar uiteindelijk zullen ze alle 20 deelnemers gelukkig zijn en hun ware liefde ontmoeten en samen regeren over hun koninkrijk.

    Wat zal er gebeuren? Zullen ze verliefd raken? Misschien dat er ruzies komen?? Of liefdestriangels waar je maar niet uit kan komen?? Of verraad?? Hier zal je wat te beleven hebben.. Roddels die komen sowieso wel..

    Regels:
    • Natuurlijk de huisregels van Q.
    • Schrijf stukjes van 250 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages! Niemand is perfect.
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan in een mail naar mij. (XDarkWingsX)
    • Geen eendagsvliegen! Ik wil mensen hebben die hiervoor tijd hebben.
    • 16+ mag, aangezien het een liefdes RPG is, maar hou het wel netjes en zet het onder een spoiler.
    • Sluit niemand buiten. We gaan gezellig met zijn allen RPG’en.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    • Alleen ik (XDarkWingsX) maak de topics aan.
    • En het aller belangrijkste heb plezier! (:

    Rollen:

    Prinsessen: Stop op vrouwen
    1. XDarkWingsX
    2. Quokka
    3. Voldemortx
    4. Feliana
    5. EthereaI
    6. Gayle


    Prinsen:
    1. EthereaI
    2. CalTHood
    3. Cotrona
    4. Voldemortx
    5. GeorgeWeasley
    6. XDarkWingsX



    Hier kan je over alles praten! Over de RPG zelf of over de belachelijkste dingen waar je over wilt hebben! :Y)




    Enjoy

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 18:30 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    CalTHood schreef:
    (...)

    Yelena is de Russische versie van Helen of Helena. En dat is ten minste fijn om te weten, dat ze niet vreemd gaat.

    Is het niet. Lukt wel. Zat plaatjes op Google image


    O, dat wist ik niet. Iets geleerd vandaag! Helena van Sparta staat daar bekend om dus ik dacht, zeg maar even dat ze in dat op zicht niet op elkaar lijken.

    Nu ben ik wel benieuwd wie je dan uit kiest. Misschien is Magdalena Zalejska de goede persoon?


    Physics is awesome

    Ik neem gewoon een random legermeisje uit t rode leger...


    Bowties were never Cooler

    Maar wat gebeurt er eigenlijk met de koninkrijken, want een van de twee zal toch zijn land op moeten geven voor de ander. Een land regeren uit een ander land lijkt me namelijk vrij lastig en problematisch...


    Bowties were never Cooler

    CalTHood schreef:
    Maar wat gebeurt er eigenlijk met de koninkrijken, want een van de twee zal toch zijn land op moeten geven voor de ander. Een land regeren uit een ander land lijkt me namelijk vrij lastig en problematisch...


    Dat begrijp ik ook niet helemaal, maar zo heb ik het begrepen van XDarkWingsX.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik ook niet helemaal, maar zo heb ik het begrepen van XDarkWingsX.


    Wat heb jij begrepen van mij?? XD Ik heb daar totaal niets over gezegd en in mijn topic staat er ook niets over??


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Wat heb jij begrepen van mij?? XD Ik heb daar totaal niets over gezegd en in mijn topic staat er ook niets over??


    Mijn excuses, zo heb ik het begrepen uit de tekst van de beginpost van het rollentopic. Dat de troonopvolgers naar your wildest dreams gaan en daar iemand vinden om mee te trouwen, ik trok de conclusie uit de tekst dat het allemaal troonopvolgers zijn aangezien ze daarna over hun koninkrijk gaan regeren.

    Maar zoals CalTHood(nu pas snap ik waar die t voor staat) al zei, als dat echt zo is dan heb je natuurlijk een probleem want dan zijn er twee koninkrijken om over te regeren, maar kan het koninklijke paar dan over allebei de koninkrijken regeren? Als het buurlanden zijn, zou dit mogelijk zijn hoewel het dan wel de vraag is of de bevolking het pikt dat de buren als het ware over hen gaan reageren en de prins of prinses kan ook met iemand van de bevolking trouwen.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Mijn excuses, zo heb ik het begrepen uit de tekst van de beginpost van het rollentopic. Dat de troonopvolgers naar your wildest dreams gaan en daar iemand vinden om mee te trouwen, ik trok de conclusie uit de tekst dat het allemaal troonopvolgers zijn aangezien ze daarna over hun koninkrijk gaan regeren.

    Maar zoals CalTHood(nu pas snap ik waar die t voor staat) al zei, als dat echt zo is dan heb je natuurlijk een probleem want dan zijn er twee koninkrijken om over te regeren, maar kan het koninklijke paar dan over allebei de koninkrijken regeren? Als het buurlanden zijn, zou dit mogelijk zijn hoewel het dan wel de vraag is of de bevolking het pikt dat de buren als het ware over hen gaan reageren en de prins of prinses kan ook met iemand van de bevolking trouwen.


    Ja, ik begrijp jullie Hoe jullie er over denken.

    Ze zijn inderdaad allemaal troonopvolgers, maar wat jullie missen is dit. Stel dat een prinses geen broertjes of zusjes heeft en zij is de enige die opvolgt en ze wordt verliefd op een prins die wel broertjes of zusjes heeft. Die prins gaat regeren naast die prinses en zijn broertje/zusje die na hem komt wordt opvolger, zodat hun hun eigen land regeert. Zo moet je het zien. Natuurlijk als er beiden geen broertjes of zusjes er zijn dan kunnen eventueel neven of nichten daarvan in aanmerking komen en als het echt een probleem wordt moeten ze twee koninkrijken regeren of de huwelijk gaat niet door en ze moeten iemand zoeken die wel broertjes of zusjes heeft die het voor hun eigen land opvolgt. Als het zo ver komt.

    Maar dames, het is een Rpg. Het is fantasie. Je moet hier niet al te realistisch over nadenken. De punt is dat ze hier liefde vinden en daar gaat het meeste over in de Rpg. Maar ik vind het wel leuk dat jullie zo er over nadenken. :) ik hoop dat jullie het begrijpen. :)


    One Who Travels A Higher Path.

    Het punt van een rpg is toch vaak ook dat het zo realistisch mogelijk blijft binnen de setting? Of is dat van mij een hele vreemde opvatting?


    Bowties were never Cooler

    CalTHood schreef:
    Het punt van een rpg is toch vaak ook dat het zo realistisch mogelijk blijft binnen de setting? Of is dat van mij een hele vreemde opvatting?


    Dat ligt aan de thema van de Rpg. Hoe iemand het realistisch wilt maken. Tuurlijk sommige dingen zijn hier ook realistisch maar zo ver zijn we nog niet. We zijn nog bij het begin. Als we zo ver komen, mag ik me daar over druk maken maar jullie niet. Jullie moeten lekker rpgen en plezier maken.

    Nee hoor. Ik begrijp je. :)


    One Who Travels A Higher Path.

    Als ze gaan trouwen is het de vrouw die met de man mee gaat, en een ander zal haar rijk overnemen(broers, zussen enz)
    Lijkt me de meest logische redenering x'D


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    Als ze gaan trouwen is het de vrouw die met de man mee gaat, en een ander zal haar rijk overnemen(broers, zussen enz)
    Lijkt me de meest logische redenering x'D


    Je haalt de woorden uit mijn mond! :Y)
    Plus het feit, het is nog niet zo ver. We moeten nog beginnen. :')


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    (...)

    Ja, ik begrijp jullie Hoe jullie er over denken.

    Ze zijn inderdaad allemaal troonopvolgers, maar wat jullie missen is dit. Stel dat een prinses geen broertjes of zusjes heeft en zij is de enige die opvolgt en ze wordt verliefd op een prins die wel broertjes of zusjes heeft. Die prins gaat regeren naast die prinses en zijn broertje/zusje die na hem komt wordt opvolger, zodat hun hun eigen land regeert. Zo moet je het zien. Natuurlijk als er beiden geen broertjes of zusjes er zijn dan kunnen eventueel neven of nichten daarvan in aanmerking komen en als het echt een probleem wordt moeten ze twee koninkrijken regeren of de huwelijk gaat niet door en ze moeten iemand zoeken die wel broertjes of zusjes heeft die het voor hun eigen land opvolgt. Als het zo ver komt.

    Maar dames, het is een Rpg. Het is fantasie. Je moet hier niet al te realistisch over nadenken. De punt is dat ze hier liefde vinden en daar gaat het meeste over in de Rpg. Maar ik vind het wel leuk dat jullie zo er over nadenken. :) ik hoop dat jullie het begrijpen. :)


    Maar dan moeten ze dus uiteindelijk kiezen over welk koninkrijk gaan regeren. Ik snap dat dit pas later in de RPG komt, maar het houdt mij wel bezig. Want mijn rol heb ik zo gemaakt, omdat het de bedoeling is dat zij uiteindelijk over haar eigen koninkrijk gaat regeren.

    Daarnaast ben ik wel iemand die realistisch denkt, ondanks dat ik weet dat het fantasie is. Ook in fantasie moeten dingen wel gewoon kloppen anders gaat het fout.

    Ik begrijp het wel en ik snap echt wat je bedoelt.


    Physics is awesome

    Voldemortx schreef:
    Als ze gaan trouwen is het de vrouw die met de man mee gaat, en een ander zal haar rijk overnemen(broers, zussen enz)
    Lijkt me de meest logische redenering x'D


    Klinkt inderdaad logisch en in mijn oren ook wel een beetje ouderwets.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Maar dan moeten ze dus uiteindelijk kiezen over welk koninkrijk gaan regeren. Ik snap dat dit pas later in de RPG komt, maar het houdt mij wel bezig. Want mijn rol heb ik zo gemaakt, omdat het de bedoeling is dat zij uiteindelijk over haar eigen koninkrijk gaat regeren.

    Daarnaast ben ik wel iemand die realistisch denkt, ondanks dat ik weet dat het fantasie is. Ook in fantasie moeten dingen wel gewoon kloppen anders gaat het fout.

    Ik begrijp het wel en ik snap echt wat je bedoelt.


    Ja, in principe wel. Iedereen wilt graag dat ze hun eigen land regeren. Maar dat kan niet altijd. Dan moet je iemand vinden die broertjes of zusjes heeft die het dan van hun grote zus of broer overnemen.

    Ja, ik begrijp je. Maar in mijn ogen maak je het dan zo moeilijk voor jezelf en dat wil ik niet. Tuurlijk sommige dingen moeten inderdaad logisch en realistisch blijven. Daar ben ik volledig met je eens, maar over bepaalde onderwerpen moet je niet moeilijk erover nadenken. :)

    En op je andere post. Het is misschien wel ouderwets, maar ik denk dat het nog steeds wel zo is.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quokka schreef:
    (...)

    Klinkt inderdaad logisch en in mijn oren ook wel een beetje ouderwets.


    Jammer genoeg is Adel vaak nog erg ouderwets en traditioneel.


    Bowties were never Cooler