• Hallo allemaal!

    Ik ben een nieuw verhaal gestart, maar nu ben ik op zoek naar een leuke, toepasselijke en geschikte cover. Het verhaal beschrijft het leven van Fenna, een derdejaars studente. De genres zijn romantiek en komedie - een romcom dus eigenlijk. Mijn vraag is: heeft iemand zin en tijd om mij aan een cover te helpen?

    Momenteel heb ik deze eigengemaakte cover, maar ik vind hem wat saai en ben er niet helemaal tevreden over.



    Onder de volgende spoilerknop staat de (huidige) inleiding van mijn verhaal. Hier mag ook nog wel wat aan geschort worden, vind ik, dus als je suggesties hebt, laat het dan gerust weten!
    Het leven op de universiteit is hard werken, maar daarnaast ook hartstikke leuk! Dit verhaal gaat over de drama's, vriendschappen en romances in het leven van een willekeurige studente. Fenna is twintig jaar oud, zit inmiddels in het derde jaar van haar bachelor programma Psychologie en zit daarnaast bij studentenvolleybalvereniging Niklas. Ze sport, studeert en ze feest erop los, maar heeft ook ambities en een duidelijk toekomstbeeld voor ogen. Maar gaat ze die ook waarmaken, en wie komen er allemaal in voor?


    Ik heb helaas geen beloning, maar eeuwige dankbaarheid en een eervolle vermelding is ook wat waard..? :')

    Liefss


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Hey, dit is wat ik ervan gemaakt heb. Hopelijk vind je het mooi. Ik heb alle bestanden enzo opgeslagen, dus alles kan nog aangepast worden. Geen enkel probleem (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Hey, dit is wat ik ervan gemaakt heb. Hopelijk vind je het mooi. Ik heb alle bestanden enzo opgeslagen, dus alles kan nog aangepast worden. Geen enkel probleem (:



    Die is echt best wel awesome :3. Ik vraag me alleen af, wat is dat wat er doorheen staat? Het lijkt een beetje op JI ofzo, maar ik snap het niet helemaal :"). Ik ga hier morgen (en anders zsm) nog een keer beter naar kijken, om te zien of ik eventuele verbeteringen zie, maar ik vind 'm nu al vele malen leuker dan mijn eigen poging!


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Dat was mijn poging om het psychologie teken erin te verwerken, maar het is een beetje mislukt haha. Ik zal morgen kijken of ik het duidelijker krijg en anders haal ik het wel weg (:
    Laat maar weten of je verder nog dingen wil veranderen x


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Secrett schreef:
    Dat was mijn poging om het psychologie teken erin te verwerken, maar het is een beetje mislukt haha. Ik zal morgen kijken of ik het duidelijker krijg en anders haal ik het wel weg (:
    Laat maar weten of je verder nog dingen wil veranderen x


    Dankjewel! Ik ben wel benieuwd naar de versie zonder (: Ik vind 'm verder erg leuk. Ik heb er wel even over nagedacht en weet niet zeker of dat plaatje rechtsboven (man/vrouw) echt bij het verhaal past. Het klinkt pietluttig, maar ik vind het haar van de man niet bij de man passen die in het verhaal gaat voorkomen. Het is heel glad, en dat is in deze situatie niet het geval. Zou je dat heel misschien ook willen veranderen? :$


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Deze of iets dergelijks. Hoeft niet per se die te zijn natuurlijk, haha!


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Zoiets?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik wil ook wel wat proberen (:


    obsessive rage

    Hey, ik heb de cover aangepast. Hopelijk vind je het zo beter:



    En dit is hoe de cover eruit ziet met het psychologie logo (nu beter zichtbaar):


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ik ga wat proberen als ik thuis ben.

    @Oikawa hij is vet! Mooi die letters er doorheen, maar de titel is niet heel duidelijk zichtbaar en ik denk niet dat die cover datgene is wat ik zoek. Toch wel enorm bedank voor de moeite!

    @Secrett ik vind 'm nu echt heel erg mooi!! Die kleuren geven een hele fijne sfeer vind ik, en het plaatje van het stelletje heb je er echt heel mooi in verwerkt. Ik wacht nog heel even af wat anderen maken (als ze al zijn begonnen vind ik dat ik ze zeker de kans moet geven) maar ik ben wel heel erg blij al met die van jou! Dankjewel!


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~