• Once upon a time, a young girl found her true love.
    You found your wildest dreams.


    In deze RPG komt ieders meisjesdroom uit. Je wordt een prinses, je wordt stapelverliefd op een knappe prins met zijn witte paard. Je deelt de rest van je verdere leven samen met je droomprins en heerst over een koninkrijk, gelukkig. Er komen 10 prinsessen en 10 prinsen vanuit verschillende koninkrijken naar het kasteel Gloria een magisch rijk, waar alles kan gebeuren. Om hun droomprins of droomprinses te ontmoeten. Sommige gaan er vrijwillig heen om hun ene ware liefde te ontmoeten. Sommige gaan tegen hun zin in, omdat hun ouders het willen dat ze daarnaar toe moeten gaan. Andere.. andere moeten hun ware liefde thuis laten om zo met een prins of met een prinses te kunnen trouwen om over hun eigen koninkrijk te kunnen regeren. Maar uiteindelijk zullen ze alle 20 deelnemers gelukkig zijn en hun ware liefde ontmoeten en samen regeren over hun koninkrijk.

    Wat zal er gebeuren? Zullen ze verliefd raken? Misschien dat er ruzies komen?? Of liefdestriangels waar je maar niet uit kan komen?? Of verraad?? Hier zal je wat te beleven hebben.. Roddels die komen sowieso wel..

    Regels:
    • Natuurlijk de huisregels van Q.
    • Schrijf stukjes van 250 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages! Niemand is perfect.
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan in een mail naar mij. (XDarkWingsX)
    • Geen eendagsvliegen! Ik wil mensen hebben die hiervoor tijd hebben.
    • 16+ mag, aangezien het een liefdes RPG is, maar hou het wel netjes en zet het onder een spoiler.
    • Sluit niemand buiten. We gaan gezellig met zijn allen RPG’en.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    • Alleen ik (XDarkWingsX) maak de topics aan.
    • En het aller belangrijkste heb plezier! (:

    Rollen:

    Prinsessen: Stop op vrouwen
    1. XDarkWingsX
    2. Quokka
    3. Voldemortx
    4. Feliana
    5. EthereaI
    6. Gayle


    Prinsen:
    1. EthereaI
    2. CalTHood
    3. Cotrona
    4. Voldemortx
    5. GeorgeWeasley
    6. XDarkWingsX



    Hier kan je over alles praten! Over de RPG zelf of over de belachelijkste dingen waar je over wilt hebben! :Y)




    Enjoy

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 18:30 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    CalTHood schreef:
    Een deel vervalt als ze trouwt


    Hoe bedoel je?

    Je kan niet toevallig gedachten lezen?


    Physics is awesome

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Das een beste naaierstreek x'd
    Waar is t voor dan?


    KCV, Een tijdlijn van de volledige Griekse geschiedenis van 2000 v.Chr tot 30 v.Chr.


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    KCV, Een tijdlijn van de volledige Griekse geschiedenis van 2000 v.Chr tot 30 v.Chr.


    Cool, heb vrij weinig(zeg maar totaal geen) kennis over dat soort gebeuren dus ik kan je niet helpen ben ik bang :c


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Cool, heb vrij weinig(zeg maar totaal geen) kennis over dat soort gebeuren dus ik kan je niet helpen ben ik bang :c


    Bwuh. Naja ik moet enkel wat informatie en foto's straight van wikipedia dr in plakken haha. Maar t is zoveel moeite om het allemaal op de goede plek in je prezit te krijgen *sigh*


    take me back to the basics and the simple life

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Als ze trouwt vervalt haar achternaam sowieso al, maar als je meer dan 3 gewone namen heb is dat een beetje onhandig xd


    Hoezo dan? Bij burgers hoeft dit niet. Er zijn genoeg vrouwen die hun eigen achternaam en die van hun man hebben.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Hoezo dan? Bij burgers hoeft dit niet. Er zijn genoeg vrouwen die hun eigen achternaam en die van hun man hebben.


    Ja burgers haha, maar ach. Een lange naam is enkel heel onhandig en vervelend om te typen, maar maakt niet uit als ik m moet schrijven kopiëer ik m wel eem hahaha


    Little do you know

    EthereaI schreef:
    (...)

    Bwuh. Naja ik moet enkel wat informatie en foto's straight van wikipedia dr in plakken haha. Maar t is zoveel moeite om het allemaal op de goede plek in je prezit te krijgen *sigh*


    Dat zal wel ja, succes :c

    Ik ga afsluiten, vanavond naar me vriend en ik denk dat ik er maandag pas weer ben :c
    Bubayy


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Ja burgers haha, maar ach. Een lange naam is enkel heel onhandig en vervelend om te typen, maar maakt niet uit als ik m moet schrijven kopiëer ik m wel eem hahaha


    Kon niks vinden op google wat betreft achternaam veranderingen bij leden van het koningshuis of koninklijke familie, behalve dat Máxima zich ook mevrouw van Amsberg mag noemen.

    Valt wel mee, ik gebruik alleen haar eerste naam waarschijnlijk in de RPG en zo mogen de anderen haar ook noemen. Beetje gek als ze haar ook bij haar achternaam moeten noemen.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 16:20 ]


    Physics is awesome

    Voldemortx schreef:
    (...)

    met Lou of Tobi?
    Laten we trouwens verder gaan in het praattopic haha


    Ze kan Lou hebben ontmoet de op een feest
    en ze kan één van Tobi's flirts zijn ^^?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Iemand enig idee wie degene is op de onderstaande foto? Want ik wil haar graag als faceclaim gebruiken. Maar de url via google zoeken, werkt niet echt.


    Physics is awesome

    MT
    Iemand al een relatie met Aria?
    Page 3


    all because i liked a girl

    Quokka schreef:
    Iemand enig idee wie degene is op de onderstaande foto? Want ik wil haar graag als faceclaim gebruiken. Maar de url via google zoeken, werkt niet echt.



    Magdalena Zalesjka komt als eerste in me op ^^


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Magdalena Zalesjka komt als eerste in me op ^^


    Ze lijkt er veel op, maar als ik haar naam in typ bij google staat bij de resultaten die specifieke foto er niet bij.Waarschijnlijk neem ik haar wel als faceclaim.

    Het blijkt Taylor Hill te zijn. Bedankt voor je hulp!

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 17:54 ]


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Kon niks vinden op google wat betreft achternaam veranderingen bij leden van het koningshuis of koninklijke familie, behalve dat Máxima zich ook mevrouw van Amsberg mag noemen.

    Valt wel mee, ik gebruik alleen haar eerste naam waarschijnlijk in de RPG en zo mogen de anderen haar ook noemen. Beetje gek als ze haar ook bij haar achternaam moeten noemen.


    Normaal krijg je of een dubbele achternaam. Of vervalt een van de twee achternamen, zoals bij jolante. Meestal hou je dan alleen de directe naam vam je vader, en neem je de directe naam vam zijn vader aan, als je jou achternaam houdt. Titels blijven wel en worden gedeelt over beide partijen. Als zij dus ergens gravin van is, wordt hij daar ook graaf van en vise versa

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 17:58 ]


    Bowties were never Cooler

    CalTHood schreef:
    (...)

    Normaal krijg je of een dubbele achternaam. Of vervalt een van de twee achternamen, zoals bij jolante. Meestal hou je dan alleen de directe naam vam je vader, en neem je de directe naam vam zijn vader aan, als je jou achternaam houdt. Titels blijven wel en worden gedeelt over beide partijen. Als zij dus ergens gravin van is, wordt hij daar ook graaf van en vise versa


    In principe heeft ze nu al een dubbele achternaam dus ik denk dat haar grootouders dan het liefst hebben dat ze de naam van haar moeder houdt en die van haar vader weg doet als het ware.

    Nu heeft ze het op de manier als mensen getrouwd zijn, maar ik vraag mij af of Windsor van Savoye niet mooier is.


    Physics is awesome