• Ik heb dus nu bijna een half jaar een S5 Mini. Nou moet deze tegen water kunnen maar ik ben bang om het uit te testen. Telefoons en water gaan bij mij niet samen. Twee zijn er kapot gegaan in de wasmachine en eentje is in het water gevallen.
    Nou heb ik mijn telefoon al wel in mijn cornflakes laten vallen en hij heeft de melk overleefd. Maar hij viel er maar voor de helft in dus ik ben er nog steeds niet zeker van.
    Wie heeft er dus een S5 mini die het wel durfde uit te proberen om hem mee te nemen onder te douche of selfies er mee te maken onder water? En kan het gewoon of gaat hij kapot of vreemd doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een S5 mini, maar ik heb het ook nog nooit geprobeerd. Ik denk niet dat hij volledig waterdicht is, tbh.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    Ik heb een S5 mini, maar ik heb het ook nog nooit geprobeerd. Ik denk niet dat hij volledig waterdicht is, tbh.


    Dat idee heb ik dus ook. Maar overal op internet staat dus dat je er mee onder water kan enzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn zusje heeft die, maar volgens mij zijn ze alleen spatwater dicht toch? De S5 iig wel. Ik zou het niet aandurven haha.

    Mijn S6 is waterbestendig en kan dus tegen regenspatten ed. Ik denk dat de enige Samsung producten uit de S-reeks die echt waterproof (dus de toestellen die een bepaalde periode onder een bepaalde diepte nog steeds prima functioneren) enkel de S Active's zijn, al kan ik hier fout in zijn. De andere smartphones van de S-reeks zijn enkel waterbestendig, dacht ik.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 20:17 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ze zijn inderdaad spatwaterproof. Je kan hem denk ik nog net meenemen onder de douche en in de regen is hij ook veilig, maar onder water zou ik hem echt niet houden.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ze zijn inderdaad spatwaterproof. Je kan hem denk ik nog net meenemen onder de douche en in de regen is hij ook veilig, maar onder water zou ik hem echt niet houden.


    Ah oké. Dat dacht ik eerst ook altijd totdat ik het volgende op internet vond.
    De Galaxy Mini overleeft hierdoor een val in één meter diep water tot 30 minuten lang.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat hij het wel kan overleven, maar dat de kwaliteit van de mobiel er niet beter op word ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya