Duivelsgebroed schreef:
(...)
Aankomende evenementen. (Ik zie dat je naar ... gaat)
Status update (Ik zag net iets voorbij komen..)
Vraag iets relevants met wat hij doet (werkt hij bij de bios, vraag naar een bepaalde film. Volgt hij een bepaalde studie, vraag dan naar een onderwerp waar je zelf zogenaamd iets voor nodig hebt.)
Vervolgens gaat het als het goed is vanzelf, tenminste als hij graag wil
Aldus een man.
Volgens mij zet ie nauwelijks iets op fb. Althans, ik zie t niet. Maar ik kan zn profiel wel eem stalken ja.
Verder studeert ie laborant aan hbo en werkt ie ook daarmee in de vakanties. Als zijne persoon die niet meer naar school gaat heeft t van mijn kant uit geen nut erover te praten. Daarbij zien we elkaar 1 keer per week met boogschieten en het praten met hem in real gaat echt vet gemakkelijk, dus ik weet al alles over zn studie/werk xd
Maar eventueel vragen over wat voor hobby's ie nog meer heeft ofseu kan geen kwaad nee.
Maar een gewoon kletsgesprek beginnen met m terwijl ik dat nooit eerder (oke dat klinkt alsof ik m al lang ken terwijl t pas een paar weken is xd) heb gedaan, is dat niet gek? I mean, ik wil ook weer niet dat ie gaat denken van "wtf moet je?", snap je? Hoewel ik natuurlijk wel direct weet waar ik aan toe ben als ie zo doet. xd
[ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 16:12 ]
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •